Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen, mutta yksinäinen lauantai

Vierailija
02.10.2021 |

Tällainen päivä tänään. Aamulla salille, sen jälkeen shoppailemaan, elokuviin ja syömään. Ihan kivaa oli. Ainoa ongelma oli, että tein nuo kaikki asiat täysin yksin. Olisi ihanaa jos olisi kavereita tai kumppani, jonka kanssa tehdä näitä juttuja:) Huomenna sitten kirjastoon, todennäköisesti saan olla sielläkin aivan yksin.

N29

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut lauantaistani. Olen lukenut hyvää kirjaa ja katsonut muutaman jakson hyvää sarjaa. Nyt valmistua lasissa ja kohta nukkumaan.

Vierailija
22/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaria lasissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kaikille yksinäisille <3 Kyllä meitäkin joskus vielä onnistaa!

Entä jos ei onnista 😭

Mutta toivotaan et kyl.

Vierailija
24/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan hyvä päivä. Olin 4 tuntia ulkona yhteensä ja kävelin varmaan yli 10 km. Minullakin yksinäinen olo. Taistelen opiskelujen kanssa ja kaipaisin todella apua niihin. Lähinnä vinkkeä mitä tekisin, kun amis kyseessä ja teemme erilaisia "töitä" sinne. Olisi kiva jos joku kertoisi ajatuksiaan. Nyt pitää kaikki itse yrittää päättää. Näyttöjä yritän tehdä ja sain ensimmäisen läpi. Tosin tämä suuntaus väärä ja pitää käydä myöhemmin loppuun muualla. Nyt vielä ihan ok olo, mutta välillä olen levoton, ahdistunut ja surullinen. Mietin itsekin muutama päivä sitten, että olen saanut todella ikävää kohtelua muilta. On kiusattu paljon. Olen edelleen hyvin epävarma ja en luota muihin. Sellainen rentous hävinnyt. En ole saanut paljonkaan hyvää muilta. Sitten opettaja esim sanoo jotain hyvää niin huomaan heti kuinka itseluottamus ottaa pienen askeleen ylöspäin. Minulla vaan on niin iso askel otettavana. En kaipaa toisaalta kehuja, mutta kuitenkin jotain hyvää ja että joskus koen olevani sellainen joka kelpaa tai tekee jonkun jutun hyvin ja onnistuu.

Ystäviä ei ole ollut nuoruudessakaan oikeastaan lainkaan ( jos ei pari ikävää lasketa jotka myöhemmin kiusasivat) ja en ole aikuisenakaan saanut ketään elämääni. Paljon syytä itsessäkin, mutta olen kuitenkin toisia hyvin kohteleva ja ihan mukavakin jos oikein ajattelen. Liian varovainen ja epävarma vaan nykyisin. Viestin pituudesta huomaa sen asian, että yleensä olisi asiaa paljonkin, mutta ei ketään kenelle puhua. Se ahdistaa itsessään välillä.  Ilta kuluu varmaan musiikin parissa ja ehkä katson elokuvan. Pitää rauhoittaa itseään, kun opiskelut jäävät niin mieleen pyörimään. N27

Vierailija
25/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan hyvä päivä. Olin 4 tuntia ulkona yhteensä ja kävelin varmaan yli 10 km. Minullakin yksinäinen olo. Taistelen opiskelujen kanssa ja kaipaisin todella apua niihin. Lähinnä vinkkeä mitä tekisin, kun amis kyseessä ja teemme erilaisia "töitä" sinne. Olisi kiva jos joku kertoisi ajatuksiaan. Nyt pitää kaikki itse yrittää päättää. Näyttöjä yritän tehdä ja sain ensimmäisen läpi. Tosin tämä suuntaus väärä ja pitää käydä myöhemmin loppuun muualla. Nyt vielä ihan ok olo, mutta välillä olen levoton, ahdistunut ja surullinen. Mietin itsekin muutama päivä sitten, että olen saanut todella ikävää kohtelua muilta. On kiusattu paljon. Olen edelleen hyvin epävarma ja en luota muihin. Sellainen rentous hävinnyt. En ole saanut paljonkaan hyvää muilta. Sitten opettaja esim sanoo jotain hyvää niin huomaan heti kuinka itseluottamus ottaa pienen askeleen ylöspäin. Minulla vaan on niin iso askel otettavana. En kaipaa toisaalta kehuja, mutta kuitenkin jotain hyvää ja että joskus koen olevani sellainen joka kelpaa tai tekee jonkun jutun hyvin ja onnistuu.

