SAATANAN MARIANNA JÄÄ JO KIINNI
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:51"]Mistä pitäisi jäädä kiinni?
[/quote] Sergein vainoamisesta!!!
Mä lopetan kans kohta koko sarjan katsomisen jos ei nyt jää kiinni...todella rasittavaa katsottavaa kun tää kuvio vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
Täähä on vähän niinku se Aaro juttu aikoinaan.. Salkkareitten käsikirjottajat ku saa hyvän idean, ne ei malta luopua siitä vaan jatkavat ja jatkavat vaan!
Ja loppuu täälläkin kattominen, jos ei ala kuulua päätöstä tälle.
No niimpä, en jaksa yhtään tota Mariannaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:58"]
:D mä luulin et se bloggaaja :'D
[/quote]
Joo, mäkin odotin että tämä olisi vaihteeksi mielenkiintoiselta kuulostava blogikeskustelu. :(
Toihan vain vastaa todellisuutta. Jos Suomessa esim ex päättää vainota, hän saa vapaasti jatkaa sitä maailman tappiin. Kukaan ei puutu asiaan, eikä siitä saa mitään rangaistusta, jos se rajoittuu seurailuun, kyttäilyyn, viesteihin jne. ei fyysiseen vainoamiseen. Sitten kun vainoaminen menee fyysisesti, ei vainottu ole enää kertomassa.
Nimim viereltä seurannut
Ja miks se vainoaa nyt Sergeitä kun sen piti alunperin vainota Heidiä?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:58"]
[/quote]
Joo, mäkin odotin että tämä olisi vaihteeksi mielenkiintoiselta kuulostava blogikeskustelu. :(
[/quote]
Minä myös :'(3
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:04"]Toihan vain vastaa todellisuutta. Jos Suomessa esim ex päättää vainota, hän saa vapaasti jatkaa sitä maailman tappiin. Kukaan ei puutu asiaan, eikä siitä saa mitään rangaistusta, jos se rajoittuu seurailuun, kyttäilyyn, viesteihin jne. ei fyysiseen vainoamiseen. Sitten kun vainoaminen menee fyysisesti, ei vainottu ole enää kertomassa.
Nimim viereltä seurannut
[/quote]
Lähestymiskielto?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:58"]
[/quote]
[/quote]
Mä tulin into pinkeenä lukemaan, et mitä se bloggaaja on noin kauheaa voinut tehdä. Myöhästyin vielä bussistakin, koska ajattelin että ketju sisältää jotain huikeita paljastuksia ja katoaa tietenkin hyvin nopeasti... Voi mikä antikliimaksi tajuta, että nää puhuu jostain telkkarisarjasta :D
Lähetetäänkö käsikirjottajatiimille postia ja uhataan että av-mammat lopettaa salkkareiden katsomisen, jos juonikuvio ei jo pääty?
HEI AP, SE ON VAAN TV-SARJA, ÄLÄ OTA TOSISSASI. MIKÄLI SINULLA ON VAIKEUKSIA EROTTAA TODELLISUUS JA FIKTIO TOISISTAAN, HAE AMMATTIAPUA.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:48"]TUUN HULLUKS
[/quote]
vahingos alapeukku
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:14"]
Mistä helvetistä te puhutte?
[/quote]
Salkkareista
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:28"]
HEI AP, SE ON VAAN TV-SARJA, ÄLÄ OTA TOSISSASI. MIKÄLI SINULLA ON VAIKEUKSIA EROTTAA TODELLISUUS JA FIKTIO TOISISTAAN, HAE AMMATTIAPUA.
[/quote]
sinä se et kyllä tajua mistään mitään
Sopii kyllä se näyttelijä tuohon rooliin hyvin! On jotenki hyvin kusipään näkönen/olonen:D menee jaetulle 1. Sijalle severin kanssa ärsyttävyydessään:D
Nuo jaksothan on kuvattu aikoja sitten, joten ei sitä juonikuvioita voi nyt yhtäkkiä muuttaa teidän mieltymysten mukaan!
Mistä pitäisi jäädä kiinni?