Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa 168cm/72kg kroppa

Vierailija
25.11.2014 |

Olen pahoillani, mutta asunnostani ei löydy kokovartalopeiliä... Mitä mieltä? Ylipainoisen BMI :(

http://aijaa.com/wqoscy

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamainen...

Vierailija
2/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tiedä pitäisikö vittuuntua vai kannustaa sua jos oletkin tosissasi, että sehän on lihasta, BMI-taulukkoa turha sun katsella.  Ja jos paino ei tule lihaksista, niin ehkä sulla on jaloissa joku jättikasvain tms. jonka leikkauttamalla lähtee 10kg.

Vierailija
4/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää minun mielestäni, ei mitään valittamisia.

Vierailija
5/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin lisätä, että urheilen paljon. AP

Vierailija
6/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään

Vierailija
7/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Joko tosi, tosi edullinen kuvakulma tai...

Olen samanpituinen ja painan tasan 20kg vähemmän. Liikunnanohjaaja, joten lihaksia on, mutta myös sen verran läskiä, etteivät lihakset erotu. Luustorakenteeltani vankka, en ole mikään ns. kevytluinen. Näytän lähestulkoon samalta, joten joku "fakta" tässä kuviossa mättää...

Vierailija
8/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tuo liikunnanohjaajan jumppailu on vähän erilaista kuin minun treenini... Olen lajissani melko kärjessä. Kyseessä on ihan tavallinen joukkuelaji, ei mikään fitness-hömppä.

Vierailija
9/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta koko aloitus. Way to go, ap.

Vierailija
10/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo näyttää! Mainiot vatsalihakset, vaikkei vyötärö juuri erotu. Urheilullinen ja voimakkaan näköinen kaunis vartalo.

Vierailija
11/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kukaan ei vaan suostu uskomaan, että kilot ei kerro mitään... Melkoisen kaunis ap!

Vierailija
12/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:01"]

Anteeksi, mutta tuo liikunnanohjaajan jumppailu on vähän erilaista kuin minun treenini... Olen lajissani melko kärjessä. Kyseessä on ihan tavallinen joukkuelaji, ei mikään fitness-hömppä.

[/quote]

Jaa? No joo. Se liikunta, jota vedän, ei ole fitness-hömppää. Olen siis tarkennettuna tanssija + akrobaatti. Vedän sekä tunteja että esiinnyn kansainvälisesti. Myös lajissani kärkitasolla. En halunnut mennä yksityiskohtiin, mutta tuo "fitness-hömppä" kirvoitti tekstiä :) Ja olen edelleen sen 20kg kevyempi, lihaksia mutta myös läskiä ja kurveja löytyy.

Vierailija
13/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tissit uupuu, miten niin monella nykynaisella on pienet/olemattomat tissit :(

Itsellä ollu reilunkokoiset aina, se on tuntunut hyvältä. Nyt imetyksien myötä jonkunverran tyhjentyneet, ja kun aion viimeisen raskauden jälkeen laihuttaa pienevät, joten silikonit pääsen hommaamaan :)

En ymmärrä miten voi olla naisellinen olo ilman että näyttää naiselliselta.

Vierailija
14/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:36"]

No tissit uupuu, miten niin monella nykynaisella on pienet/olemattomat tissit :(

Itsellä ollu reilunkokoiset aina, se on tuntunut hyvältä. Nyt imetyksien myötä jonkunverran tyhjentyneet, ja kun aion viimeisen raskauden jälkeen laihuttaa pienevät, joten silikonit pääsen hommaamaan :)

En ymmärrä miten voi olla naisellinen olo ilman että näyttää naiselliselta.

[/quote]

Mä olen muuten muodokas nainen, löytyy reittä, leveä lantio, vyötärö erottuu selkeesti sekä muodokas takamus joka saa miehet hulluksi. No aina ei voi voittaa ja geeneissä minulta jäi rinnat puuttumaan. Olen vielä 175cm/70 ja kyllähän se harmittaa. Sille katsos ei voi yhtään mitään minkä luoja suo. Pahoittelut todella jos herätän sinussa tunnetta etten ole naisellinen. Minua muuten kaikki ihmiset kuvailevat todella naiselliseksi. Sitä voi korostaa vähän muillakin tavoilla esim. meikillä, vaatteilla, tyttömäisyydellä ja osalla se on myös luonteenpiirre.

Harmi että sinusta ne rinnat vain kuvastavat naisellisuutta. Tiedän monta naista jolla on valtavat rinnat mutta ovat silti  verrattavissa miehiin. Oletko sinä yksi niistä?

Vierailija
15/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.. Itse olen 170cm ja 57kg. Harrastan tosin kestävyystyyppistä urheilua joten en voi lihasten massalla koreilla. Ap on varmaan aika lihaksikas noilla lukemilla. Itsellä lähinnä sellaista ongelmaa, että mitä enemmän treenaan niin sitä enemmän vaan laihdun ja "kuivun". Pitäis ehkä ruveta joskus itekin nostaan jotain punttia... Tosin liiasta massasta on vaan haittaa juoksemisessa. Ikävää muuten arvostella toisten liikkumisia, kukin saa tehdä sitä mitä tykkää kunhan vaan tekee jotain.

Vierailija
16/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallossa tulee kaikki, voima ja kestävyys

Vierailija
17/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä ap:n hartiat/käsivarret ja reidet! Jso olet esim. futaaja, uskon että jaloista löytyy muskulaa.

Joku vastaaja ketjussa on kuulemma 168/52 ja silti on läskejä & kurveja. Hahaa...

Ite oon aika tasapaksu kestävyysurheilija 168/58. Vesijumpassa sain mummeleilta kehuja vartalostani. Luulivat, että olen (ent) voimistelija. No en tosiaan.

Vierailija
18/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? 72 kg? Mä olen samat mitat omaavana tosi lihava! Maha,perse ja reisimakkaraa löytyi! Onneksi en enää paina noin paljoa...

Vierailija
19/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavartalo on toki lihaksikas, mutta ei mitään kehonrakentaja-mallia todellakaan.

Vierailija
20/27 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hartiat ja käsivarret ovat melko ruikulit, kuten kuvasta huomaa

AP