Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2441/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, kauhea krapula ai että.... Ja joo alan raapustaa tukka pystyssä ja vapaasti vuotiaiden ohjelmanumeroihin, tänään oli joku keikkakin, vai oliks se tänään?

Ajatus ei pysy pystyssä, kun hopis juoksee ympäri leiriä ja HUUTAA onko paikalla ketään äitiä auttamaan sitä? Siis mitä täällä on taas sattununna, hopis kasvot rään peitossa koittaa tarttua av-mammoihin ja jostain vapun videosta puhuu??

Kyselee äitiä apuun, että eihän video oo aito ja itkee säälittävästi? Ja huutaa tai pikemminkin naukuu apua. Ja porukka nauraa? Oonko missannut jotain oleellista vai wtf hopis??????

Vierailija
2442/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Hei kaikille. Mä tuun just Saimaaseesee. Ootteks te kaikki yhtä pirteitä kun mä??? Kannattas välillä rakastua tulisesti lentäjä/everstii. Se niin piristää. No, kun se ei enää vastannu mun soittoihin, ni emmäkää sen. Siitäs sai. Ei ole kyl soitellukkaa, kai...

Hei vielä. Tulkaas jumppaan kaikki... mä oon nimittäin keksiny ton hula hula hula vanteen... tai en mä siis varsinaisesti sitä ekana keksiny, mut mä keksin niitä lisää...

Tunnette mut siis siitä et mä oon blondi. Edelleen. Ja et mul on vihreä huivi. Hui hui. Ettekä sit sotke mua siihe sinihuivisee raskaasee eikä siihi oranssihuivisee hupsuu mut helläsydämiseen Jutteliaaseen Uteliaaseen. Ei mulla muuta.

Vaik ihanku olis. En kyl muista mitä...

Nyt muistinkii: suosittelen siis kaikille. Ihan kaikille. Turvaseksiä on tommonen etärakkaus niinku mulla ja

tolla lentäjä/kapteenilla. Vai oottekos joskus kuullu etäraskaudesta???

Se on turpaseksiä. mouth to mouth..kalajaaa.

Kilttimiehellä toimii turvaseksi hyvin kun joudun vain suutelemaan kylmää kaljatölkin suuta! Nyyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00 luontokuvausta, tämähän on luontomatka norpista ja erityisesti pullervosta:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku Pullervon turkin kuvioista?

Mukaani tulee anoppini, joka on pullervon ehdoton äärifani ja lupautunut osoittamaan sen reissulla koko porukalle = hän jos kuka tunnistaa Pellervon turkin kuvioista.

Klo 15.00: Selfieitä halukkaille rämemajavan kanssa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Kullervonorpan kanssa ottaa selfieitä?

Ei. Norppia ei saa lähestyä liian läheltä, ne ovat arkoja eläimiä.

Rämemajava puolestaan on innolla selfiessä mukana.

Klo 18.00: Risteily ukko Nooan ja miikkulaisen luo saunaan, norppayöasuissa:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö Nestori Miikkulaisen torppa? Kulkeehan meidän risteilyalus siitä saaren ohi? Jos vaikka Ukko-Nooa sattuisi olemaan Nestorin luona saunomassa.

Klo 21.00 Hintasaarnaajat esittävät livenä biisinsä missing!

Eli kertaus päiväohjelmasta:

- Klo 13.00 luontokuvausta norpista ja erityisesti pullervosta, onhan se Turkki kuviot tunteva anoppi vielä mukana? Siistiytykää kuvia varten, jooko?

- Klo 15.00 halukkailla mahdollisuus ottaa selfieitä rämemajavan kanssa.

- Klo 18.00 risteilyaluksella saunaan norppayöasuissa miikkulaisen ja Nestorin kanssa!

Klo 21.00 Yllätysnumero - hintasaarnaajien livekeikka vain av-matkaajille!

Sopiihan tämä päiväohjelma nyt kaikille, vaikka menoja on ja kai kaikki tulee mukaan?

Nostettu tämänpäiväiset ohjelmanumerot, vielä ei tiedetä luisteleeko se yksi.

Meinaatko luistella, hoi?!

Nyt kömpikää darroistanne ylös ja pullervoa katsomaan ja kaikista elämyksistä nauttimaan, minäkin saan väsyneenä tehdä!

Puhuu kuiskaten koko ajan seuraavat 4 kohtaa:

1 Siis jotkut vihjailut siitä, että oisin kommareita, miten joku voi? = Itkee niin, että tarvitaan kyynelten pyyhintää!

2) Siis minähän EN kerro nimeäni kenellekään, ihan sama kuka kysyy ja vaikka joutuisin joillekin prkleen listoilleen!

3)Se eräs hopeaketun matkaan eksynyt raukkaparka kai nukkuu vielä raskautettujen huomassa, miten me kerrotaan sille, tuleeko se kyynelten pyyhkijä mukaan?

4) Hopis löytyi ja on panttivankina, miten sitä rangaistaan??

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Upattu vielä kerran tän päivän ohjelmanumerot, jotta porukka näkee ne ja muistaa tulla.

Luisteleeks se yksi huomenna, jotkut joutuu suunnittelemaan meille ohjelmaa?

Vierailija
2444/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätää enää, saimme supolta juuri videonauhan joka kaikkien k 18 täyttäneiden on pakko katsoa ja erityisesti HOPIKSELLE näyttää:)

Se yks eilinen naisraukka oli vain kännissä kävellyt seuraavan tilanteen OHI ja sitä pelästynyt, mutta sille ei käynyt kuinkaan!

Tilannehan meni niin, että hopeakettu sekoitti sen pubin vessan leikkaamattoman transun av-naiseen, antaen tälle ns takaapäin.

Tästä koko sessiosta on Supon tarkkaa videokuvaa, nehän suojelee meitä mutta hopis oli nyt tässä ns se osapuoli, joka takamus edellä antoi itseään...

Tässä on nyt tarkka video missä koko tilanne näkyy, en oisi hopiksesta uskonut mutta sehän on meillä kiinniotettuna jaa saa nähdä videon ensimmäisten joukossa ennen kuin se vapaaksi päästetään!

- Video hopeaketusta ja leikkaamattomasta transusta pyörii taustalla koko ajan....

Nostettu vielä kerran esille se hopeaketun kuuluisa video, joka selittää sen käytöksen kaikkien nähtäville.

Vierailija
2445/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, nyt hopeakettu ei enää vaivaa meitä, vaikka huutaa = se on rakastunut!

Tosta videosta selkeästi näkee, että vuosisadan rakkaustarina hopiksen ja leikkaamattomat transun välillä!

Ai kuinka ihanaa, nyt soitetaan koko ilta sitä koska häät pidetään biisiä ja muita rakkauslauluja! Kuiskaa: melkein säälin hopeakettua.. Mutta vain melkein, kaikki ilo irti tästä nyt:)

Vierailija
2446/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Hei vaan kaikille ja huomenta. Hyvää isänpäivää! Tääl aamupalal on harvinaisen hiljasta, ei nyt liioitella turvavälien kanssa. Kömpikäähän esiin luolistanne, tääl on raikkaita voileipiä, Norppavanukkaita ja virkistävää mustaa kahvia. Oon pirtee ja näkisittepä, miten mun kynnet loistaa. Kyllä kannatti kunnon kauneusunet. Harmi vaan, kun tääl ei o ketään, kehen verrata...

Eniveis

Luisteleeks se yks tänään?

Onks ihan pakko olla noin säteilevä ja pirteä? Toiset herää pubin pöydän alta ja yrittää itkien hahmottaa kaljalta ja vanhalta viinalta haisten, että eihän hintasaarnaajien keikka oo ohi:( Olihan se vasta tänään illalla?? Mun ulkomuotoni ei ole hehkeä, meen suihkuun. Vois joku tuoda kahvia, särkylääkkeen ja silittää ihan hiljaa mun päätäni? Musta tuntuu, että vaikka ikää o vasta 19, niin selviän korkeintaan tämän päivän, näen hintasaarnaajat ja elimistö pettää tähän krapulaan:( = Alkaa itkeä ääneen, koska pelkää että kuolee krapulaan ennenkuin näkee hintasaarnaajat.

Vierailija
2447/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 13.00 luontokuvausta, tämähän on luontomatka norpista ja erityisesti pullervosta:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku Pullervon turkin kuvioista?

Mukaani tulee anoppini, joka on pullervon ehdoton äärifani ja lupautunut osoittamaan sen reissulla koko porukalle = hän jos kuka tunnistaa Pellervon turkin kuvioista.

Klo 15.00: Selfieitä halukkaille rämemajavan kanssa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Kullervonorpan kanssa ottaa selfieitä?

Ei. Norppia ei saa lähestyä liian läheltä, ne ovat arkoja eläimiä.

Rämemajava puolestaan on innolla selfiessä mukana.

Klo 18.00: Risteily ukko Nooan ja miikkulaisen luo saunaan, norppayöasuissa:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö Nestori Miikkulaisen torppa? Kulkeehan meidän risteilyalus siitä saaren ohi? Jos vaikka Ukko-Nooa sattuisi olemaan Nestorin luona saunomassa.

Klo 21.00 Hintasaarnaajat esittävät livenä biisinsä missing!

- Klo 13.00 luontokuvausta norpista ja erityisesti pullervosta, onhan se Turkki kuviot tunteva anoppi vielä mukana? Siistiytykää kuvia varten, jooko?

- Klo 18.00 risteilyaluksella saunaan norppayöasuissa miikkulaisen ja Nestorin kanssa!

Sopiihan tämä päiväohjelma nyt kaikille, vaikka menoja on ja kai kaikki tulee mukaan?

Nostettu tämänpäiväiset ohjelmanumerot, vielä ei tiedetä luisteleeko se yksi.

Meinaatko luistella, hoi?!

Nyt kömpikää darroistanne ylös ja pullervoa katsomaan ja kaikista elämyksistä nauttimaan, minäkin saan väsyneenä tehdä!

Puhuu kuiskaten koko ajan seuraavat 4 kohtaa:

1 Siis jotkut vihjailut siitä, että oisin kommareita, miten joku voi? = Itkee niin, että tarvitaan kyynelten pyyhintää!

2) Siis minähän EN kerro nimeäni kenellekään, ihan sama kuka kysyy ja vaikka joutuisin joillekin prkleen listoilleen!

3)Se eräs hopeaketun matkaan eksynyt raukkaparka kai nukkuu vielä raskautettujen huomassa, miten me kerrotaan sille, tuleeko se kyynelten pyyhkijä mukaan?

4) Hopis löytyi ja on panttivankina, miten sitä rangaistaan??

Upattu vielä kerran tän päivän ohjelmanumerot, jotta porukka näkee ne ja muistaa tulla.

Luisteleeks se yksi huomenna, jotkut joutuu suunnittelemaan meille ohjelmaa?

Jossei se yks luistele, ni??? Kehua retosteli yhtä paljon huomiota hakeakseen kuin ne kaks raskasta, jotka SATTUMOISIN just reissun aikaan tiineenä ovat.

Videolta oli tosi hupasan näköistä toi hulahulahulavanteilu, itteäki nauratti kun Heimon kans kiemurreltiin... voitais ottaa se ohjelmaan uusintana, samalla yleverolla. Ja kinkkaus! Siis jossei luistelua tuu.

Vierailija
2448/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, öhöm joo noin, siis huomenta vaan kaikille. "Yskii ja köhii pitkään ja vaivaantuneesti" Hyvää huomenta vain, olipa krapula tai ei, olipa ongelmia tai ei..

Kuiskaa koko ajan: Ette ikinä usko! Minä näin äsken sen matkanjärjestäjän ja sillä ON salaisuus, tosin se ei ole kommari! Vaan pahempaa, se raukka on se hopiksen tytär, kuulin keskustelun näes!

Se julkaisi tahallaan sen videon, jotta kukaan EI yhdistäisi sitä hopikseen! Mitä muut tästä nyt ajattelee?

Mehän tiedettiin että hopiksen joku tuntemattomana haluava äiti/tytär/sisko/jälkeläinen/joku on mukana, joka ei (no ymmärrän) halunnut itseään tunnistettavan! Mutta se olikin toi umpiväsynyt..

