Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies jättää toisen naisen takia saa lapset mukaansa.

Vierailija
25.11.2014 |

Miksi te muut äidit olette niin nössöjä ettette laita lapsia miehelle mukaan? kyllä olisi uusi nainen innoissaan kun saisi heti alkaa äitipuoleksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyödytön vinkki. Nainen, joka ei halua toisen lapsia riesakseen ei huoli etäisääkään, jos taas jämäpala kelpaa niin sama kai onko ne lapset jaloissa joskus vai aina. Mutta jos haluaa äitiydestään luopua, keinohan se on tuokin. Itse en kyllä vaivalla väännettyjä lapsia miehen mukaan laittaisi, teettäköön uudella lisää jos huvittaa.

Vierailija
22/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähti toisen matkaan ja lapsi lähti myös. En olisi halunnut tämän menevän näin mutta sairaudelleni en voi mitään. Näemme joka toinen vkl. Isällä myös paljon paremmat tulot, joten lapsi saa näin paremman elintason ja tykkää äitipuolestaan ja tuoreesta sisarestaan. Tykkää kyllä kyläillä luonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ex-mies olisi ottanut pojan, tuon kiltin joka olisi hiljaa seissyt vaikka tuulikaapin naulakon alla että ei ulkona sateessa tarvitsisi olla. Tytön, joka sanoi että uusi akkas on huora ja paska,  enkä tule koskaan sitä äidiksi sanomaan olisi passittnut psykologille ja ilmoitti että minä saan pitää. Pidin molemmat  sekä murkkutytön, joka osas kyllä muakin haukkua laiskaksi läskiksi ja paskiaiseksi jne, sekä 7v pojan, joka toivottavasti oppii haukkumaan minua siinä kuin isäänsä.

Vierailija
24/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla riittäisi aika eron jälkeen lasten kanssa olemiseen. Pitää käydä töissä, salilla, huomioida kaverit ja harjoittaa umm-toimintaa (uuden miehen metsästys). Se ei olisi muutenkaan lasten silmille sopivaa toimintaa. Parempi siis, että menisivät isänsä mukana kotoilemaan.

Vierailija
25/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kyllä uskomattomia suurin osa, eikä millään hyvällä tavalla... Uus mies ja salitreenit menee lasten edelle? Niitä ei ole pakko hankkia jos noin vastenmielisiä ovat.

Vierailija
26/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:57"]

Täh? Onhan tää joku huono vitsi? En minä ainakaan lapsista luopuisi vaikka ukko toisen naisen matkaan lähtisi, lapset on mulle niin rakkaita. Miksi te sekopäät ootte tehny lapsia, jos ette eron jälkeen niitä enää haluaisi????

[/quote]

Mä haluan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin miehelläkin on. Viikko-viikko systeemi olisi maksimi mihin suostuisin.
[/quote]Ai. Minä haluaisin että lapsilla olisi mahdollisimman mukavaa ja saisivat jäädä tuttuun kotiin asumaan. Tuo sinun viikko-viikkoskenaariosi kuulostaa joltain kostolta.

Vierailija
27/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:23"]Te ootte kyllä uskomattomia suurin osa, eikä millään hyvällä tavalla... Uus mies ja salitreenit menee lasten edelle? Niitä ei ole pakko hankkia jos noin vastenmielisiä ovat.
[/quote]
Ja sulta puuttuu huumorintaju, tosissaanhan kaikki on.

Vierailija
28/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulkaa, jos mies lähtee toisen naisen mukaan, ovat he molemmat vastuunpakoilijoita ja itsekkäitä. Sellaisille ei kannata lapsia antaa. Henkinen kehitysikä on 16 vuotta ja pari tuntia sellainen voi jälkikasvusta huolehtia.

Vierailija
29/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen jätti koko perheen ja lähti toisen perään. Kaipaamaan en jäänyt, mutta lapset jäivät. Toisaalta eivät olisi halunnut kotoaan muuttaa poiskaan.

Vierailija
30/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:50"]

Ap:lle: siksi, että A) jos mies lähtisi miettisin mikä on lapsille parasta ja B) en käyttäisi lapsia aseena.

[/quote]

Vain av:lla: vasta 19. vastaaja miettii lasten etua - ja sitäkin heti alapeukutetaan...

Vierailija
31/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ämmä odottaa vesikielellä että saa alkaa leikkimään äitipuolta minun kauniille lapsille. Tekee pahaa etten voi estää lasten joutumista pettäjäpariskunnan hoitoon. Isä tosin ei ole itse yhtään kiinnostunut lapsistaan.

Vierailija
32/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:18"]Ne on teidän omia persehedelmiä. Itsekkäästi olette raskautuneet. Kantakaa vastuunne, tai pitäkää ne haarat kiinni. Mies ei ole teitä pakottanut raskautumaan ja pitänyt lepositeissä 9 kk , ettei aborttikaan onnistu.
[/quote]
kommenttii kertookin paljon kasvatustaustastasi ja sanavalinta takaa lepositeiden olevan tutut. Mutta vallankäytön kummaltako puolelta?

Vierailija
33/33 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole yhden ja saman ihmisen provoja :-)