Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2601/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhummena onh khyllä... Ihab pakko mennä shinne khauneudenhoitojhuttuun. Lähti thänään thaash shen verran lapsi...laphasesta thää hjuominen, muttaaa ku tarjtooin, ei shilloon khieltäydytö... Thässä vhielä phiisi minkä aijon lhaulaa illan phääteeks, tuleeksh jhoku mukaan?!?

Vierailija
2602/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikkko jokuhust tull ettiinsn mutt takasihin pubiinsh? Kaaduinsh pijalla, täällllää onhgr kylymä enkä kylläh tiedäh yhytään missähs oloon. Voiks jokuhut tul äkkiähä hakeensh mutt sissää???

Se, etsitäänkö me sinut riippuu siitä oletko hopis vai joku muu jota siis silloin toki oikeasti pitää auttaa? Ja huomenna, minulla ei ole darraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla siis muita, joiden mielestä meidänh maanantaith ovat menneeth ihan överiksik?

Vierailija
2604/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00:

Naisluolan kylpylässä/poreammeissa siistiytyminen ja rentoutuminen. Sen jälkeen opetan teille muutamia omia kikkojani, miten tehdään ITSE mm hyvä ihonhoito voide ja shampoo. Saatte reseptit. Pysyy nuorekkaana, takaan sen kun minua katsoo. Halukkaille kerron sota ajoista ja Siperiasta.

Vierailija kirjoitti:

Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!

Klo 17.00 Lähdemme kiertämään kulttuurikohteissa ja vapautamme osan saimaan norpista (hätä hädän lapset) Laatokkaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Menee melkoisen myöhään, mutta huomenna Tanssitaan se tipitii/letkajenkkaa tanssi klo 22.30 jos tänään ei onnistu.

Eli kertaus:

Klo 13.00:

Kylpylään, opetan teille omat kauneudenhoito niksini. Saatte reseptit = toimivat takuulla, kun minua katsoo.. Halukkaille kerron Siperiasta jne.

Klo 17.00:

Kiertelyä kulttuurikohteissa, käymme mm lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Vapautamme hätiksen lapset Laatokkaan...

Klo 22.30:

JOS tipitii ja letkajenkkaa tanssit epäonnistuvat, otamme ne uusiksi huomenna...

Kun tänään on tanssittu, menen ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään ikäiseni seuran kanssa, siis otamme viiniä sofikoituneesti!

Jos tulee ongelmia hopeaketun kanssa, tulkaa sanomaan.

Uskomatonta, kerroin olevani sen äiti ja selvisin siitä...

Mutta joo, tanssien jälkeen ellun kanssa lähdetään naisluolaan rentoutumaan ja purkamaan traumojamme = jos ongelmia hopeaketun kanssa (minulla uhkailu ei riitä), ilmoitus minulle...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Nostettu ohjelma numero huomiselle ja sanoma esiin, koittakaa aamulla pärjäillä ohjelmanumeroihin ja katselkaa toistenne perään = yhä myrkkyviinoja liikkeellä!

Me jatketaan tässä ellun kanssa ryyp, siis viinin siemailua ja traumojen purkua kun ollaan samaa ikäluokkaakin..

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestä

Vierailija
2605/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla siis muita, joiden mielestä meidänh maanantaith ovat menneeth ihan överiksik?

No ei ainakaa yhtä överiks kun övereimmät joulukalenterit!!!

Tulkaa hei joku pliis mun ka aamupalalle. Ei oo yhtään kiva yksin väritellä kananmunia. Ja toi yks oli töykeä. Kun kysyin monen minuutin munia ovat. Ni kattö töykeesti. Kysyin uuestaa et monta minuuttia näitä on keitetty ( iha ystävällisesti ) ni sanoi: ai keitettyjä vai?

Nytten en siis tiedä onko näitä keitetty LAISINKAAN... Eniveis, voiha näitä värittää, vaik siis olis raakojakii. Mä on tehny kirjottamalla omat munat teille: Joopa Joo, Poropeukalo?, Juuli Juristi, Kätevä Emäntä, Yliaktuaari, Doris, Letukka, Puutarhuri, Hopis, Hätis, se yks umpisuoli...vai mikä se nyt oli ...jne +n tuhat Vierailija. Ja tietty Heimo Huima sai omansa.

Vierailija
2606/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki vaan ja huomenta. Eik o ihana tänään toi kasvohoitosessio? Kyllä pahemmatki valvomiset js darran jälet haihtuu ku tuhka tuuleen. Onkoha ne hirmu kalliita ne voiteet? Aatelkaas jos tuotenimi olis vaik Lumene tai L'oreal? Ja me ei oltas tiedetty et meidän oma umpiväsynyt on niiden takana. Tai ei se nyt niiden voidepurkkien takana olis ihan kirjaimellisesti juu nou.

Tai jos se ihmevoide olis vaikka Tummeli tai Emännän käsivoide???

Mä en kyllä malttais odottaa. Ja ajoissa pitää mennäkin, kun ei taaskaan voi tietää, mis se naistenluola TÄNÄÄN on.

Mä taidan ohimatkalla poiketa pubiin ostaan muutaman pahvisen setin niitä olutaluksia joululahjaks. Tietty mun pitää testata miten ne toimii tai et toimiiks ne🍺.

En kyl tuntenu itteäni aamulla peilistä, kun ei voinu tai ei kannattanu normaalia meikkiä tehä, kun tehään uuet naamat siel hoidossa.

Jänskättää iha milt mä sit näytän, pitääks palata perusjoulun kasille... nouvei mikä ohisyöttö. Peruskoulun.

Vierailija
2607/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Onhan av-porukka tulossa siihen kylpylä ohjelmaan, ihana kylpylä/poreamme hetki (helpottaa myös krapulaan jos jollain raukalla on) ja sitten kerron tosiaan ne ITSE tehtyjen kauneuden hoitotuotteideni reseptit!

Sen jälkeen,kun niitä alkaa käyttää, niin teiltäkin kysellään vielä minun iässäni paperit, vaikka hakisitte vain yhden saunaoluen tms!

Ihana spaahoito sen jälkeen koko porukalle tehdään, kyllä se olo siitä piristyy = ihan kaikilla...

Mites teillä viime yö meni, eikai mitään kovin pahaa sattunut?

JA KOSKA OLEN OTTANUT REHELLISEN LINJAN, ENKÄ VÄLITÄ MUIDEN AJATUKSISTA/NAURAMISISTA/SKANDAALEISTA MATKALLA, NIIN KYSYN SUORAAN, ETTÄ EIHÄN POIKANI HOPEAKETTU KOVIN PAHASTI MOKAILLUT?

LAITAN SEN KYLLÄ KURIIN, VINKKKIÄ VAIN MINULLE JOS TARVITSEE!

On ollut niin ihanaa tutustua elluun, vihdoinkin vähän enemmän oma ikäistä seuraa ja hyvä ystävä!

Joimmekin traumojen purun yhteydessä lärvit, siis SOFIKOITUNEESTI viiniä ja purimme elämän traumojamme yhdessä, hän se sai minut ymmärtämään rehellisyyden merkityksen = sitäkin naisparkaa niin riepoteltu kaikissa skandaaleissa...

= Voi voi, miten surullisia kokemuksia vaihdettiin, ette kyllä noin nuorina sitä ymmärrä mitä elämä voikaan olla, niisk mutta isoäideiltänne/heidän äideiltä voitte kysellä sitä!

Naisluolaan saa alkaa tulla 5 minuutin sisään.

Me siivottiin jo mutta tuuletus kesken = en sano, että oltaisiin saatu yöksi miehet aikuisten puuhiin kanssamme, koska teitä nuoria, melkein lapsia minun mittapuullani katsottuna se järkyttäisi liikaa...

Hopeaketulle, sille pojalleni saa kyllä tarvittaessa kiusallaan vinkata jos se jotain alkaa vonkaamaan/muuta pahaa tehdä, että äidilläsi (minulla siis) oli viime yönä mies ja aikuisten juttuja...

No, 5 min ja naisluolaan saa alkaa tulla, jahka saadaan siivouksen jälkeen tuuletettua. .

Vierailija
2608/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI 15, min ja saa alkaa tulla naisluolaan!!!

Me tuuletetaan JA otetaan aamiaista = eikä sanaakaan ellusta sen kotiväelle, että oisi darrassa ollut!

Älkää kysykö.

Me otetaan ihan omat reseptit loiventavaa.

Vierailija
2609/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa ovi. Tuhannet avt lukitun oven takana koputtaa* kop kop

Vierailija
2610/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en teitä aamupalalla nähnyt niin jaan nyt jonossa väritetyt nimikoidut kananmunat* alkaa ojentelemaan kanamunia punoskorista...

Vierailija
2611/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

No mutta. Letkis viel sujuu. Tää on hauskaa...👟👟👟👟👣👣👣 must tuntuj, et mä meen takaperin ja sivuttain. Ei kai se haittaa. Ketään. Mä kipasen luolaan kattoon mikä meininki. Mä tuun takas. Kai. Onks sit kohta karaoke?

* kuiskaa: mis se itkupilli on? Onks nyt tanssinu kyljyksee??? Prkklle. KYLLIKSEE!

ALL NIGHT LONG, ZAMBO ZAMBO LIONEL RICHIE JEEJEE😄😅🤣😃😍😅🎶🎵😔🍺🍻🥂🥃🍸🍷🍾🍾

Tietädätkö, mitä naisluolass tapahtu eilen???? Ja joo ihanaa, että rehellinen linja ja saa vinkata, ollaan ylpeitä susta matkanjärkkääjä! Sun takia me juhlittiinkin eilen. Mahtavaa.

Kuiskaa: Jos joku tietää, mitä siellä naisluolass tapahtu niin kertokaa!!

Vierailija
2612/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt saa alkaa tulla naisluolaan kylpylään vaikka virallisesti alkaa klo 13.00.

T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2613/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poropeukalo? kirjoitti:

No mutta. Letkis viel sujuu. Tää on hauskaa...👟👟👟👟👣👣👣 must tuntuj, et mä meen takaperin ja sivuttain. Ei kai se haittaa. Ketään. Mä kipasen luolaan kattoon mikä meininki. Mä tuun takas. Kai. Onks sit kohta karaoke?

* kuiskaa: mis se itkupilli on? Onks nyt tanssinu kyljyksee??? Prkklle. KYLLIKSEE!

Tietädätkö, mitä naisluolass tapahtu eilen???? Ja joo ihanaa, että rehellinen linja ja saa vinkata, ollaan ylpeitä susta matkanjärkkääjä! Sun takia me juhlittiinkin eilen. Mahtavaa.

* kuiskaa samaten: mä kävin eilisyönä kurkkimassa naisluolan kaari-ikkunoista sisää, mut ne oli niin höyryssä sisäpuolelta ettei mitää näkyny. No ovi oli tietty salvattu sisäpuolelta. Mä sit salpasin sen ulko puolelta ja aattelin tulla myöhemmin tutkailemaan kuka sieltä poistuu. Mut ne ihanat höyhenuntuvapainopeitot vei mut niin höyhensaarille, ettäs. Siis sitku mä heräsin, tilanne ohis. Ovet auki. Enkä mä siis tullu hullua hurskaammaks!

Tuliks joku muu? Siis hullua hurskaammaks!???

Vierailija
2614/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00:

Naisluolan kylpylässä/poreammeissa siistiytyminen ja rentoutuminen. Sen jälkeen opetan teille muutamia omia kikkojani, miten tehdään ITSE mm hyvä ihonhoito voide ja shampoo. Saatte reseptit. Pysyy nuorekkaana, takaan sen kun minua katsoo. Halukkaille kerron sota ajoista ja Siperiasta.

Vierailija kirjoitti:

Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!

Klo 17.00 Lähdemme kiertämään kulttuurikohteissa ja vapautamme osan saimaan norpista (hätä hädän lapset) Laatokkaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Menee melkoisen myöhään, mutta huomenna Tanssitaan se tipitii/letkajenkkaa tanssi klo 22.30 jos tänään ei onnistu.

Eli kertaus:

Klo 13.00:

Kylpylään, opetan teille omat kauneudenhoito niksini. Saatte reseptit = toimivat takuulla, kun minua katsoo.. Halukkaille kerron Siperiasta jne.

Klo 17.00:

Kiertelyä kulttuurikohteissa, käymme mm lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Vapautamme hätiksen lapset Laatokkaan...

Klo 22.30:

JOS tipitii ja letkajenkkaa tanssit epäonnistuvat, otamme ne uusiksi huomenna...

Kun tänään on tanssittu, menen ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään ikäiseni seuran kanssa, siis otamme viiniä sofikoituneesti!

Jos tulee ongelmia hopeaketun kanssa, tulkaa sanomaan.

Uskomatonta, kerroin olevani sen äiti ja selvisin siitä...

Mutta joo, tanssien jälkeen ellun kanssa lähdetään naisluolaan rentoutumaan ja purkamaan traumojamme = jos ongelmia hopeaketun kanssa (minulla uhkailu ei riitä), ilmoitus minulle...

Nostettu ohjelma numero huomiselle ja sanoma esiin, koittakaa aamulla pärjäillä ohjelmanumeroihin ja katselkaa toistenne perään = yhä myrkkyviinoja liikkeellä!

Me jatketaan tässä ellun kanssa ryyp, siis viinin siemailua ja traumojen purkua kun ollaan samaa ikäluokkaakin..

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestä

Muah itkettää. Valmalmiiksh noi Siperia tarinat ja olokin on niin. Huono. Tanssittiiks me eilen se tipitii ja ja letkajenkkaa? Mä. Ooon niitä koko matkahns oohttanut, onnistuks ne?? Haluun tietää, itkenkö matkanjär, järjertän Siperiantarinoille liikuhuksets vaih matkansh pilaantuhumiselle, kun tanssith meni pieleen!!

Kai tipitii ja letkajenkkaa onnistuish eilen, mähki naisluolaan meen ja ensh oo darrassa! Voiksh siihen kylpylää S siis mennä rentoutuu jo!? Voks joku silittää mun päätäni? Oon siis se eilen itkenyt nuori naih, nainen. Kai.

Vierailija
2615/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poropeukalo? kirjoitti:

* kuiskaa samaten: mä kävin eilisyönä kurkkimassa naisluolan kaari-ikkunoista sisää, mut ne oli niin höyryssä sisäpuolelta ettei mitää näkyny. No ovi oli tietty salvattu sisäpuolelta. Mä sit salpasin sen ulko puolelta ja aattelin tulla myöhemmin tutkailemaan kuka sieltä poistuu. Mut ne ihanat höyhenuntuvapainopeitot vei mut niin höyhensaarille, ettäs. Siis sitku mä heräsin, tilanne ohis. Ovet auki. Enkä mä siis tullu hullua hurskaammaks!

Tuliks joku muu? Siis hullua hurskaammaks!???

KUISKAA: MITEN SINÄ SIIS SAATOIT MOKATA TÄLLÄISEN, NÄIN TÄRKEÄN ASIAN??? VOISKO JOKU JOSTA NUO TYKKÄÄ (VAIKKA SE KYYNELTEN PYYHKIJÄ) KYSYLLÄ NIIN KAUAN, KUNNES VASTAAVAT MEILLE MATKAN JÄRKKÄÄJÄLTÄ/ELLULTA TÄSTÄ MIES ASIASTA? MUUTEN JÄÄ KAIVELEMAAN, PAHASTI. VOI EI, NYT ALAN ITKEÄ AJATUKSESTA, ETTÄ EI SAADA TIETÄÄ!

Vierailija
2616/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, jotta päästään aloittelemaan (alkaa virallisesti klo 13.00) niin täällä oli viime yönä matti ja teppo sekä Olavi Virta.

Joimme yhdessä sofikoituneesti viinä ellun ja niiden kanssa.

En jaksa sitä, että kaikki kyselee ja osa teistä lapsista (kyllä olette meidän mittapuulla) itkee.

Vierailija
2617/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valuin just kylpylään, loiventavaa taskumatissa altaan reunalla. Ei mitään muistikuvia eilisestä. Ja olo sen mukainen, että kyllä meiltä meni ihan vähän överiksi, mutta alkuilta oli hauska. Kai, sillä nauroin koko ajan.

Vierailija
2618/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaaa!!! Kattokaass

Nuoret

Mummeleista

Mallia!!!!

Sinäkin

Yksi

Itkupilli!!!!

Vierailija
2619/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valuin just kylpylään, loiventavaa taskumatissa altaan reunalla. Ei mitään muistikuvia eilisestä. Ja olo sen mukainen, että kyllä meiltä meni ihan vähän överiksi, mutta alkuilta oli hauska. Kai, sillä nauroin koko ajan.

Oli oli. Hauskaa...tiput ja letkat meni vähän ristiin ja takaperin!!! Siks se niin hauskaa olikin🐣👣🐥👟🐤👠.

Onks toi keltai taskumatti sun? Mul on samanlai, mut vihreä. Siel on Marlin Helmeilevää Omenamehua! Hah. Mitäs sullon?

Terveisin Doris

Vierailija
2620/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaaa!!! Kattokaass

Nuoret

Mummeleista

Mallia!!!!

Sinäkin

Yksi

Itkupilli!!!!

ÄLÄ SUUTUTA TAI KIUSAA NIITÄ!!!!!! Ensinäkin matkanjärkjääkä pitänyt hopiksen kuriss, näyttää 20 v, siis oikeesti. Ja LUPAS kertoo miten sen tekee!! Ja, ja mullakaan EI OLE darraa, onneks kuulemma onnistuih tipitii ja letkajenkka. Kai. Silittäskö joku mun päätäni, kun saahaan se päänahan pesu ja hierontha????