Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2501/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon av-ladyt, saanko tänä iltana naisluolaan tulla?!!

Erotiikan oppitunteja jaan, minusta taistelette ja miehuuteni ei kiitos sinisten pillereiden lopu kesken!!!

Saanhan tulla luoksenne, tunteillenne naisluolassa antaudutte kun tankotanssia vedän, erotiikan liekkeihin naisluolan sytytän!!!

Kyseessähän on TIETENKIN HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN valmiina av-ladyt valloittamaan!!!!!

Tänä iltana HOPIS JA VAIN TÄNÄÄN teemme poikkeuksen, ymmärrätkö? Saat tulla naisluolaan, MUTTA tietyin ehdoin. Ymmärrätkö? Siellä on tuo äi, siis rättiväsynyt matkanjärjestäjä.

Hän on melkoisessa kunnossa ja sanoo kaikista rehellisen mielipiteensä = menee myrkytyksen piikkiin, mutta sanoo silti. Tajuatko? Jos tulet naisluolaan on sinun tuotava paikalle Olavi Virta jonka on laulettava: "hopeinen kuu, luo merelle siltaa"...

Ja sen jälkeen kuulemma SINÄ, MATKANJÄRJESTÄJÄ JOLLA MYRKYTYKSEN OIREET SEKÄ OLAVI VIRTA KESKUSTELETTE KUULEMMA JOSTAKIN..... Eli miten on, tuletko paikalle (me voidaan seurata keskustelua hopis) vai jätätkö naisluolan rauhaan?

Arvon av-ladyt, ymmärrän tehneeni väärin kun olen naisluolaa piirittänyt!!!!!

Lupaan, etten sinne tänä iltana tassullanikaan astu, tasapuolisuuden nimissä sopiiko jos pubiin vihdoinkin tulen?!!!

Siellä kuulemma hyvää miestä kaivataan, pubissa minusta taistelette ja lemmenliekkeihin antaudutte!!!!

Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN valmiina pubissa av-ladyt valloittamaan!!!!!!

Vierailija
2502/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko meillä kauniimpaa konserttia olla, Muakin ihan itkettää tämä kynttilämeri, niisk!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko meillä kauniimpaa konserttia olla, Muakin ihan itkettää tämä kynttilämeri, niisk!!

😭😭😭🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

Vierailija
2504/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Toverit, tänä iltana vihdoinkin minun lasteni nimiäisten ja häiden kunniaksi soitetaan sitten upea av-laulumme!!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

Piditte tai ette, musiikkia ei tänä iltana vaihda kukaan = LENIN , LENIN VIELÄ KERRAN LENIN!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
2505/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!!!!!!!! kirjoitti:

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Toverit, tänä iltana vihdoinkin minun lasteni nimiäisten ja häiden kunniaksi soitetaan sitten upea av-laulumme!!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

Piditte tai ette, musiikkia ei tänä iltana vaihda kukaan = LENIN , LENIN VIELÄ KERRAN LENIN!!!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

EI, MUSA VAIHTOON NYT:

Vierailija
2506/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kuumailmapalloon lähtisi. Siellä jos miehet alkaisivat lausua vonkkareita niin eihän sieltä pääsisi karkuun!

Kuuluuko huomisen matkaohjelmiin, eikai vonkausreploja tule:(

Vierailija
2507/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misjhlr meoksblrn ollaah, baisluolaahslf siirrett taash???????

Vierailija
2508/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?

Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.

Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.

Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(

Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.

Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.

He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.

Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?

Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.

Miksi?

Eihän Saimaa ole Porissa.

Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?

Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.

Klo 21.00 pubissa ihanat iltatanssit tipitii ja letkajenkka:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.

Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔

ELI HUOMENNA:

Klo 12.00:

Norppatatska halukkaille

Klo 15.00:

Napapiirin sankarit vetää norppien kanssa taikatemppushow

Klo 17.00:

Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.

Klo 21.00:

Tanssimme tipitii ja letkajenkkaa pubissa.

- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?

Sopiiko nämä huomisen ohjelmanumerot nyt varmasti kaikille?