Ystäviä ei ole ollut nuoruudessakaan oikeastaan lainkaan ( jos ei pari ikävää lasketa jotka myöhemmin kiusasivat) ja en ole aikuisenakaan saanut ketään elämääni. Paljon syytä itsessäkin, mutta olen kuitenkin toisia hyvin kohteleva ja ihan mukavakin jos oikein ajattelen. Liian varovainen ja epävarma vaan nykyisin. Viestin pituudesta huomaa sen asian, että yleensä olisi asiaa paljonkin, mutta ei ketään kenelle puhua. Se ahdistaa itsessään välillä.  Ilta kuluu varmaan musiikin parissa ja ehkä katson elokuvan. Pitää rauhoittaa itseään, kun opiskelut jäävät niin mieleen pyörimään. N27

❤️🙂

Vierailija
26/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon AP, että löydät rinnallesi mukavan kumppanin tai kaverin, jonka kanssa puuhata kaikkea mukavaa:) Vaikutat aktiiviselta ihmiseltä ja yleensä sellaiset myös lopulta löytävät jostain seuraa. Tsemppiä ja mukavaa illan jatkoa:)

M28

Vierailija
27/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin kirjastoon, jos saan kysyä?

T. Lukutoukka

Vierailija
28/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kanssa aktiivinen päivä.

Olen trollannut täällä, Iltalehden ja Iltasanomien palstoilla sekä Suomi24 ja jonkun verran myös laudalla. Päivä on mennyt ihan hetkessä, joten Youtube ja Instagram trollaus on tänään jäänyt vähän vähemmälle. Huomenna pitää siis skarpata. 

Vierailija
29/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt

Vierailija
30/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstressin takia nukuin yön huonosti ja suunnitelmat menivät metsään. Kävin ystävän kanssa kahvilla ja kaupoilla. Tein ruokaa, jota puolison kanssa syötiin. Illalla katselin YouTubesta neulejuttuja ja neuloin. Nyt nukkumaan. Öitä kaikille!

Vierailija
31/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä kului nukkumalla ja ihan oikeasti itkemällä koko päivä. Nukuin kahdet 3t päikkärit. 

M32

Vierailija
32/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, meillä kanssa poikkiksen kanssa tositositosi aktiivinen päivä. 

M23

Vierailija
33/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwelll kirjoitti:

Mun päivä kului nukkumalla ja ihan oikeasti itkemällä koko päivä. Nukuin kahdet 3t päikkärit. 

M32

Itsellä myös itku välillä tosi herkässä. Elämä on ollut vähän vaikeaa. Mutta toisaalta kun itku helpottaa niin saahan sitä itkeä🙂

Vierailija
34/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwelll kirjoitti:

M32

Voi voi, jos mies itkee niin silloin on tosi kyseessä. Toivottavasti hankit apua tai puhut jollekin

Vierailija
35/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kajakkikurssi, ruokaostokset, kokkaaminen (pinaattiquiche) ja netflixistä Love on the Spectrumia. Päivä ei olisi ollut mitenkään parempi vaikka mukana olisi roikkunut kumppani.

Vierailija
36/37 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä:)

Vierailija
37/37 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä miehet jotka haluaa lähtä mukaan shoppaileen, ja vielä vähemmässä ne jotka haluaa sen  maksaa.

Tuo harrastuksena jo riittää hylkäykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi