Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko palkan vähennys! Vantaan kaupunki.

Vierailija
25.11.2014 |

Palkkalaskelmassa on siis kohta,  koko palkan vähennys (koskee aikaa elokuulta lokakuulle) ja vähennetty vajaat 150€.

Täytyy soittaa huomenna palkanlaskijalla mutta ärsyttää tuollaiset vähennykset. Onko kellään tietoa mistä kyse????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö mistä palkanpidätys johtui?

Vierailija
2/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut poissa joitakin päiviä tuona aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain palkatonta poissaoloa kenties?

Vierailija
4/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut töistä pois. Hitsi aattelin että olisi joku kohtalotoveri ja olisin saanut selvyyden tohon. Pakko sitte odotella huomiseen, että saa soitettua palkkoihin. Kiitos kuitenkin ehdotuksista :) ap

Vierailija
5/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain palkan vähennystä myös lokakuun palkassa. Pitääkin etsiä se palkkakuitti. En ollut myöskään poiss, tai olin syysloman mutta lomapäiviä oli jäljellä, niitä on vieläkin. Oli vähennetty yli 100€

Vierailija
6/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko osa-aikaisia tai ollut osa-aikaisia edellisellä lomakertymiskaudella. Meillä vähennetään palkasta osa-aikaisten lomapäivät.
En ole Vantaalla töissä ja en väitä että tämä johtuisi siitä. Mutta mun työpaikalla tehtiin tälläinen idioottimuutos toukokuusta alkaen.

Vierailija
7/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:31"]

Mulla oli jotain palkan vähennystä myös lokakuun palkassa. Pitääkin etsiä se palkkakuitti. En ollut myöskään poiss, tai olin syysloman mutta lomapäiviä oli jäljellä, niitä on vieläkin. Oli vähennetty yli 100€

[/quote]

Selvititkö mistä se vähennys johtui?

Kokopäivätöitä teen ja toi vähennys on ihan uusi ja outo juttu. ap

Vierailija
8/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:36"]

Ootteko osa-aikaisia tai ollut osa-aikaisia edellisellä lomakertymiskaudella. Meillä vähennetään palkasta osa-aikaisten lomapäivät. En ole Vantaalla töissä ja en väitä että tämä johtuisi siitä. Mutta mun työpaikalla tehtiin tälläinen idioottimuutos toukokuusta alkaen.

[/quote]

Mä olin vielä elokuun alkuun asti osa-aikainen, eli tein 6h päiviä. Siitäköhän johtuu?

Vierailija
9/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin asiaa läpi pääluottamusmiehen kanssa ja hän kysyi asiasta liiton lakimieheltä. Muutos oli laillinen. Palkanlaskijankin mielestä järjetön muutos, mutta hänen pitää noudattaa sääntöjä.
6

Vierailija
10/10 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osa-aikainen mutta teen jaksotyötä. Liittyyköhän siihen jotenkin.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme