Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.
Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.
Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?
Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.
Miksi?
Eihän Saimaa ole Porissa.
Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?
Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.
Klo 21.00 pubissa ihanat iltatanssit tipitii ja letkajenkka:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔
ELI HUOMENNA:
Klo 12.00:
Norppatatska halukkaille
Klo 15.00:
Napapiirin sankarit vetää norppien kanssa taikatemppushow
Klo 17.00:
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.
Klo 21.00:
Tanssimme tipitii ja letkajenkkaa pubissa.
- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?
Sopiiko nämä huomisen ohjelmanumerot nyt varmasti kaikille?
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Upattu muistutukseksi huomisen ohjelmanumerot, aikooko se yksi luistella vai ei?
Mä nostin myrkytetyn ja muistinsa menettäneen matkanjärjestäjän ohjelmanumeron nyt ylös. Kai me voidaan antaa sen jatkaa, mulle ainakin käy? Se kuitenkin tunnusti ett se on hopiksen äiti, lupas pitää hopiksen kuriss ja kertoo meille salaisuutensa, ett miten näyttää noin nuorelt?
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hrr, voisko joku Herran tähren kertoa mitä oikein tapahtui?
= Alkaa itkemään...
Oon nytten naisluolassa, ellun kanssa ja hän silittelee päätäni...
=Itkee lisää, vuolaasti....
Minulta on kadonnut KOKO EILINEN PÄIVÄ, mitä tapahtui????
=Itkee lisää, nyyhkien....
Ainoa mitä tiedän, on ellun kertomaa, eli minut tuotiin kauheassa kunnossa illallalla naisluolaan, ei kuulemma viina voi moista aiheuttaa ja, nyyh....
=Vollottaa ääneen, nyyhkien kauhun katsetta silmissään..
Siis mihin ne tunnit hävisi, mitä tapahtuu, miksen minä jaksa edes kääntää päätäni, toteutuiko ne ohjelmanumerot eilen?????
=Itkee lohdutta, kun miettii että av-väen ohjelmat ehkä jopa pilaantuneet!!!
Ja onko meillä täksi päiväksi ohjelmia?????
-Itkee kauhuissaan, kun tajuaa että nyt ei pysty niitä järjestämään tässä kunnossa ainakaan ennen iltaa...
=lohdutonta itkua, ellu koittaa ehdottaa veden juomista ja kyselee samalla, mitä maailmassa minulle tapahtui ennen naisluolaan tuloa....
En pysty niitä keksimään ennen iltaa, byää!!
=itkua, lohdutonta itkua...
Koska sillä tässä on ollut nyt kaikkea = minä ellun kanssa herättyäni useamman tunnin juttelin ja *ääni hajoaa, lause särkyy kesken puheen itkuun*
=Nyyh, byäää jos minulla oisi sanoja, niisk......
=Vollottaa kesken kaiken ääneen
JOS SE MUKAVA KYYNELTEN PYYHKIJÄ TULEE SILITTÄMÄÄN PÄÄTÄNI JA PYYHKIMÄÄN KYYNELEENI, NIIN MINÄ TUNNUSTAN TEILLE JOTAIN MITÄ EN OLE KERTONUT KUIN BUSSISSA MUKAVALLE KYYNELTEN PYYHKIJÄLLE JA NYT ELLULLE...
= ITKEE NYYHKIEN, SILMISSÄ SANOINKUVAAMATONTA ILME...
JUTTELIN HERÄTTYÄNI ELLUN KANSSA, HÄN SAI MINUT YMMÄRTÄMÄÄN ETTÄ VIIME YÖN KAUHUT OLIVAT EHKÄ MERKKI SIITÄ, ETTÄ MINUN PITÄISI KERTOA JOTAIN = OLEN SIIHEN VALMIS JOS SE MUKAVA MATKAAJA PYYHKII KYYNELEENI JA SANOO KAIKEN JÄRJESTYVÄN...
TAI OLKOON, KERRON SEN NYT, TOIVON HÄNEN PYYHKIVÄN KYYNELEENI HETI KUN LUKEE TÄMÄN, NAISLUOLA ANKKUROITU PYSYVÄSTI PUBIN VIEREEN.
OLEN VALMIS KESTÄMÄÄN MAHDOLLISEN PILKAN, JUURI ELLUN ANSIOSTA YMMÄRSIN ESIM MEGHANIN TUOTTANEEN NIIN PALJON HÄPEÄÄ, ETTÄ ON SIINÄ OLLUT KESTÄMISTÄ...
=MEINAA SANOA JOTAIN, MUTTA ENNEN KUIN EHTII NIIN ÄÄNI HAJOAA ITKUUN....
KRÖHII, KERÄÄ ITSENSÄ JA SANOO SEN ITKEMÄTTÄ LIIKOJA:
TOTUUS ON, ETTÄ VAIKKA EN SAA OSTETTUA EDES PUBISTA OLUTTA, ILMAN ETTÄ NÄYTÄN HENKKARIT...
NO TOTUUS ON SE, ETTÄ ELLU...
NO ETTÄ ELLU JA MINÄ OLEMME SAMAA IKÄLUOKKAA, VAIKKEI SITÄ KOSKAAN USKOISI!
JA TOTUUS ON, ETTÄ OLEN HOPEAKETUN ÄITI.
EN VAIN SITÄ USKALTANUT AIEMMIN KERTOA, KUN POTKUJA AV-MATKALTA PELKÄSIN JA ELÄKKEELLÄ AV-ON AINOA LOHTUNI OLLUT MELKEIN!!
KERTOKAA MITÄ IHMETTÄ TAPAHTUI EILEN, ONKO OHJELMANUMEROITA OLLUT/ONKO NIITÄ TÄKSI PÄIVÄKSI, SAANKO JATKAA MATKANJÄRJESTÄJÄ NYT KUN TOTUUS TULI JULKI VAI SAANKO KENKÄÄ JA TULEEKO TUO MUKAVA MATKAAJA KYYNELEENI PYYHKIMÄÄN???
OLEN PARKUNUT KOKO YÖN, NÄIN KAUHUJA JOITA ETTE USKOISI, OLETTE IHAN LIIAN NUORIA = MUTTA OLEN HOPEAKETUN ÄITI JA SEN AIKOINAAN KASVATTANUT, EHKÄ EPÄONNISTUEN JUU SAATTE PÄÄTTÄÄ KUINKA MINUN KÄY!
NYT SE ON SANOTTU, EI TÄSSÄ KAI SITTEN ENÄÄ MUUTA...
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee tietäen että viestin lähetettyään se on menoa, mutta olkoon = saan ehkä armoa, viimeisen kokemani vuorokaudeni jälkeen.
Puuttumatta nyt muuhun (sangen sekavaan) vuodatukseen: Odotan loukkaantuneena julkista anteeksipyyntöä ja hyvitystä!!!
Olen ollut täysin vaiti kyynelten kuivaamisessa kuulemistani asioista. En Ole Rahtuakaan paljastanut eteenpäin Ikinä.* näyttää närkästyneeltä. Vihaiselta. Loukkaantuneelta.😒😔😲
Hyvä on, pyydän julkisesti anteeksi jos olen sinua loukannut = en muista miten, mutta pyydän anteeksi kuitenkin.
Saat ikuiset vip-liput av-matkoille, sopiiko?
Ja saanko tämän oman tunnustukseni jälkeen enää jatkaa?
Ja jos hopeaketun kanssa on kenelläkään ongelmia, riittää kun vinkkaa minulle = se pelkää kuollakseen äitiään...
Ja voisitko pyyhkiä ja silittää päätäni, minulla on aivan kauhea olo.
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka miettii saako nyt potkut
No mutta Nyt kuulostaa Lupaavalta. Ikuiset Vip Liput Av matkoille! Kumpa eläisin yhtä kauan kuin sinä!=monen monånta ressua... prkklle Reissua.
Tuun naisluolaan.... sinivalkoruudukkaan.. . Kanssa ja pyyhin sun päätä + silitän sun kyyneleet vaimitensenytoli???
Missä se prkleen luola TAAS on?
Kinkataanko tänään?
No mutta Nyt kuulostaa Lupaavalta. Ikuiset Vip Liput Av matkoille! Kumpa eläisin yhtä kauan kuin sinä!=monen monånta ressua... prkklle Reissua.
Tuun naisluolaan.... sinivalkoruudukkaan.. . Kanssa ja pyyhin sun päätä + silitän sun kyyneleet vaimitensenytoli???
Kinkataanko tänään?
Ai niin. Matkanjärjestäjänä: JATKOON. sä siis.
Kinkataanko tänään?
Ihanaa sain jatkaa = vaikka tunnustin olevani hopeaketun äiti, en oisi uskonut mutta ELLU oli oikeassa, että totuus vapauttaa!
*Nyyhkii ja itkee ääneen*
Ja ihanaa, kyyneleet pyyhitään ja päätäni silitetään = ehkä tämä tästä ja.
*Itkee*
Ja kerään nyt sen itsetuntoni: EN välitä, nauretaanko minulle vai ei, omiin lapsiinsa kun ei voi aikuisiällä enää vaikuttaa!
*kiukkuista itkua*
Tunnustettu mikä tunnustettu = olono on vapautunut, viimeinkin ja en ole enää yhtä hermona koko ajan!
Jos haluatte, niin voin pitää ohjelmanumeron ihonhoidon salaisuuksista = minulta kysytään yhä papereita, kun ostan kaljaa ja olen sentään hopeaketun äiti.
Mikäli se sopii kaikille ohjelma numeroksi?
Ja ainiin, jos sen poikani eli hopeaketun kanssa on ongelmia niin riittää kun sanotte että tiedätte minun olevan sen äiti = pelkkä uhkaus kertomisesta minulle (yleensä) riittää.
Kokoan itsetuntoni NYT tällä matkalla = aivan sama vaikka mitä ajattelette tai miten nauraisitte, juttelu ellun kanssa ja mukavan kyynelten Kuivaajan sai ymmärtämään, että syvimmistäkin skandaalista VOI nousta voittajana!!!
Vierailija kirjoitti:
Kinkataanko tänään?
Ihanaa sain jatkaa = vaikka tunnustin olevani hopeaketun äiti, en oisi uskonut mutta ELLU oli oikeassa, että totuus vapauttaa!
*Nyyhkii ja itkee ääneen*
Ja ihanaa, kyyneleet pyyhitään ja päätäni silitetään = ehkä tämä tästä ja.
*Itkee*
Ja kerään nyt sen itsetuntoni: EN välitä, nauretaanko minulle vai ei, omiin lapsiinsa kun ei voi aikuisiällä enää vaikuttaa!
*kiukkuista itkua*
Tunnustettu mikä tunnustettu = olono on vapautunut, viimeinkin ja en ole enää yhtä hermona koko ajan!
Jos haluatte, niin voin pitää ohjelmanumeron ihonhoidon salaisuuksista = minulta kysytään yhä papereita, kun ostan kaljaa ja olen sentään hopeaketun äiti.
Mikäli se sopii kaikille ohjelma numeroksi?
Ja ainiin, jos sen poikani eli hopeaketun kanssa on ongelmia niin riittää kun sanotte että tiedätte minun olevan sen äiti = pelkkä uhkaus kertomisesta minulle (yleensä) riittää.
Kokoan itsetuntoni NYT tällä matkalla = aivan sama vaikka mitä ajattelette tai miten nauraisitte, juttelu ellun kanssa ja mukavan kyynelten Kuivaajan sai ymmärtämään, että syvimmistäkin skandaalista VOI nousta voittajana!!!
T:teidän tämänkin jälkeen(!) jatkava umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Päiväohjelmasta osa jää minulta väliin, kun kyyneleitä pyyhitään.
Taustalle laitan päivä musiikkia tilalle enkä selittele kappale valintaa = kerään itsetuntoni nyt tunnustukseni jälkeen, en välitä mitä kukaan ajattelee tästä tai minusta:
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä (jatkossa ollaan!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.
Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.
Miksi?
Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔
ELI HUOMENNA:
Klo 12.00:
Norppatatska halukkaille
Klo 15.00:
Klo 17.00:
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.
Klo 21.00:
- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?
Upattu muistutukseksi huomisen ohjelmanumerot, aikooko se yksi luistella vai ei?
Mä nostin myrkytetyn ja muistinsa menettäneen matkanjärjestäjän ohjelmanumeron nyt ylös. Kai me voidaan antaa sen jatkaa, mulle ainakin käy? Se kuitenkin tunnusti ett se on hopiksen äiti, lupas pitää hopiksen kuriss ja kertoo meille salaisuutensa, ett miten näyttää noin nuorelt?
Luisteleeks toi yks vai uhosko vaan?? Mä otin norppatatskan, ai että teki kipeenä mutta on hieno!
Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!
Onko mies täysin pilalla, jos on kerran elämässään nähnyt poronrykimän? Löysin mukavan tuntuisen miehen täältä saimaasessa, sitten paljastui tämä:( Jätänkö tuon sian?
Saimaan järvi ihan jäässä, miten siinä voi enää pestä jauhenlihan kysyn vaan?? Napapiirin sankarit vasta alottelee, tulivat paikalle kännissä ku käet. Niiden eukot raivoaa jostain hiton dixiboksista, vaikka porukka täydessä darrassa ja kylmissään haluis nähdä sen prkleen norppashoun.
Mä lähen kohta pubiin, ei jaksa ei seistä täällä jäätymässä, kaikki vtuttaa tässä krapulassa:( Pubissa sentään saa loiventavaa apuun, en kyllä enää ikinä juo! Muita, jotka ei kestä tätä krapulaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ELI HUOMENNA:
Klo 12.00:
Norppatatska halukkaille
Klo 15.00:
Klo 17.00:
Klo 21.00:
Luisteleeks toi yks vai uhosko vaan?? Mä otin norppatatskan, ai että teki kipeenä mutta on hieno!
Tais uhota. Entäs ne raskaat, uhoskos ne vaa?
Mä otin norppatatskan tamponinnaruun. Sen verran piikkikammo, näes. Ei sattunu yhtää. Minuun. Se tatskakuru kyl vähän irvisteli ja nyrpisteli nenääsä!?
Vierailija kirjoitti:
Saimaan järvi ihan jäässä, miten siinä voi enää pestä jauhenlihan kysyn vaan?? Napapiirin sankarit vasta alottelee, tulivat paikalle kännissä ku käet. Niiden eukot raivoaa jostain hiton dixiboksista, vaikka porukka täydessä darrassa ja kylmissään haluis nähdä sen prkleen norppashoun.
Mä lähen kohta pubiin, ei jaksa ei seistä täällä jäätymässä, kaikki vtuttaa tässä krapulassa:( Pubissa sentään saa loiventavaa apuun, en kyllä enää ikinä juo! Muita, jotka ei kestä tätä krapulaa?
EI, EI, EI, EI!!! Me pysytään täällä kaikki, ettekö te näe mitä on meneillään?
Ihanan viattomat HINTASAARNAAJAT selvinpäin ja innoissaan oottaa norppia...
Ja kaikki vapaat kassat maistissa ja rinnat tyrkyllä ja viimeisen päälle laitettuina kyttää niitä!! Meidän ON pakko vahtia, ettei vapaat kassat vie hintasaarnaajia meiltä:(
Eikö ole outoa, kun ohjelman sijaan tuli vain kauan aikaa musiikkia.
Vähän samanlainen olo kuin silloin, kun Kekkonen kuoli. Onneksi palataan vanhaan ohjelmistoon taas.
Toisaalta, vois olla aika rentouttavaa kuunnella vaihteeksi metronomin tikitystä. Kuka muistaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen kohta pubiin, ei jaksa ei seistä täällä jäätymässä, kaikki vtuttaa tässä krapulassa:( Pubissa sentään saa loiventavaa apuun, en kyllä enää ikinä juo! Muita, jotka ei kestä tätä krapulaa?EI, EI, EI, EI!!! Me pysytään täällä kaikki, ettekö te näe mitä on meneillään?
Ihanan viattomat HINTASAARNAAJAT selvinpäin ja innoissaan oottaa norppia...Ja kaikki vapaat kassat maistissa ja rinnat tyrkyllä ja viimeisen päälle laitettuina kyttää niitä!! Meidän ON pakko vahtia, ettei vapaat kassat vie hintasaarnaajia meiltä:(
No just. Eikä melkein. Pubiin pääsee koska vaan, vapaat kassat vaatii alituista vahtimista
( kuuma toti kyl houkuttelis... )
Johan mä olinkii terveellinen. Nyt kyl toi vääntö sen yhen umpimielisen... vai mikäsenytoli kanssa otti koville. Tartten hörpsyn!🥃🥃🥃. Hei. Vahitaa kassoja vuorotellen ja käyää pubissa vuorotellen. Mä meen eka pubii. Ja tuun sit...
Vierailija kirjoitti:
Otetaan jookosta jatkoon ohjelmanumeroksi se, että matkanjärjestäjä (miten se voi olla tuollainen babybace, menis parikymppisestä???) kertoo meille ihonhoitovinkkinsä. Ja samalla vois kertoo niistä Siperian ajoistaan (tsiisus!) jos vain haluaa. Sopiihan nämä kaikille? Ja loistavaa, että meillä on nyt joku, joka saa hopiksen kuriin!
Otetaan ehdottomasti ohjelmanumeroksi kumpikin, minäkin haluan tietää miten se umpiväsynyt näyttää noin nuorelta! Ja noi siperiatarinat 40-luvulta, onks se oikeesti sielläkin ollut?
Kuiskaten: Siis jos oisin tiennyt, että se on hopiksen äiti niin oisin ollut vähän ymmärtäväisempi, hävettää vähän nyt:(
Vierailija kirjoitti:
Onko mies täysin pilalla, jos on kerran elämässään nähnyt poronrykimän? Löysin mukavan tuntuisen miehen täältä saimaasessa, sitten paljastui tämä:( Jätänkö tuon sian?
JSSAP!!!!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....
Hintasaarnaajat pakotettu tänään illalla esittämään upea laulumme, suostuivat ilomielin esittämään seuraan kappaleen:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Asia voidaan vielä perua, jos seuraavat fasistisiat kertovat oikeat nimensä, ei enää peitenimiä:
-Poropeukalo?
-Juttelias utelias
-Joopa joo
-T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
- Kätevä emäntä
-Juuli juristi
-yliaktuuri
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Valinta on teidän toverit, nimet esiin TAI hintasaarnaajat tänään pakottu laulamaan seuraava kappale!
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
ANTEEKSI, OLINPA TEHNYT/SANONUT MITÄ VAIN = MINÄ EN MUISTA!
VOISITKO PYYHKIÄ KYYNELEENI TUO ELLU EI OLE SIINÄ YHTÄ HYVÄ JA SAANKO JATKAA MATKANJÄRJESTÄJÄNÄ?
T:YKSI UMPIVÄSYNYT, MAHDOLLISESTI ENTINEN MATKANJÄRJESTÄJÄ