Wallander MTV3 nyt: Ystadissa ei muka tarvita erillistä rikospoliisiosastoa. Siellähän tapahtuu kovia rikoksia jatkuvasti.
Kommentit (31)
Ystad on suunnilleen yhtä kaukana Malmöstä kuin Lohja Helsingistä. Aivan perusteltua lakkauttaa, rikokset voidaan tutkia Malmöstä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ystad on suunnilleen yhtä kaukana Malmöstä kuin Lohja Helsingistä. Aivan perusteltua lakkauttaa, rikokset voidaan tutkia Malmöstä käsin.
Poliisi voi mennä julkisilla paikalle, tulee säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurtille voidaan hankkia edullinen sähköpolkupyörä, jolla hurauttaa surmapaikalle.
Tiesittekö, että kyseessä on fiktiivinen tv-sarja, se ei ole totta?
Vierailija kirjoitti:
Eipä Helsingin poliisi pysty tutkimaan edes Helsingin rikoksia, saati naapurikuntien, miten sitten kauempien?
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Mitä??
Ei voi olla totta! Et voi olla tosissasi!
Ihan varmasti on totta, joka sana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurtille voidaan hankkia edullinen sähköpolkupyörä, jolla hurauttaa surmapaikalle.
Pediaalinen potkulauta riittää kyllä.
No onhan lapissakin jatkuvasti hulluja rikoksia ja poliiseja 2
Vierailija kirjoitti:
Joo mä olen kova nordic noir -fani, mutta tuota olen myös huvittuneena ihmetellyt.
Näissä ohjelmissa Pohjoismaissa tapahtuu jatkuvasti raakoja rikoksia, mutta silti eletään onnellisessa hyvinvointiyhteiskunnassa, missä ei koskaan muistella menneitä.
Englannissa vastaava paikka on ainakin Midsomer.
Suomi on Ruotsin tiellä. Kohta on Helsinki kuin Ystad. Sano minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä olen kova nordic noir -fani, mutta tuota olen myös huvittuneena ihmetellyt.
Näissä ohjelmissa Pohjoismaissa tapahtuu jatkuvasti raakoja rikoksia, mutta silti eletään onnellisessa hyvinvointiyhteiskunnassa, missä ei koskaan muistella menneitä.
Olen katsonut Sorjosta ja todennut ettei Lappeenrantaan ainakaan kannata suunnata.
Muutenkin ihmetyttää nämä neiti Marblet ja Wallanderit, joille aina sattuu ja tapahtuu. Todennäköisyyslaskelman perusteella he ovat sarjamurhaajia, koska mikään muu ei selitä sitä että yhden ja saman henkilön tuttavapiirissä/alueella tapahtuu noin paljon murhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä??
Ei voi olla totta! Et voi olla tosissasi!
Ihan varmasti on totta, joka sana!
Ei ole, ja siksi osasto voidaan lakkauttaa, vaikka rikoksia tehdäänkin noin paljon. Ja filtiivisyys selittää myös, miksi joka lauantai tapahtuu murha tai muu vakava rikos. Tosielämässä olisi kyllä outoa.
Eihän Tukholman poliisi ole ratkaissut Palmen murhaakaan vaikka kyseessä siis suurkaupunki. Kurt apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti onkin ihan järkyttävän väkivaltainen maa. Neiti Marple ja Poirot esim.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Muutenkin ihmetyttää nämä neiti Marblet ja Wallanderit, joille aina sattuu ja tapahtuu. Todennäköisyyslaskelman perusteella he ovat sarjamurhaajia, koska mikään muu ei selitä sitä että yhden ja saman henkilön tuttavapiirissä/alueella tapahtuu noin paljon murhia.
Vieläpä pimeitä murhia.
Henkirikoksia nyt tapahtuu Suomessakin ihan riittävästi, mutta yleensä uhri ja tekijä tuntevat toisensa, ja epäilty on heti selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Sorjosta ja todennut ettei Lappeenrantaan ainakaan kannata suunnata.
En suosittele myöskään Espoota tai Tamperetta.
Molemmista on runsain mitoin kirjallista materiaalia sekä kuvamateriaalia tulossa suoratoistopalveluihin.