Muita jotka jää kaipaamaan maskeja? Ihanaa kun väsyneet kasvot sai piiloon
pitkän työpäivän jälkeen tai pöhöttyneet kasvot kätkettyä valvotun ja juhlitun yön jälkeen. Oli itsevarmempi olo maski päässä niinä päivinä, kun ei näyttänyt kovin hyvältä.
Kommentit (61)
Olen käyttänyt maskia lähes koko ajan nin, että jätin nenän paljaaksi. Tällä tavalla tarkoitus jatkaa ainakin toistaiseksi. Tuntuu vaan jotenkin kivalta.
Silmistähän se väsymys pahiten näkyy eikä maski niitä peitä. Tai en tiedä mitä maskeja ap on käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt maskia lähes koko ajan nin, että jätin nenän paljaaksi. Tällä tavalla tarkoitus jatkaa ainakin toistaiseksi. Tuntuu vaan jotenkin kivalta.
Kortsuakin käytetään niin että pallit laitetaan kortsun sisälle, tuntuu vaan jotenkin kivalle
Mäkin käytin maskia, silloin kun siitä vasta alettiin puhua, oli hauskaa, kun ihmiset toljotti ihmeissään kaupassa. Jopa jotkut mun selän takana jonossa ihmetteli ääneen, pitääkö tälläsiä maskeja pitää. Silloin mulla oli itsetehty kangasnaamio. Halusin nähdä ihmisten reaktiot, kun joku pitää maskia.
Mutta sitten kun siitä maskin käytöstä alettiin enemmän vouhottaa, ja kaikilla oli maskit naamalla kaupoissa, minä lopetin sen pitämisen.
Sen jälkeen ihmiset toljotti ihmeissään, kun näkivät maskittoman ihmisen.
Jos jouduin pakosta laittamaan maskin naamalle, tunsin itseni typeräksi lampaaksi.
En oo muuten koronaa sairastanut tähän päivään mennessä, enkä piikkejäkään ottanut.
Niin oudolta kuin kuulostaa niin jään myös kaipaamaan maskia.. Sen taakse oli hyvä 'piiloutua'..
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, pääsee käyttämään poskipunaa ja huulikiillettä!
Mä oon käyttänyt koko ajan, en sentään elä maski naamalla 24/7
En jää kaipaamaan. Silmälasit huurtuu, nenä alkaa vuotamaan, korvan taakse tuli jopa haavoja niistä nauhoista, finnejä tuli, ne haisi pahalle ja osa oli niin paksuja ettei voinut hengittää. Myös ihmisten puheesta meinannut saada mitään selvää.
Ja silmäpussit asettui kivasti aina maskin päälle, hirveä näky.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin käytin maskia, silloin kun siitä vasta alettiin puhua, oli hauskaa, kun ihmiset toljotti ihmeissään kaupassa. Jopa jotkut mun selän takana jonossa ihmetteli ääneen, pitääkö tälläsiä maskeja pitää. Silloin mulla oli itsetehty kangasnaamio. Halusin nähdä ihmisten reaktiot, kun joku pitää maskia.
Mutta sitten kun siitä maskin käytöstä alettiin enemmän vouhottaa, ja kaikilla oli maskit naamalla kaupoissa, minä lopetin sen pitämisen.
Sen jälkeen ihmiset toljotti ihmeissään, kun näkivät maskittoman ihmisen.Jos jouduin pakosta laittamaan maskin naamalle, tunsin itseni typeräksi lampaaksi.
En oo muuten koronaa sairastanut tähän päivään mennessä, enkä piikkejäkään ottanut.
Voi että kun olet uniikki lumihiutale ❄️
Idari hipsteri 🙄
Vierailija kirjoitti:
En luovu maskista. Maski suojaa myös normiflunssalta, influenssalta. Lisäksi, maskista on tullut itselleni turvavaruste. Häpeän naamaani ilman maskia. Ruma suu, rypyt ja nenä.
Kultaparka, kun ei se kirurginmaski ole SINUA suojannut missään vaiheessa. Vain hengityssuojan suojaa itseä.
Järkyttävää, että vielä yli puolentoista vuoden jälkeenkään ihmiset eivät ole oppineet edes perusasioita. Kangas- ja kirurgiset maskit suojaavat muita pärskeiltäsi, sen mitä suojaavat. Eivät sinua. Yhtään. Hengityssuojan suojaa myös itseä.
Olen myös yllättynyt ihmisten surkeasta itsetunnosta. N42 eikä ole ikinä tullut mieleenikään miettiä, mitä muut kaupassakävijät ajattelevat naamastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupoilla tänään ja monilla oli vieläkin maskit päässä.
Täällä myös. Sanoisin, että noin 90% Prisman asiakkaista oli maski naamalla. Myös bussissa tänään yhtä lukuun ottamatta kaikilla oli maskit. Bussi oli melko täysinäinen.
Oli se täälläkin noin 90%, joilla oli maskit päässä.
Ihan järkevää sitä on pitää, jos on paljon porukkaa samassa paikassa. Täällä omalla paikkakunnallani ei ollut tajuttoman paljon ihmisiä kaupoilla, joten ihmettelen miksi ihmiset eivät ota vapauksia, kun siihen on hyväksytysti mahdollisuus?
Missä te oikein asutte?! Eilen elokuvissa ollut maskia kuin ehkä kolmasosalla. Ravintoloissa ei juuri keĺlään.
Mulla väsymys näkyy silmistä, ei auttanut maski siihen.
Tää ketju todistaa taas, että tää on syrjäytyneiden ja mt-ongelmaisten palsta. Ei tuolla ulkona kukaan pohdi näin älyttömiä. Maskit katoaa kohta.
Jatkan maskin pitoa edelleenkin suosituksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla väsymys näkyy silmistä, ei auttanut maski siihen.
Silmäpussit saa hyvini piiloon. Näyttää paremmalta maskin kanssa, jos ei ole nukkunu hyvin tai on syöpötellyt ja juopotellut.
Kuka estää käyttämästä maskeja.
Älyttömän hyvä asia suojata itsensä esim kaupassa yms käyttämällä maskia.
Mulla on kasvoissa epämuodostuma. Maskin kanssa olen saanut tuntea itseni normaaliksi myös ihmisten ilmoilla. Kukaan ei ole tuijottanut. Toistaiseksi vielä käytän maskia mutta eihän sitä ikuisesti voi jatkaa. Jään kaipaamaan tätä tunnetta.
En näytä rupsahtaneelta. Miksi ihmeessä pitäisi elää rumien ihmisten mieltymysten mukaan kun lähes 2 vuotta on menty läskien tarpeiden mukaan?
Miksi ihmeessä et enää käytä maskeja? Minä käytän yhä kodin ulkopuolella kaikissa sisätiloissa, niin töissä kuin vapaa-ajalla.
Identifioidu mieheksi, niin voit olla meikkaamatta vaikka et käyttäisikään maskia.