Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut 5kk vuokralla. Maksan luonnossa.

Vierailija
25.11.2014 |

Ahistaa niin paljon. Olen opiskelija ja opiskelen vieraassa kaupungissa. Oon sekä opiskelija-asuntosäätiön jonossa, että kaupungin kämpän jonossa koko tän ajan ja ennenkun tänne tulinkaan. Ei ole tärpännyt. Yksityiselle (tai esim. Sato/VVO) ei ole varaa mennä vuokralle. Mulla ei ole täällä kavereita jonka kanssa hommata kimppakämppää.

Vuokraisäntäni on sellanen vähän yli keski-ikänen, ihan mukava mutta ei ole fyysisesti kunnossa. Tää oli meidän diili, olin epätoivonen kun ei ollut löytynyt kämppää. Vanhemmille sanon että asun kavereiden kanssa tässä kimpassa, mutta yksin asun. Onhan tää vähän "liian hyvä" opiskelijalle, mutta vaihtaisin millon vaan mihin vaan räkäseen solukämppään, jossa voisin maksaa ihan rahalla. 

Mulla ei ole varaa maksaa tätä rahalla ja kyllähän tää luonnossa maksaminen on siinä mielessä kiva että jää rahaa elämiseenkin. Ja elämisellä en tarkota juhlimista, vaan ihan syömistä, opiskelutarvikkeita ja harrastamista.

Ahdistaa. Hävettää. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu ja taisit olla jo valmiiksi huorahtava kun suostuit järjestelyyn.

Vierailija
22/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:04"]

Ei se järvi soutamalla kulu ja taisit olla jo valmiiksi huorahtava kun suostuit järjestelyyn.

[/quote]

Haista paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sulle on oikotien ja etuoven lisäksi tullut tutuksi takaovi? Itse tarjotaan lettua maksuksi ja vielä miestä syyllistetään.

Vierailija
24/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa luonnossa? Päivän Fingerpori ilmeisesti.

Vierailija
25/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tähän uskoo? Opiskelija saa noin 450 e tukia kuussa, opntolainaakin nostettua muistaakseni väh. 2,5 tonnia kerralla.