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Upattu muistutukseksi huomisen ohjelmanumerot, aikooko se yksi luistella vai ei?

Nostan huomisen matka numerot, koska matkanjärjestäjä kommari en toimesta myrkytetty, me emme mene kuumailmapalloon.

KUISKAA KOKO AJAN: JA SITTEN KAIKKI MUISTAVAT, ETTÄ TÄNÄÄN MATKANJÄRJESTÄJÄ MYRKYTETTIIN KOMMARIEN TOIMESTA, KUKAAN EI TIEDÄ MITÄÄN MUUTA.

EIKÄ ENÄÄ NAURAA VIRNUILE TMS = EI ENÄÄ YHTÄÄN SELKKAUSTA...

KAI KAIKKI TAJUAVAT, ETTÄ ME TIEDETÄÄN VAIN JA AINOASTAAN, ETTÄ KOMMARIT MYRKYTTI MATKANJÄRJESTÄJÄ, EI MUUTA.... ME EI HIHITELLÄ MILLEKÄÄN, KOSKA MITÄÄN EMME TIEDÄ ESIM MATKANJÄRJESTÄJÄ SUKULAISUUSSUHTEISTA...

ONHAN KAIKILLE VIHDOINKIN SELVÄÄ NYT???? MÄKIN PUBISSA ITKIN, KUN KUULIN NIITÄ TARINOITA, OLI NIIN SURULLISTA ETTÄ ME EMME NAURA EMMEKÄ TIEDÄ. KAI KAIKILLE MENNYT PERILLE TÄMÄ???

Vierailija
2509/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon av-ladyt, saanko tänä iltana naisluolaan tulla?!!

Erotiikan oppitunteja jaan, minusta taistelette ja miehuuteni ei kiitos sinisten pillereiden lopu kesken!!!

Saanhan tulla luoksenne, tunteillenne naisluolassa antaudutte kun tankotanssia vedän, erotiikan liekkeihin naisluolan sytytän!!!

Kyseessähän on TIETENKIN HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN valmiina av-ladyt valloittamaan!!!!!

Tänä iltana HOPIS JA VAIN TÄNÄÄN teemme poikkeuksen, ymmärrätkö? Saat tulla naisluolaan, MUTTA tietyin ehdoin. Ymmärrätkö? Siellä on tuo äi, siis rättiväsynyt matkanjärjestäjä.

Hän on melkoisessa kunnossa ja sanoo kaikista rehellisen mielipiteensä = menee myrkytyksen piikkiin, mutta sanoo silti. Tajuatko? Jos tulet naisluolaan on sinun tuotava paikalle Olavi Virta jonka on laulettava: "hopeinen kuu, luo merelle siltaa"...

Ja sen jälkeen kuulemma SINÄ, MATKANJÄRJESTÄJÄ JOLLA MYRKYTYKSEN OIREET SEKÄ OLAVI VIRTA KESKUSTELETTE KUULEMMA JOSTAKIN..... Eli miten on, tuletko paikalle (me voidaan seurata keskustelua hopis) vai jätätkö naisluolan rauhaan?

Arvon av-ladyt, ymmärrän tehneeni väärin kun olen naisluolaa piirittänyt!!!!!

Lupaan, etten sinne tänä iltana tassullanikaan astu, tasapuolisuuden nimissä sopiiko jos pubiin vihdoinkin tulen?!!!

Siellä kuulemma hyvää miestä kaivataan, pubissa minusta taistelette ja lemmenliekkeihin antaudutte!!!!

Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN valmiina pubissa av-ladyt valloittamaan!!!!!!

Kauanko luulet, että menee ennenkuin saat kaikkien juomat päällesi? Ei pahalla hopis..

Vierailija
2510/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😭😭😭🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

Minuakin itkettää niin, nyyhkis! Pubissa on pakko ottaa tähän liikutukseen lääkettä, niin kaunista!

Vierailija
2511/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, sydän särkyy! Pelastakaa hintasaarnaajat sitten noilta niitä kyttääviltä vapailta kassoilta meidän seuraan juhlimaan pubiin! 😭🕯️🕯️

Vierailija
2512/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierettää kamalasti. Saanko vapaasti päästellä vai onko tämä luonnonsuojelualuetta ja päästöt kielletty?

Hmmm...ettei vaan kävisi sulle niin kuin Bidenille siellä ilmastokokouksessa.

.

Ellun lähellä et mene päästelemään. Ootko Camilla??? Ihan sama!

Muutoin olen kyllä sitä mieltä, että se joka pierua pidättelee, sillä on kyllä muutakin salattavaa!

Vierailija
2513/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: tietääkö hopis kuka sen äiti on? Vai onko abortoitu aikoinaan??? Tsiisus tota alisyöttöä. Että mä vihaan sitä: adoptoitu???

Tav.ääni: Oi että! Oi oi voi voi ei voi olla totta, miten ihmisen on hyvä olla ilman darraa! Suosittelen joskus koneilemaan. KOKEILEMAAN!!! Silmäni ovat kyllä itkuntuhruiset siitä kynttilämerestä... nyyh* niiskuttaa liikuttuneena, onneksi on oman valkokultaisen isävainaan vastapesty..., pyyhkii kyyneleitä* Oli se niin pal kaunis näky(*levittää kätensä ääriasentoon levälleen)

Nyt maistuu aamupala. 🍽Tuoremehua! Löytyi oikeaa aitoa vastapuristettua luomu appelsiini mehua! Että on raikasta. Maistuis varmaan teillekkin. Raikkaat voileivät kyllä kalpenee tämän hurmaavan mehun ohessa. Ja vielä mitä: sattui Good Hair Day! Ei aina vaan satu. Nähdään! Muistakaa ihailla mut päätä, vaik olenkin tosi vaatimaton noin niinkuin muuten yleensä oikeastaan...

Vierailija
2514/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä av:n taholta rantautuneista tavoista, joita en haluaisi palauttaa takaisin:

aloitan. tamponinnarukorut, raikkaat voileivät, porvoon matkat, pesty jauhenliha.

muita?

Vierailija
2515/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrr, voisko joku Herran tähren kertoa mitä oikein tapahtui?

= Alkaa itkemään...

Oon nytten naisluolassa, ellun kanssa ja hän silittelee päätäni...

=Itkee lisää, vuolaasti....

Minulta on kadonnut KOKO EILINEN PÄIVÄ, mitä tapahtui????

=Itkee lisää, nyyhkien....

Ainoa mitä tiedän, on ellun kertomaa, eli minut tuotiin kauheassa kunnossa illallalla naisluolaan, ei kuulemma viina voi moista aiheuttaa ja, nyyh....

=Vollottaa ääneen, nyyhkien kauhun katsetta silmissään..

Siis mihin ne tunnit hävisi, mitä tapahtuu, miksen minä jaksa edes kääntää päätäni, toteutuiko ne ohjelmanumerot eilen?????

=Itkee lohdutta, kun miettii että av-väen ohjelmat ehkä jopa pilaantuneet!!!

Ja onko meillä täksi päiväksi ohjelmia?????

-Itkee kauhuissaan, kun tajuaa että nyt ei pysty niitä järjestämään tässä kunnossa ainakaan ennen iltaa...

=lohdutonta itkua, ellu koittaa ehdottaa veden juomista ja kyselee samalla, mitä maailmassa minulle tapahtui ennen naisluolaan tuloa....

En pysty niitä keksimään ennen iltaa, byää!!

=itkua, lohdutonta itkua...

Koska sillä tässä on ollut nyt kaikkea = minä ellun kanssa herättyäni useamman tunnin juttelin ja *ääni hajoaa, lause särkyy kesken puheen itkuun*

=Nyyh, byäää jos minulla oisi sanoja, niisk......

=Vollottaa kesken kaiken ääneen

JOS SE MUKAVA KYYNELTEN PYYHKIJÄ TULEE SILITTÄMÄÄN PÄÄTÄNI JA PYYHKIMÄÄN KYYNELEENI, NIIN MINÄ TUNNUSTAN TEILLE JOTAIN MITÄ EN OLE KERTONUT KUIN BUSSISSA MUKAVALLE KYYNELTEN PYYHKIJÄLLE JA NYT ELLULLE...

= ITKEE NYYHKIEN, SILMISSÄ SANOINKUVAAMATONTA ILME...

JUTTELIN HERÄTTYÄNI ELLUN KANSSA, HÄN SAI MINUT YMMÄRTÄMÄÄN ETTÄ VIIME YÖN KAUHUT OLIVAT EHKÄ MERKKI SIITÄ, ETTÄ MINUN PITÄISI KERTOA JOTAIN = OLEN SIIHEN VALMIS JOS SE MUKAVA MATKAAJA PYYHKII KYYNELEENI JA SANOO KAIKEN JÄRJESTYVÄN...

TAI OLKOON, KERRON SEN NYT, TOIVON HÄNEN PYYHKIVÄN KYYNELEENI HETI KUN LUKEE TÄMÄN, NAISLUOLA ANKKUROITU PYSYVÄSTI PUBIN VIEREEN.

OLEN VALMIS KESTÄMÄÄN MAHDOLLISEN PILKAN, JUURI ELLUN ANSIOSTA YMMÄRSIN ESIM MEGHANIN TUOTTANEEN NIIN PALJON HÄPEÄÄ, ETTÄ ON SIINÄ OLLUT KESTÄMISTÄ...

=MEINAA SANOA JOTAIN, MUTTA ENNEN KUIN EHTII NIIN ÄÄNI HAJOAA ITKUUN....

KRÖHII, KERÄÄ ITSENSÄ JA SANOO SEN ITKEMÄTTÄ LIIKOJA:

TOTUUS ON, ETTÄ VAIKKA EN SAA OSTETTUA EDES PUBISTA OLUTTA, ILMAN ETTÄ NÄYTÄN HENKKARIT...

NO TOTUUS ON SE, ETTÄ ELLU...

NO ETTÄ ELLU JA MINÄ OLEMME SAMAA IKÄLUOKKAA, VAIKKEI SITÄ KOSKAAN USKOISI!

JA TOTUUS ON, ETTÄ OLEN HOPEAKETUN ÄITI.

EN VAIN SITÄ USKALTANUT AIEMMIN KERTOA, KUN POTKUJA AV-MATKALTA PELKÄSIN JA ELÄKKEELLÄ AV-ON AINOA LOHTUNI OLLUT MELKEIN!!

KERTOKAA MITÄ IHMETTÄ TAPAHTUI EILEN, ONKO OHJELMANUMEROITA OLLUT/ONKO NIITÄ TÄKSI PÄIVÄKSI, SAANKO JATKAA MATKANJÄRJESTÄJÄ NYT KUN TOTUUS TULI JULKI VAI SAANKO KENKÄÄ JA TULEEKO TUO MUKAVA MATKAAJA KYYNELEENI PYYHKIMÄÄN???

OLEN PARKUNUT KOKO YÖN, NÄIN KAUHUJA JOITA ETTE USKOISI, OLETTE IHAN LIIAN NUORIA = MUTTA OLEN HOPEAKETUN ÄITI JA SEN AIKOINAAN KASVATTANUT, EHKÄ EPÄONNISTUEN JUU SAATTE PÄÄTTÄÄ KUINKA MINUN KÄY!

NYT SE ON SANOTTU, EI TÄSSÄ KAI SITTEN ENÄÄ MUUTA...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee tietäen että viestin lähetettyään se on menoa, mutta olkoon = saan ehkä armoa, viimeisen kokemani vuorokaudeni jälkeen.

Vierailija
2516/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= Alkaa itkemään...

Ainoa mitä tiedän, on ellun kertomaa, eli minut tuotiin kauheassa kunnossa illallalla naisluolaan, ei kuulemma viina voi moista aiheuttaa ja, nyyh....

Siis mihin ne tunnit hävisi, mitä tapahtuu, miksen minä jaksa edes kääntää päätäni, toteutuiko ne ohjelmanumerot eilen?????

-Itkee kauhuissaan, kun tajuaa että nyt ei pysty niitä järjestämään tässä kunnossa ainakaan ennen iltaa...

=lohdutonta itkua, ellu koittaa ehdottaa veden juomista ja kyselee samalla, mitä maailmassa minulle tapahtui ennen naisluolaan tuloa....

Koska sillä tässä on ollut nyt kaikkea = minä ellun kanssa herättyäni useamman tunnin juttelin ja *ääni hajoaa, lause särkyy kesken puheen itkuun*

JOS SE MUKAVA KYYNELTEN PYYHKIJÄ TULEE SILITTÄMÄÄN PÄÄTÄNI JA PYYHKIMÄÄN KYYNELEENI, NIIN MINÄ TUNNUSTAN TEILLE JOTAIN MITÄ EN OLE KERTONUT KUIN BUSSISSA MUKAVALLE KYYNELTEN PYYHKIJÄLLE JA NYT ELLULLE...

JUTTELIN HERÄTTYÄNI ELLUN KANSSA, HÄN SAI MINUT YMMÄRTÄMÄÄN ETTÄ VIIME YÖN KAUHUT OLIVAT EHKÄ MERKKI SIITÄ, ETTÄ MINUN PITÄISI KERTOA JOTAIN = OLEN SIIHEN VALMIS JOS SE MUKAVA MATKAAJA PYYHKII KYYNELEENI JA SANOO KAIKEN JÄRJESTYVÄN...

TAI OLKOON, KERRON SEN NYT, TOIVON HÄNEN PYYHKIVÄN KYYNELEENI HETI KUN LUKEE TÄMÄN, NAISLUOLA ANKKUROITU PYSYVÄSTI PUBIN VIEREEN.

OLEN VALMIS KESTÄMÄÄN MAHDOLLISEN PILKAN, JUURI ELLUN ANSIOSTA YMMÄRSIN ESIM MEGHANIN TUOTTANEEN NIIN PALJON HÄPEÄÄ, ETTÄ ON SIINÄ OLLUT KESTÄMISTÄ...

TOTUUS ON, ETTÄ VAIKKA EN SAA OSTETTUA EDES PUBISTA OLUTTA, ILMAN ETTÄ NÄYTÄN HENKKARIT...

EN VAIN SITÄ USKALTANUT AIEMMIN KERTOA, KUN POTKUJA AV-MATKALTA PELKÄSIN JA ELÄKKEELLÄ AV-ON AINOA LOHTUNI OLLUT MELKEIN!!

KERTOKAA MITÄ IHMETTÄ TAPAHTUI EILEN, ONKO OHJELMANUMEROITA OLLUT/ONKO NIITÄ TÄKSI PÄIVÄKSI, SAANKO JATKAA MATKANJÄRJESTÄJÄ NYT KUN TOTUUS TULI JULKI VAI SAANKO KENKÄÄ JA TULEEKO TUO MUKAVA MATKAAJA KYYNELEENI PYYHKIMÄÄN???

OLEN PARKUNUT KOKO YÖN, NÄIN KAUHUJA JOITA ETTE USKOISI, OLETTE IHAN LIIAN NUORIA = MUTTA OLEN HOPEAKETUN ÄITI JA SEN AIKOINAAN KASVATTANUT, EHKÄ EPÄONNISTUEN JUU SAATTE PÄÄTTÄÄ KUINKA MINUN KÄY!

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee tietäen että viestin lähetettyään se on menoa, mutta olkoon = saan ehkä armoa, viimeisen kokemani vuorokaudeni jälkeen.

Puuttumatta nyt muuhun (sangen sekavaan) vuodatukseen: Odotan loukkaantuneena julkista anteeksipyyntöä ja hyvitystä!!!

Olen ollut täysin vaiti kyynelten kuivaamisessa kuulemistani asioista. En Ole Rahtuakaan paljastanut eteenpäin Ikinä.

* näyttää närkästyneeltä. Vihaiselta. Loukkaantuneelta.😒😔😲

Vierailija
2517/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Alkaa itkemään...

Puuttumatta nyt muuhun (sangen sekavaan) vuodatukseen: Odotan loukkaantuneena julkista anteeksipyyntöä ja hyvitystä!!!