Vierailija
2449/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellohsk siishsh misgähs ja misha on baisluolan heräginsdfg sens lattialsth

Vierailija
2450/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

Klo 12.00 Kaikki halukkaat saavat ottaa Norppa tatuoinnit, vakuutus ei korvaa jos kännissä/krapulassa hetken mielijohde joten Miettikää:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään jätjestettyjä aktiviteetteja? Voidaanko esim. käydä matkalla ottamassa tatuoinnit ja valkaista peräreikämme?

Kaikille norppatatska! Vetyperoksiidi tekee pepulle hallaa, paleltuu vielä reissussa.

Klo 15.00 Napapiirin sankarit ovat luvanneet tanssittaa norppia, upea ohjelmanumero luvassa, taikatemppushow:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut napapiirin sankarit koittaa ilmoittaa ittensä, akkansa ja kläpinsä (lapsensa) reissuun.

Miespirukka kauhuissaan kyseli, että pääseväthän mukaan koska akat ei anna kuulemma ikinä anteeksi, jos paljastuu että unohtivat ilmoittautua av-matkalla:(

Ja kuulemma noi äijät joustaisi hyvinkin moniin ohjelmanumeroihin, vaikkei saimaassa ole käyneetkään - kunhan niiden akat ei suutu.

Lähes (lähes siis) kaikkea saa ehdottaa ohjelmanumeroksi, jos reissuun pääsevät.

He esimerkiksi uskovat norppien kanssa toimeen tulevansa.

Mielipiteitä, otetaanko noi mukaan ja sopiiko tämä nyt kaikille?

Klo 17.00 Laulamme munsalan ja Porvoon hanuri soittokuntien säestyksellä porilaisten marssin, koska se lauletaan aina suurten savusten yhteydessä ja matkamme on sitä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun astutaan bussista ulos Saimaasessa niin ehdottomasti lauletaan Porilaisten Marssi.

Miksi?

Eihän Saimaa ole Porissa.

Sekoititko nyt siihen Luvian norpp... hylkeeseen?

Siksi koska sitä soitetaan aina suurten saavutusten yhteydessä. Matkamme on suuri saavutus ja saamme tuntea kansallisylpeyttä kun lopultakin saavutamme Saimaasen.

Klo 21.00 pubissa ihanat iltatanssit tipitii ja letkajenkka:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jalat puutuneet. Pitäisi vähän jaloitella. Jospa seuraavalla levähdyspaikalla pysähdytään ja pistetään letkajenkaksi bussin ympäri.

Tanssitaan tiputanssia bussin käytävällä. Hei nyt kaikki mukaan. Tipitipitipitip........🎼🎵🎶🎼🎵🐤🐥🐥🐓🐔

ELI HUOMENNA:

Klo 12.00:

Norppatatska halukkaille

Klo 15.00:

Napapiirin sankarit vetää norppien kanssa taikatemppushow

Klo 17.00:

Munsalan ja Porvoon hanuri soittokunnat säestävät meitä porilaisten Marssi laululla, sillä matkamme on suuri saavutus.

Klo 21.00:

Tanssimme tipitii ja letkajenkkaa pubissa.

- MIKÄLI se yksi aikoo luistella niin hän aloittaa klo 18.00, nyt pitäisi tietää meinaako?

Sopiiko nämä huomisen ohjelmanumerot nyt varmasti kaikille?

Vierailija
2451/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTTEI SEKAANNUKSIA TULE, NIIN LYHENNYTTY KERTAUS TÄMÄN PÄIVÄN OHJELMISTA, KAIKKI KEIKALLE MUKAAN:

Muuten, oheiskysymyksenä!

Mitä ihmettä kaikki KOKO AJAN virnuilee minulle, siis kaikilla on krapula ja niin edespäin, mutta onko tässä nyt jotain muutakin takana??

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, jota alkoi yhtäkkiä kovasti itkettää:(

Vierailija
2452/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

***kuiskaa: siis ympiväsyny on hopiksen äiti? Vaude. Mä haluan sen ryppyvoiteen nimen!!! Nytten kyllä meidän täytyy paremmin ymmärtää. Molempia.

Muuten. Mä oon siis niin back. Jossen blondilta näytä. Ni voi voi pesin hiukseni savusaunassa... mut on mul virhee huvi... prstana. VIHREE HUIVI!

Vierailija
2453/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

***kuiskaa: siis ympiväsyny on hopiksen äiti? Vaude. Mä haluan sen ryppyvoiteen nimen!!! Nytten kyllä meidän täytyy paremmin ymmärtää. Molempia.

Muuten. Mä oon siis niin back. Jossen blondilta näytä. Ni voi voi pesin hiukseni savusaunassa... mut on mul virhee huvi... prstana. VIHREE HUIVI!

Kuiskaa: Kyllä, se on hopiksen tytär. Tytär tai äiti, en ole varma mutta jompikumpi kumminkin. Käsittääkseni tytär, jos nyt oikein ymmärsin. Mehän tosin luvattiin jo alussa, että siitä asiasta, että hopiksella on sukulainen täällä niin olla puhumatta. Umpiväsynyt näyttää hyvä että joltain, öh 23-30 vuotiaalta about? Ei koskaan kyllä uskoisi, että se on hopiksen sukulainen, kauheaa:( Pitäiskö asiaa kysyä, vai annetaanko olla kun onhan tämä varmasti kova pala ja sehän sitä matkalla anonyymisti itkikin, tms? Ja koitetaan olla virnuilematta, ettei se ala epäillä..

Vierailija
2454/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro matkasta käyttäen vain viittä emojia!

Tarkastuskysymykseni vastaus on muuten 555!

😉🍺🐡🎶

Sori. Multa jäi yks emoji pois, kun en mä mistään... nyyh... löytäny mun tamponinnarukorun kuvaa...

No höh. Enhä mä voinu löytää tosta uuesta kuvastosta mun lempparitamponinnarukorua, koska: MÄ LUIN V2014 KUVASTOA JA KETTINKIÄ, JA VALKKASIN KORUNI SIELTÄ. Tsiisus. 2014! Miks sellanen tuli kuukkelissa niinku ekans??? Enhä mä ollu tuskin syntynykkää sillon!

Vierailija
2455/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Kuiskaa: Kyllä, se on hopiksen tytär. Tytär tai äiti, en ole varma mutta jompikumpi kumminkin. Käsittääkseni tytär, jos nyt oikein ymmärsin. Mehän tosin luvattiin jo alussa, että siitä asiasta, että hopiksella on sukulainen täällä niin olla puhumatta. Umpiväsynyt näyttää hyvä että joltain, öh 23-30 vuotiaalta about? Ei koskaan kyllä uskoisi, että se on hopiksen sukulainen, kauheaa:( Pitäiskö asiaa kysyä, vai annetaanko olla kun onhan tämä varmasti kova pala ja sehän sitä matkalla anonyymisti itkikin, tms? Ja koitetaan olla virnuilematta, ettei se ala epäillä..

* kuiskaa samaten: ollaan kaikki hys hys ympiväsyneen seurassa. Voidaanhan me kikatella keskenämme. Sopiihan tää kaikille? Mä olen alkanu (hiukan* näyttää etusormella ja peukalolla n.1cm väliä*) sympatiseerata sitä. On meinaan tehny hitonmoisen työn kaiken tän 'huikean' matkaohjelman kanssa. Toki me jeesattiin. Paljon. Mut missäs luuraa bailabailabalalaikat???

Vierailija
2456/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis... Mä en oo selvinny tänään mukaan mihinkään ohjelmanumeroihin mutta ehdottomasti aijon saunoa ja hintasaarnaajien keikka on MUST, joten en ota enää enempää tänään, siis alkoholipitoista juomaa. Joo, taidan laittaa kasvonaamion naamaan ja rentoutua tässä että olisin sitten freesinä keikalla!

Vierailija
2457/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

*** 23-30v? Kuvitelkaa, jos laittais tiukan farmariasun. Meniskö 55v???

Vierailija
2458/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Ihanaa toverit, taapero(!) Svetlana Sasha Ninockha viihtyy pikkuisen Kuutti veljensä eli Dimitry Andrei Egorin kanssa niin hyvin täällä kauniissa saimaassa!!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa.....

