-*-SYYSTOIVEET06-*-vk 36!
Aktiivisempaa uutta viikkoa kaikki heina-joulukuuhun toiveensa tahdanneet haaveilijat!!!
Kommentit (29)
Toivoa on aina niin pitkään, kun täti ei tule...
Mulla tosiaan esikoisen raskaudessa kävi niin, että kp 30/30 tuli ihan selvä nega (ei mitään, ei edes viivan paikkaa) ja kp 36 sitten plussa, joskin sekin aika haalea, vaikka tein testin Aconin 10:llä. Erittäin raskaana kuitenkin olin - nyt tuo haalea viiva on jo 1 v 4 kk... Ovis oli ollut vasta kp 21, varamasti alkio oli kiinnittynyt jo kp 30 kohtuun, mutta hcg ei ollut noussut vielä, joten testi näytti negaa.
Silloin ei ollut mitään tuntemuksia kuin vasta vkolla 6 eteenpäin, joten olen ihan positiivisella mielellä tästä oireiden puuttumisesta. Edellisessä 38 pvän kierrossa kun kivisti alavatsaa ja vihloi rintoja - ja tulikin sitten menkat.
nyt alkaa vointi olla menossa entistä kohti ja mietinkin tässä että oisko tää koko juttu voinu olla semmonen että hedelmöitys ois tapahtunut mutta ei ollu elinkelpoinen yksilö ja mun elimistö sattus reagoimaan HERKÄSTI näihin juttuihin..oireethan alko esikoiseltakin todella varhain ja muita raskauksia tai keskenmenoja mulla ei oo..ihmetyttää vain muuten että miten tämmönen on yleensäkkin mahdollista?
peukkuja pidän teille joiden menkat ei oo vielä alkaneet!!!
Varsinkin, kun olen käynyt tänään useita kertoja täällä.. ;) Tepalle: voihan olla, että hedelmöitys oli tapahtunut, mutta jokin muu esti sitten kiinnittymisen. Hyvä, että olo alkaa normalisoitua.
Mukavaa viikonlopun odottelua!
lueskelemassa teidän kuulumisia täällä ja toukokuisissa ja kesäkuisissa, mutten jaksa kirjoitella kun ei ole mitään muuta kuin sitä samaa: ei MITÄÄN. Ei tätiä eikä plussaa.
Tänä aamuna taas nega. Oli tietysti pakko testata kun illalla mennään kaverin kanssa baariin. Että saanpahan rauhassa ainakin dokailla.
Mut mieluummin mä oisin jättänyt dokaamiset muille ja saanut plussan tänään. Mutkun en saanut. Enkä taida tätösiäkään saada.. *Huoh*
Niin, että mitäs sitä käy tällaisia tänne kirjoittelemassa. Masentaa muutkin vielä. =/
Palailen taas joskus
Jushka, kp tänään mitättömät 40..
Tänään nipistellyt alavatsaa, kp 29/30, eli kaipa ne mankat on sieltä tulossa. :(
Ei muuta, ärsyttää... Sori.
Mukavat viikonloput kuitenkin kaikille!
Ma sitten kavin gynella (kp38) ja siellahan ne tatoset uhkaili tulla esiin, jostain syysta vaan ' jumissa' . Eli avitetaan hiukka paril piikil (terot) ja sitten alkaessa jatketaan clomilinjaa! Eli toiveet kesakuisesta korkealla!! Meilla onkin sitt jo 7 kuukautta kierukan poistosta, niin se aika kuluu...
Muuta syksyista ei oikeestaan olekaan, meilla kun vielakin paivisin on tuollaista 25-30 astetta varjossa. Koulujen alkaminen on se eka syksyn merkki, ens perjantaina nekin sitten!
Paata tuntuu hiukan sarkevan, se ennustanee noita tateja (hih hyppelee tasajalkaa heh hee) Hyvaa paivanjatkoa siis!
Oli kiva lukea että haaleasta voi uskaltaa jotain odottaa.. Kun ite testasin haalean viivan ja en usko todeksi.
Olo niin sekasin etten osaa kirjoittaa muuta.. Huoh hih.. Kääk..
Onnea pikku-tyyppi haaleasta viivasta. Se voi hyvinkin olla jo jotain..
Hyvä juttu Levinia, jos ne tädit sieltä tulisvatkin pian.
Nyt menossa kp 2 eli täti tuli eilen ja oli ihan mukavaa. Sillä se tarkoittaa, että enää kahdet tädin näiden jälkeen ja sen jälkeen alkaakin sitten yritys.. :) Kivaa.
Nyt täytyy vähän tehdä opiskeluhommia, vaikka ei yhtään nappaa. Jos ei ois opiskeluja, voisi jo yrittää.
Mukavaa viikonloppua!
Tepalle: Suosittelisin käymään lääkärissä pian. Jos kuitenkin on erikoinen olo, niin olisihan se hyvä saada selvitettyä omankin mielenrauhan vuoksi.
Piipikälle peukutuksia! Ja Levinialle ja Jushkalle jaksamista odotteluun!
Vauvakuume laskee ja nousee vuorotellen. Esikoista ei millään muotoa voi enää sanoa vauvaksi, vaikka välillä vauvaa leikkiikin.. ;) Kyllä huomaan, että haluan vielä kokea sen pienen oman nyytin. Heti ajatusten perään realiteetti nostaa päätään.. Meillä on taloremppa sen verran kesken, että vielä täytyisi huonejärjestelyt saada uuteen uskoon, ennen kuin tänne voisi yksikään uusi jäsen tulla. Onneksi yrityksen alkamiseenkin on vielä aikaa. Vaikka toisaalta olisi muuten valmis aloittamaan yrityksen vaikka heti, ellei olisi se koulutus tässä, joka vähän rajoittaa aloittamista. Nyt täytyy vain tsempata teitä muita. Ja ihailla muiden vauvoja. Minusta tulee toistamiseen kummi ja olen ihan täpinöissäni. :)