Olen ollut täysin vaiti kyynelten kuivaamisessa kuulemistani asioista. En Ole Rahtuakaan paljastanut eteenpäin Ikinä.

* näyttää närkästyneeltä. Vihaiselta. Loukkaantuneelta.😒😔😲

Hyvä on, anteeksi olipa kyse mistä hyvänsä..

Saanko jatkaa matkanjärjestäjä tämän jälkeen?

Onko meillä ohjelmanumeroita, en pysty niitä enää ennen iltaa tekemään?

MIKSI minulta kadonnut noin vuorokausi ja kauheita muistoja, mitä tapahtui??

Ja jos saan jäädä, haittaako se että olen hopeaketun äiti?

Ja voiko joku sillon tulla naisluolaan kyyneleeni pyyhkimään = oloni on kuin sodan jälkeen, eikä mitään käsitystä mitä tapahtui...

Mutta nyt ainakin tunnustin suhteeni hopeakettuun.

T:yksi umpiväsynyt, mahd entinen matkanjärjestäjä

Vierailija
2518/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta mitenkään tähän kinaan, kerron seuraavat asiat mitä me siis tiedetään:

Menit eilen pubiin ja kommari ehti kenenkään huomaamatta kaataa vaapukkamehua, myrkkyviinaa siis sun lasiis. Onneksi paikalla oli av-mammoja, jotka näkivät sen, ehdit juoda lasin mutta he pelastuvat sut kommareilta. Vaapukkamehua menit todella huonoon kuntoon. Kaikkien kanssa kinasit jne...

No, koska kyseessä on av-matka niin eihän me myrkytetty ihmistä jätetty omilleen vaan pidettiin susta huolta eniveis. Mun mielestä saisit kyllä jatkaa matkanjärjestäjänä, KAI kerrot vinkkisi? Miten oot noin nuoren näkönen, onks se joku ihovoide vai mikä sun salaisuus?

Mutt kukaan ei tiennyt sun olevan hopiksen äiti, ennen ku ite nyt kerroit sen, monen mielen kyllä pahotit eli kannattaa varmaa pyytää anteeks.

Ja täksi päiväksi ehdit onneksi eilen tekemään ohjelmanumeron, ei hätää. Musta saisit jatkaa ja sähän voisit nyt tunnustettuasi pitää hopiksen kurissa? Käyhän tämä kaikille???

Ja hoivattuamme sua koko eilisen päivän, vietiin sut naisluolaan nukkumaan, oli kauhea teko kommareilta juu...

Vierailija
2519/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä siis loukkaantuneena olen kun toi yks ympiväsyny... Syytti Mua siittä, että olisin hänen hopis-salaisuuen toisille kertonu. En Ole Kertonut. EN. Minä Olen Luotettava Kyynelten Kuivaaja!!

Vierailija
2520/5012 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehtikö joku kommari myrkyttää minut???

=byää

No luojan kiitos pelastitte minut, KGB:n kuulustelu listoilla olen, jo 50 vuotta..

=Nyyyhkii

Kiitos vilpittömästi, että pelastitte ja hoiditte minua = oisin muuten voinut herätä Siperiasta, vaikka olen sielläkin ollut joskus 40-luvun taitteessa, nyyh.

Ja jos olen ketään mitenkään myrkytyspäissäni loukannut NIIN PYYDÄN ANTEEKSI, SAANKO???

Ja voiko se yksi mukava matkanjärjestäjä tulla pyyhkimään kyyneleeni, vai onko liian loukkaantunut, niisk...

Matkaohjelma tälle päivää tehty, luojan kiitos...

Byää..

Saanko jatkaa matkanjärjestäjä vai onko liikaa, että epäonnistuin kasvattamaan poikani hopeaketun?

Mutta voin kyllä pitää sen kurissa, nyt kun tunnustin niin asia on helppoa..

En kai kovin pahasti sekoillut eilen, koko päivä hävinnyt?

Ja onneksi ehdin matkaohjelman tehdä, ei käy olla ilman sitä..

Saanko kuitenkin tunnustukseni jälkeen jatkaa?

T:yksi umpiväsynyt, mahdollisesti entinen matkanjärjestäjä...