Ystävät toverit, nyt olemme saaneet selville että kukaan ei esiinny täällä oikealla nimellään = kaikilla valenimi!

Me metsästämme nyt fasistit joukostamme, eli nimimerkit:

-Poropeukalo?

-Joopa joo

-Juttelias utelias

-T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

-Kätevä emäntä

-Heimo huima

-Dooris

Jokainen teistä on nyt KGB:n listoilla = se on hyvin ikävää, sillä kuulusteluihin joudutte, jos nimiä ei ala tulla, oikeita nimiä eikä peitenimiä...

Nyt riittää jo tuo karaoken "lauantai iltana ravintolaan" hoilaus = vaihdan musiikin, kas tässä on meille koko yöksi sopiva laulu!

*Laittaa kaiuttimiin levyn soimaan*

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vaihtakaa levyä, vaihtakaa tuota vatun levyä äkkiä!!! Ja mitään nimiä ei kerrota, että saattoi Hätähätä näin tehdä!!! Äkkiä, vaihtakaa levyä!!!

Minä vaihdan. 🎵 Oi Suomi katso sun päiväs koittaa! Yön uhka karkoitettu on jo pois! 🎼🎼🎵🎶🎶

🎼🎵Minun suomeni on ...

Sininen on taivas siniset on järvensä sen...🎶🎶

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Kuka KEHTASI puolueen musiikkia vaihtaa, joku saastainen fasistiko = nimi esiin!!

Samoin kuin noiden aiemmassa viestissäni kirjoittamieni nimet, kaikilla peitenimi!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Nyt toverit seuraavat henkilöt kertovat nimensä, ovat fasisteja:

- Poropeukalo?

- Juttelias utelias

- joopa joo

-t:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

-Kätevä emäntä

- Dooris

Muussa tapauksessa KGB:n toverit saavat nimet (oikeat nimet, eivät peitenimet) esiin iltaan mennessä!

Tähän mennessä TOVERI hopeakettu on ollut ainoa yhteistyöhaluinen, hän kun ymmärsi karttaa Siperiaa ja samaa suosittelen muillekin!

Ja jotta ette epäröi mahtiamme, on hintasaarnaajat peloteltu tänä iltana esiintyessään laulamaan seuraava kappale, me kommunismit olemme nyt niskan päällä ja hintasaarnaajat esittävät tämän:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Vierailija
2459/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintasaarnaajia jututettu = eivät ikinä laulaisi kommunistien biisejä. Matkalaisten kanssa puhuttu, eivät koskaan aio kertoa teille nimiään. Levyssä ei koskaan enää soi kommunistien laulut!

Kuiskaa: Jos noi vakoilee meitä, niin joko ne on ihan hiton hyviä ja esittävät tyhmiä (pelottava ajatus muuten) tai maailman surkeimmat amatöörit koskaan. Supo vastavakoilee edelleen, varokaa yhä mahdollisia myrkkyviinoja.

Vierailija
2460/5012 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuo pienin lähikauppa tuosta vierestä boikottiin!

Aivan törkeää, ostoksilla kävin ja siellä VAPAA KASSA mumisi toiselle vapaalle kassalle että:

"Miksi nuo tulee tänne itkemään"!!!

Minä en itkenyt ja tarkoitti meitä av-matkaajia, törkeää, vai mitä muut sanoo??!!!

Tuo pikku sale boikottiin, vai mitä???

Kannetaan yhdessä rahamme muualle, menee vapaalta kassalta duunit - miten voi av-matkaajista jotain tuollaista sanoa??

Kyllä minä kuulin!

Nyt näytät tuon vapaan kassan, muilutetaan se yhdessä! Kyllä elämänsä pilasi, jos av-väkeä haukkui, työt menee alta ja monella niin hyvät suhteet, ettei kyseinen kassa etene elämässään ikinä! Siis ikinä mihinkään, jos se on se koppava punapää, niin röökikopissa puhuttelu/muilutus jota se ei koskaan unohda! Kai kaikki ovat samaa mieltä tästä nyt?

Uutisissa lyhyt maininta, että joku vapaa kassa muilutettu ja sen vuoksi psykiatrisessa hoidossa, onko sama?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi