Muita jotka jää kaipaamaan maskeja? Ihanaa kun väsyneet kasvot sai piiloon
pitkän työpäivän jälkeen tai pöhöttyneet kasvot kätkettyä valvotun ja juhlitun yön jälkeen. Oli itsevarmempi olo maski päässä niinä päivinä, kun ei näyttänyt kovin hyvältä.
Kommentit (61)
Ihan voit jatkossakin käyttää niitä niin paljon kuin sielu sietää. Kukaan ei sitä kieltänyt ole.
Muita etuja:
Kosmetologikäynnin tai hammaslääkärikäynnin turvotukset sai piiloon, pystyi olemaan anonyymimpi kaupassa ja julkisilla paikoilla eikä omat oppilaat tai niiden vanhemmat aina tunnistaneet. Jään todella kaipaamaan maskiaikaa!
Pidä toki edelleen, mutta hyvä, että vähemmän pöhöttyneiden ei ole pakko käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan voit jatkossakin käyttää niitä niin paljon kuin sielu sietää. Kukaan ei sitä kieltänyt ole.
No kyllähän se vähän hassulta näyttää jos kukaan muu ei käytä
No kyllä välillä joo maski helpottaa esim kaupassa käymistä, mun on joskus paniikin ja ahdistuksen takia vaikea mennä vaikka ruokaa ostamaan. Maski antaa jotenkin henkistä suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidä toki edelleen, mutta hyvä, että vähemmän pöhöttyneiden ei ole pakko käyttää.
Me pöhöttyneet suremme. Anna meidän surra.
En jää kaipaamaan niitä ärsyttäviä vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Muita etuja:
Kosmetologikäynnin tai hammaslääkärikäynnin turvotukset sai piiloon, pystyi olemaan anonyymimpi kaupassa ja julkisilla paikoilla eikä omat oppilaat tai niiden vanhemmat aina tunnistaneet. Jään todella kaipaamaan maskiaikaa!
Jatka käyttöä, jos tuntuu kivalta.
Kyllä ne ihmiset sinut tuntevat silti.
Aion käyttää kaupoissa ja busseissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se vähän hassulta näyttää jos kukaan muu ei käytä
Niin se näyttää nytkin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä välillä joo maski helpottaa esim kaupassa käymistä, mun on joskus paniikin ja ahdistuksen takia vaikea mennä vaikka ruokaa ostamaan. Maski antaa jotenkin henkistä suojaa.
Sama!! Ainoat paniikkikohtaukseni oon saanut kaupassa iltapäiväruuhkassa. Maskin kanssa asioidessa henkinen ahdistus oli kokonaan poissa.
Piilottelen nyt huuliherpestä. Saatan käyttää jatkossakin jos menen vaikka vähän flunssaisena kauppaan, en kyllä muuten kaipaa yhtään.
Ei se käyttö suurimmalta osalta nyt heti mihinkään lopu, mutta varmasti jossain vaiheessa ne alkaa olla sen verran harvinaisia, ettei kehtaa käyttää, jos ei halua erottua joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!! Ainoat paniikkikohtaukseni oon saanut kaupassa iltapäiväruuhkassa. Maskin kanssa asioidessa henkinen ahdistus oli kokonaan poissa.
Koita olla ilman. Ehkä olet paremmassa kunnossa.
Maskiaika on ollut itselleni pelastus. Sain tekohampaat, maski peitti ajan, kun hampaani poistettiin. Sain peitettyä hampaattoman suuni. Nyt totuttelen uusiin hampaisiini, maski on hyvä vieläkin, kunnes totun näihin uusìn, nätteihin hampaisiini.
Maski on ollut itselleni hyvä, koska häpeän rumaa suutani ja huuliryppyjäni. Silmäni ovat kauniit. En edes uskalla ajatella aikaa ilman maskia. Maski on auttanut itseluottamukseeni.
Tulen varmaan käyttämään hengityssuojaa vielä vuosia. Kiinalaiset turistit käyttävät täällä Helsingissä aina maskia, jo usean vuoden ajan ovat käyttäneet. Nyt ymmärrän heitä, eivät halua sairastua mihinkään tautiin.
Minua ei kiinnosta muiden mielipiteet, vastaan itse omasta terveydestäni.
Käytin hengityssuojaa jo ennen koronaa, katupölyyn. Jatkossa tuskin kukaan edes huomaa moista.
Rumalle maskikausi on ollut pelastus. Ei ole tarvinnut hävetä kasvojaan, kun suurin osa rumasta pärstästä on ollut peitettynä. Kammoan aikaa, jolloin maskeja ei enää käytetä. Luulen käyttäväni maskia lopun ikääni.
Kävin kaupoilla tänään ja monilla oli vieläkin maskit päässä.
Kuka kieltää sua käyttämästä maskia? Minä ainakin käytän maskia edelleen. Vaikka karvahattua - jos vain tahdon.