Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluan miehen!

Vierailija
25.11.2014 |

Tämä on niiiin noloa. Olen eronnut lähes 10v sitten, lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Olen aina vannonut että uutta miestä en elämääni halua. Eli olen elänyt 10v selibaatissa, tästä huolimatta olen saanut orgasmeja 64xenemmän vuodessa kuin koskaan 18v avioliiton aikana.

Jokainen jo laski että olen isoäiti-iässä, mutta ihan mikä tahansa (mikä on oikein) miäs ei kelpaa, olen päättömän rakastanut (ihastunut kaiketi) mieheen, jota en koskaan tule saamaan (nuorempi 8v, naimisissa, onnellisesti), mutta olen järkeillyt että kun en tuota saa, jossain on oltava  mies, joka ei ole katkeroitunut naisiin, äitinsä kastroima ja takertuva, joka ei halua heti ja kohta muuttaa takan ääreen syljeskelemään puruja ja polttamaan lampaantaljaa sekä on VAPAA. 

Netissä ei ole, ne kaiketi kuvittelevat että kauniit ja rohkeat on muodissa ja naiset haluaa maata sen takkatulen ääressä tai sohvalla katsoen.... kaiketi napaa kaivelevaa miestä.

Livenä keski-ikäiset miehet, jotka ovat kiinnostuneita ovat katkeroituneita, paikoilleen pysähtyneitä "persuja".

Kiitos jos luit, olisko sulla lähettää ihanaa isääsi meille silloin tällöin tai matkalle mukaan tai vain ihan naimaan ( se oli pienellä fontilla)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, ei kenelläkään ole edes isäänsä lähettää.

Vierailija
2/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, isä on naimisissa ja sillä on nitrot. Ei taida kestää sinun "kyytiäsi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kuoli jo.

Vierailija
4/4 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mukavilla ennakkoasenteilla mitä sinulla on luulisi sen miehen löytyvän helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi