Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Mäeskn oohsl siihsens niihinks kännishs ettenslä voiugsnöföf othaa lisäähs vaapukkamehiaössäår! Vaapukkamehua!!!
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.
Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.
Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?
Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.
Miksi?
Eihän Saimaa ole Porissa.
Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?
Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.
Klo 21.00 pubissa ihanat iltatanssit tipitii ja letkajenkka:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔
ELI HUOMENNA:
Klo 12.00:
Norppatatska halukkaille
Klo 15.00:
Napapiirin sankarit vetää norppien kanssa taikatemppushow
Klo 17.00:
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.
Klo 21.00:
Tanssimme tipitii ja letkajenkkaa pubissa.
- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?
Sopiiko nämä huomisen ohjelmanumerot nyt varmasti kaikille?
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Upattu muistutukseksi huomisen ohjelmanumerot, aikooko se yksi luistella vai ei?
Vierailija kirjoitti:
JOTTEI SEKAANNUKSIA TULE, NIIN LYHENNYTTY KERTAUS TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMISTA, KAIKKI KEIKALLE MUKAAN:
Eli kertaus päiväohjelmasta:
- Klo 13.00 luontokuvausta norpista ja erityisesti pullervosta, onhan se Turkki kuviot tunteva anoppi vielä mukana? Siistiytykää kuvia varten, jooko?
- Klo 15.00 halukkailla mahdollisuus ottaa selfieitä rämemajavan kanssa.
- Klo 18.00 risteilyaluksella saunaan norppayöasuissa miikkulaisen ja Nestorin kanssa!
Klo 21.00 Yllätysnumero - hintasaarnaajien livekeikka vain av-matkaajille!
Muuten, oheiskysymyksenä!
Mitä ihmettä kaikki KOKO AJAN virnuilee minulle, siis kaikilla on krapula ja niin edespäin, mutta onko tässä nyt jotain muutakin takana??
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, jota alkoi yhtäkkiä kovasti itkettää:(
Nostettu kertauksena tämän päivän ohjelmanumerot, jotta porukka löytää ne kännissäkin...
Ja NYT vastauksia siihen, että mikä teitä vaivaa?????
Siis porukka nauraa koko ajan minulle, ei itsekseen tai kännipäissään vaan minulle hihitellään ja ihmeellisiä käsimerkkejä jne seläntakana???
Siis olenko minä tehnyt teille muka jotakin?
Ja muistutuksena, joka EI liity mihinkään mitenkään niin bussissa anonyymisti kuivatuissa kyyneltapauksissa on vaitiolovelvollisuus, se luvattiin jo suunnitteluvaiheessa..
Kuiskaa: Ja siis sinä mukavana(!) pitämäni matkaaja, joka kyyneleitä kuivasit bussissa, ETKAI kertonut MITÄÄN??? Jos siitä on kyse, en oisi koskaan sinusta uskonut = alkaa itkemään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT:
Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?
Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.
Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.
Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(
Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.
Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.
He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.
Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?
Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.
Miksi?
Eihän Saimaa ole Porissa.
Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?
Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.
Klo 21.00 pubissa ihanat iltatanssit tipitii ja letkajenkka:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.
Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔
ELI HUOMENNA:
Klo 12.00:
Norppatatska halukkaille
Klo 15.00:
Napapiirin sankarit vetää norppien kanssa taikatemppushow
Klo 17.00:
Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.
Klo 21.00:
Tanssimme tipitii ja letkajenkkaa pubissa.
- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?
Sopiiko nämä huomisen ohjelmanumerot nyt varmasti kaikille?
Upattu muistutukseksi huomisen ohjelmanumerot, aikooko se yksi luistella vai ei?
***HUUTAA: HEI HALOO. ONKO LUISTELIJA KARANNUT NIIDEN KAHDEN EKOSYNNYTTÄJÄN KANSSA??? ONKO HAVAINTOA KENESTÄKÄÄN???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOTTEI SEKAANNUKSIA TULE, NIIN LYHENNYTTY KERTAUS TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMISTA, KAIKKI KEIKALLE MUKAAN:
Eli kertaus päiväohjelmasta:
- Klo 13.00 luontokuvausta norpista ja erityisesti pullervosta, onhan se Turkki kuviot tunteva anoppi vielä mukana? Siistiytykää kuvia varten, jooko?
- Klo 15.00 halukkailla mahdollisuus ottaa selfieitä rämemajavan kanssa.
- Klo 18.00 risteilyaluksella saunaan norppayöasuissa miikkulaisen ja Nestorin kanssa!
Klo 21.00 Yllätysnumero - hintasaarnaajien livekeikka vain av-matkaajille!
Muuten, oheiskysymyksenä!
Mitä ihmettä kaikki KOKO AJAN virnuilee minulle, siis kaikilla on krapula ja niin edespäin, mutta onko tässä nyt jotain muutakin takana??
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, jota alkoi yhtäkkiä kovasti itkettää:(
Nostettu kertauksena tämän päivän ohjelmanumerot, jotta porukka löytää ne kännissäkin...
Ja NYT vastauksia siihen, että mikä teitä vaivaa?????
Siis porukka nauraa koko ajan minulle, ei itsekseen tai kännipäissään vaan minulle hihitellään ja ihmeellisiä käsimerkkejä jne seläntakana???
Siis olenko minä tehnyt teille muka jotakin?
Ja muistutuksena, joka EI liity mihinkään mitenkään niin bussissa anonyymisti kuivatuissa kyyneltapauksissa on vaitiolovelvollisuus, se luvattiin jo suunnitteluvaiheessa..
Kuiskaa: Ja siis sinä mukavana(!) pitämäni matkaaja, joka kyyneleitä kuivasit bussissa, ETKAI kertonut MITÄÄN??? Jos siitä on kyse, en oisi koskaan sinusta uskonut = alkaa itkemään..
Kuulepppas. Laitapppas nyt suusi sievään supppuun, nii kuin minäkin olen tehnyt. Toisten kyynel-asioista en totisesti rahtuakaan ole eteen päin kertonut. Se kyynel, mikä on kuivattu valkokultaisen isävainaan vastasilitetyllä sinivalkoruutuisella ekopuuvillaisella nelisnurkkaisella nenäliinalla, se vaiti jää! Enkä ikinä kyyneleistä kellenkään ole kertonut. Se on vissi näin!!! Eniveis, pieni anteeksipyyntö lie paikallaan? Vaikka vapaalippu Raumanmereeseen 2022
Voi ei, se mukava matkaaja kertoi, niinhän??
Jotakin se kertoi vai mitä???
*Pitäkää matkanne.
*Pitäkää ohjelmanne ja kasatkaa ne kasaan niinkuin tykkäätte.
*Laulakaa vattu mitä ikinä tykkäätte.
*Suunnitelkaa mitä ikinä haluatte tai olkaa suunnittelematta
*Tapelkaa kommunistien kanssa miten tykkäätte.
*hoitakaa hopis ongelma ihan miten haluatte.
*Kännätkää justiinsa niin paljon tai vähän kuin ikinä tykkäätte.
Mä pakkaan vain laukkuni jossa lompakko ja kotiavaimet, menen nyt Olavi verran ajamalla bussilla kotiin.
Sitä ennen otan häpeääni loiventavan pubissa.
TURHAA luvata kyynelten putsausta tai vakuutella, ettei kyynelten kuivaaja sanonut mitään.
Turhaa lähettää ihania hintasaarnaajia yli puhumaan minua, minä lähden pubiin, otan loiventavan ja lähden.
En oisi koskaan uskonut, että se kyynelten pyyhkijä puhuu!!!!
= Alkaa itkeä valtoimenaan ja tiputtaa seteleitä pubin lattialle, kun koittaa maksaa
T:teidän entinen umpiväsynyt matkanjärjestäjä
KUISKAA HYSTEERISESTI ITKIEN: SINÄ MUKAAVA KYYNELTEN PYYHKIJÄ, LUPASIT ETTET PUHU = SALETISTI KERROIT KUITENKIN, MITEN JOKU VOI TUOLLAISTA TEHDÄ???? ENKÖ MINÄ OLE TARPEEKSI KÄRSINYT, ILMAN ETTÄ MENIT KERTOMAAN???? SANO NYT REHELLISESTI, KERROITKO VAI ET???
Vierailija kirjoitti:
*Pitäkää matkanne.
Mä pakkaan vain laukkuni jossa lompakko ja kotiavaimet, menen nyt Olavi verran ajamalla bussilla kotiin.
TURHAA luvata kyynelten putsausta tai vakuutella, ettei kyynelten kuivaaja sanonut mitään.
Turhaa lähettää ihania hintasaarnaajia yli puhumaan minua, minä lähden pubiin, otan loiventavan ja lähden.
= Alkaa itkeä valtoimenaan ja tiputtaa seteleitä pubin lattialle, kun koittaa maksaa
KUISKAA HYSTEERISESTI ITKIEN: SINÄ MUKAAVA KYYNELTEN PYYHKIJÄ, LUPASIT ETTET PUHU = SALETISTI KERROIT KUITENKIN, MITEN JOKU VOI TUOLLAISTA TEHDÄ???? ENKÖ MINÄ OLE TARPEEKSI KÄRSINYT, ILMAN ETTÄ MENIT KERTOMAAN???? SANO NYT REHELLISESTI, KERROITKO VAI ET???
.
E N !!
Kuiskaa koko ajan:
Lakatkaa kikattelemasta ja käsimerkkejä näyttämästä.
Matkanjärjestäjä arvasi kai, että sen sukulaisuus (onko se hopiksen äiti vai tytär?) paljastui, mutta luulee kyyneltensä pyyhkijän puhuneen....
Jos se lähtee, kuka hoitaa kaiken ja hopeaketun? Aivan..
Menkää joku kuivaamaan sen kyyneleet tai juottamaan se niin känniin, ettei se muista huomenna aikoneensa lähteä!
Se on ainoa, joka mm hopeakettua kurissa pitänyt:(
Huijaatteko hevi-osastolla? Esmes että solmitte pussin vasta punnauksen jälkeen. Solmuhan painaa enemmän!
Vierailija kirjoitti:
*Pitäkää matkanne.
Olavi Virta kertoi, että hänellä kestää vielä tunti ennenkuin hän pääsee ajamaan ihanalla äänellään ja lakerkengissään. Jospa minä tulen kanssasi pubiin henkiseksi tuoksi, tarjoan vahvan paukun ja saatan sut bussiin?
Kuiskaa: Löysin sitä myrkytettyä vaapukkamehua, kaadan matkanjärjestäjän lasiin sitä koko ajan kun se ei huomaa ja huomenna se ei muista tästä päivästä mitään eikä lähde. Tehdäänkö näin? Sopiiko kaikille?
Minkä vanhan tv-sarjan toivoisitte näytettävän paluumatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Pitäkää matkanne.
Olavi Virta kertoi, että hänellä kestää vielä tunti ennenkuin hän pääsee ajamaan ihanalla äänellään ja lakerkengissään. Jospa minä tulen kanssasi pubiin henkiseksi tuoksi, tarjoan vahvan paukun ja saatan sut bussiin?
Kuiskaa: Löysin sitä myrkytettyä vaapukkamehua, kaadan matkanjärjestäjän lasiin sitä koko ajan kun se ei huomaa ja huomenna se ei muista tästä päivästä mitään eikä lähde. Tehdäänkö näin? Sopiiko kaikille?
Kuiskaillen:
Mene nyt äkkiä sinne pubiin ja vaapukkamehu myrkätä matkanjärjestäjä!
Meillähän on jo tän ja huomisen päivän ohjelmat kasassa!!
Se umpiväsynyt on ainoa, joka hopista kurissa pitänyt ja matkaohjelmaa meille kasannut. Huomenna se ei muista enää yhtään mitään, vaapukkamehu kun on myrkkyä...
Mahtava idea ja huomenna kaikki pitää suunsa kiinni, me ei virallisesti tai edes epävirallisesti tiedetä, että matkanjärjestäjä on hopiksen äiti tai tytär!
Ihanaa, hintasaarnaajien konsertti tänään!
Kuiskaa: Vaapukkamehu toimi, nyt selvisi että matkanjärjestäjä on hopiksen äiti, en ois koskaan uskonut! Mutta kattelen sen lasiin lisää vaapukkamehua, sehän on myrkkyä ja huomenna se ei muista mitään/luulee nähneensä hallusinaayötioita. Ja tätä asiaa ei enää kikatella, toi lähtee muuten ja kuka pitää hopiksenkin kurissa? Nyt aion udella, että mitä ihovoiteita jne toi hopiksen äiti käyttää, menis 30 vuotiaasta! Mutta huomenna ei sanaakaan tästä eikä tirskuntaa, muistakaakin!
Ihanaa, tänään esiintyi hintasaarnaajat sitten!! Itse aion olla selvinpäin, nyyh mikä elämys meille tuleekaan!
Voisko joku vihdoinkin kertoa, että voiko saimaan järvessä pestä jauhenlihan vai ei? Kukaan ei tunnu tietävän asiaa..
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vihdoinkin kertoa, että voiko saimaan järvessä pestä jauhenlihan vai ei? Kukaan ei tunnu tietävän asiaa..
Tottakai voi. Luulin, että syömämme jauhenlihamakaronilaatikko oli nimenomaan siitä tehty. Plus siis pakastetusta makaroninkeitinvedestä siis.
Luontoretkelle jauhetta etsimään ilmoittautui tasan 1, joten se peruttiin.🐉 pentuna tämännäköinen, aikuiset punaisia, oransseja tai keltaisia!
Eikös me lennetäkään kuumailmapallolla Saimaasen yli?
Olen yksi noista raskautetuista, joten en juo. Menin kuitenkin pubissa käymään, hain Jaffaa ohjelmien välissä. Siis mitä tääll o nyt sattunut? Voiks joku kertoo?
Toi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, ikuinen babyface joka näyttää korkeintaan parikymppiseltä itkee lattialla. Ja sille tarjoillaan sitä vaapukkamehua, josta me nimenomaan varotettihin teitä?
Ja aivan sekasin vaapukkamehua parkuu, väitti mm mulle olevansa hopeaketun äiti ja että kaikki sai tietää, siis mitä??? Ei salee voi olla ja koitin sitä rauhoitella, parit av-mammat kuitenkin väitti että tilanne hallinnass?
Siis toinen aivan sekasin, sille myrkkyviinaa laitellaan, luulee olevansa hopiksen äiti ja ne yhet kerää omien sanojensa mukaan vain tietoja, joilla saada hopis kuriin? Ja matkanjärjestäjä jäämään, kun huomenna se ei muista että kukaan tietää/luulee sillä olleen ns liskojen yö?
Siis mitä vattua, toi nuori likka ei edes voi olla hopeaketun äiti ja ottakaa se poliittisen sieltä lattialta, ihan selkee vaapukkamehua myrkytys! Ja tosiaan, siis mitä tässä on matkanjärjestäjälle sattunut? Mitä nää itkuset ja sekopäiset puheet on, hä??
Vierailija kirjoitti:
Eikös me lennetäkään kuumailmapallolla Saimaasen yli?
E I !!!
Ei kuulu ohjelmaan!
Täs on nyt tilanne päällä. Älä kysy.
Ei mulla muuta ollu.
No mutta.* kuiskaa: hys hys. Jos joku teiltä jotain kysyy, vastaatte: No Comments. Toistaen kerta toisensa jälkeen.
Vaaditte asianajajan paikalle. Hoette: Kunnes toisin todistetaan. Syytön, kunnes toisin todistetaan. Kyllä näillä keinoin hiljenee apulaisnimismies vt. On se lakisarjansa täälläkin nähnyt!