Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2581/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia enää, kai me tanssitaan tipitii ja letkajenkka? Mä oon niitä niin paljon oottanut ja porukan kunto huolettaa!

-nuori nainen itkee hysteerisenä

Vierailija
2582/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Huomenna voitais ostella niitä matkapuistoja... vai ootteks te jo ostellu?

Prkkle muistoja. Matka muistoja!!!

Saimaaseeseen-posti kortteja, viirejä ja pöytä lippuja. T-paitoja, norppa sukkia ja kengän pohjallisia. Heijastimia ja jääkaappimagneetteja. Hilman pubissa myydään aivan ihania kaljatuopin alustoja vai oliko ne nyt aluksia, alusia... aitoa pahvia 4,50/setti. Ai montako setissä on? No mistäs minä sen tietäsin, enempi kun 1, koska 1=kpl..

Nyt mun sormia alko kyl janottaa, ku kirjotin näin pitkään. Kyl teijänkii silmiä kuivais, jos ositte lukenu koko litanian? No kostuketta o tarjolla hörps hörps!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli tuntia enää, kai me tanssitaan tipitii ja letkajenkka? Mä oon niitä niin paljon oottanut ja porukan kunto huolettaa!

-nuori nainen itkee hysteerisenä

Höppänä. Itku seis. Nyt jo riviin/jonoon järjesty: letkis, täällä tunnetaan. Letkis täällä tanssitaan🎵🎶🎵🎶😲

Ja sit tiputiputiputap 🎵🎶😉😉🎶🎵🎶😉😉😲

Vierailija
2584/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00:

Naisluolan kylpylässä/poreammeissa siistiytyminen ja rentoutuminen. Sen jälkeen opetan teille muutamia omia kikkojani, miten tehdään ITSE mm hyvä ihonhoito voide ja shampoo. Saatte reseptit. Pysyy nuorekkaana, takaan sen kun minua katsoo. Halukkaille kerron sota ajoista ja Siperiasta.

Vierailija kirjoitti:

Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!

Klo 17.00 Lähdemme kiertämään kulttuurikohteissa ja vapautamme osan saimaan norpista (hätä hädän lapset) Laatokkaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Menee melkoisen myöhään, mutta huomenna Tanssitaan se tipitii/letkajenkkaa tanssi klo 22.30 jos tänään ei onnistu.

Eli kertaus:

Klo 13.00:

Kylpylään, opetan teille omat kauneudenhoito niksini. Saatte reseptit = toimivat takuulla, kun minua katsoo.. Halukkaille kerron Siperiasta jne.

Klo 17.00:

Kiertelyä kulttuurikohteissa, käymme mm lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Vapautamme hätiksen lapset Laatokkaan...

Klo 22.30:

JOS tipitii ja letkajenkkaa tanssit epäonnistuvat, otamme ne uusiksi huomenna...

Kun tänään on tanssittu, menen ellun kanssa naisluolaan ryyppäämään ikäiseni seuran kanssa, siis otamme viiniä sofikoituneesti!

Jos tulee ongelmia hopeaketun kanssa, tulkaa sanomaan.

Uskomatonta, kerroin olevani sen äiti ja selvisin siitä...

Mutta joo, tanssien jälkeen ellun kanssa lähdetään naisluolaan rentoutumaan ja purkamaan traumojamme = jos ongelmia hopeaketun kanssa (minulla uhkailu ei riitä), ilmoitus minulle...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2585/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä. Ja Jano. Ja Elämän nälkä. Ja Rakkaus on muztavalkoinen...🎵🎶😔🎵😉😔😲🎶👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤

Vierailija
2586/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää tota tipu tanssia...🐤🐥🐣🐤🐥🐣🐤🐥🐣

HIin vimpula ku

siit tulee toi ikoravammato. SE soi koko illan mikä tuli mun näppiksii. aNnoin kaljaa kujanotti ja hukku kirjasimeg tsiisubgjm

Vierailija
2587/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaan nyt se letkajenkkaa ja tipitii tanssi, mä oon niitä niin odottanut, selviitte vähä ja ehditte kylpylää kin huomenna!! Älkää pliis tehkö tätä mulle!

-Nuori nainen itkee aivan hysteerisenä

Vierailija
2588/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Letkis viel sujuu. Tää on hauskaa...👟👟👟👟👣👣👣 must tuntuj, et mä meen takaperin ja sivuttain. Ei kai se haittaa. Ketään. Mä kipasen luolaan kattoon mikä meininki. Mä tuun takas. Kai. Onks sit kohta karaoke?

* kuiskaa: mis se itkupilli on? Onks nyt tanssinu kyljyksee??? Prkklle. KYLLIKSEE!

ALL NIGHT LONG, ZAMBO ZAMBO LIONEL RICHIE JEEJEE😄😅🤣😃😍😅🎶🎵😔🍺🍻🥂🥃🍸🍷🍾🍾

Vierailija
2589/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isjh siiiiss tapahtuu, herätgäkää muuthg huoimenesta!!!

Vierailija
2590/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen aamupalapöydässä on raikkaita kanamunia. Voidaan värittää ja koristella niitä. Puuvärit on kätevät. Miten niin on pääsiäisen askare? Mikä laki kieltää, ettei marraskuun 16 pvä saa värittää kananmunia? Enhän mä mitää suklaamunia ehdottanu!

Tai virpomisvitjoja!! Tsiisus. Että mä vihaan tota allekirjotusta! Vitsoja. Tai mämmiä.

Katotaan kelle maistuu... ts kellä on darra ja kelläs ei!!

Hyvää yötä, kauniita unia ja oman mullan kuvia!

Vierailija
2591/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisen aamupalapöydässä on raikkaita kanamunia. Voidaan värittää ja koristella niitä. Puuvärit on kätevät. Miten niin on pääsiäisen askare? Mikä laki kieltää, ettei marraskuun 16 pvä saa värittää kananmunia? Enhän mä mitää suklaamunia ehdottanu!

Tai virpomisvitjoja!! Tsiisus. Että mä vihaan tota allekirjotusta! Vitsoja. Tai mämmiä.

Katotaan kelle maistuu... ts kellä on darra ja kelläs ei!!

Hyvää yötä, kauniita unia ja oman mullan kuvia!

Mutta huomenna on pakko ehtiä yhdeltä kylpylään, se väsyny hopiksen äiti jakaa ne kauneus vinkkinsä. Hitto, kai mä sitt vaikka millasessa darrassa meen mutt en jätä kyll väliin! Ja aina voi ottaa loiventavaa, kylpylässäkin..

Vierailija
2592/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Tää on nyt niiiin noloa. * kuiskaa hämillään: kun musta tuntuu... *nolottaa... että se yks vapaa kassa.... *hämillään... katto mun päälle... se on kyl ihan kivan näkönen... mut siis Nainen. Mä pelästyin*** ihan oikeasti, et mä kuulisin jonku ääliömäisen vonkausreplan... ni mä sit lähin meneen...

Vaik mä olenki blondi, ni ymmärtääkseni mä kuitenkii miehistä tykkään, ootteks te kaikki mun kaa samaa mieltä?

Et sillaa kannattaa vähän varoa, ellei sit eriksee halua...

Sillon semmonen pallopaita päällä vai olikoha se peräti tunika, ja olisko ollu keltaruskeat legginssit.

Ei mulla muuta ollu. Kai.

Siish joooo, ohhan siihen se sääntö olemassha ethä mitä eiph muista ei oo tapahtunut, siiiis ett Josh huomenha eihst muista tänh illan tekemisihiä niin siisss niithäh eih oo tapahtunnuth

Vierailija
2593/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2594/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon av-ladyt, kuulin mahtavan kappaleen!

Nyt sitten tulen jotakuta onnekasta av-ladata tanssittamaan, lemmenliekkeihin hänet syttämään, erotiikan jalot taidot opettamaan! Turha lukita ovea, jos tunteitanne pelkäätte, olen jo sisällä valmiina av-ladyja tanssittamaan! Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!

Vierailija
2595/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon av-ladyt, kuulin mahtavan kappaleen!

Nyt sitten tulen jotakuta onnekasta av-ladata tanssittamaan, lemmenliekkeihin hänet syttämään, erotiikan jalot taidot opettamaan! Turha lukita ovea, jos tunteitanne pelkäätte, olen jo sisällä valmiina av-ladyja tanssittamaan! Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!

Olet kuule kaikkea muuta kuin täysi valkoinen, kaikki kaato juomansa sun päälle. Ja sillä umpiväsyneellä äidillä on asiaa, se lupas hakea sutt ulos = oli sen kuulonen kun häiritsit taas, ett sinuna juoksisin hopis. Ja lujaa!

Vierailija
2596/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiitto, että on huono olo. Kävin pihalla oksentamass, etten törmää siihen vessan transuun. Miks hopis juoksee pakkasessa märillä vaatteilla, ilman kenkiä mettään päin? Vai haluunko ees tietää?

Vierailija
2597/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2598/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pubissa Minttusuklaata???

Vierailija
2599/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

No mutta. Letkis viel sujuu. Tää on hauskaa...👟👟👟👟👣👣👣 must tuntuj, et mä meen takaperin ja sivuttain. Ei kai se haittaa. Ketään. Mä kipasen luolaan kattoon mikä meininki. Mä tuun takas. Kai. Onks sit kohta karaoke?

* kuiskaa: mis se itkupilli on? Onks nyt tanssinu kyljyksee??? Prkklle. KYLLIKSEE!

ALL NIGHT LONG, ZAMBO ZAMBO LIONEL RICHIE JEEJEE😄😅🤣😃😍😅🎶🎵😔🍺🍻🥂🥃🍸🍷🍾🍾

Mähänsn siish tanssinsg letkistä yhtä, erittäinh hauska tanssihs, lattiallla maaten mukavaaaa tanssia letkistg, samallla kirien ympyröith!

Onh siiss aivanja parasg Tanssii tää metkiss!!

Vierailija
2600/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikkko jokuhust tull ettiinsn mutt takasihin pubiinsh? Kaaduinsh pijalla, täällllää onhgr kylymä enkä kylläh tiedäh yhytään missähs oloon. Voiks jokuhut tul äkkiähä hakeensh mutt sissää???