Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit takana, jatko jäi auki. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
09.11.2014 |

Eli mukavaa oli, eikä erotessa mitenkään viitattu jatkoon. Pitkä halaus oli viimeiseksi. Mitä nyt? Mimmoisen viestin voi laittaa kun kuitenkin haluaisin nähdä uudelleenkin?

Apuuvah!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosh...

Vierailija
2/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasta illasta/päivästä/hetkestä. Olisi kiva nähdä uudestaan.

Lopullinen pallo jää miehelle. Jos ei vastaa muutamassa päivässä, unohda (vaikka viikon päästä ottaisikin yhteyttä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti :). Pistän illalla jotain tuon tyylistä :)

ap

Vierailija
4/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu liian tyrkyltä laittaa tuo suora ehdotus seuraavista treffeistä, ja pelkäät torjuntaa, voit laittaa pelkän tuon viestin kuinka sinulla oli tosi kivaa. Näin pallo jää silti miehelle ja tuosta kyllä tajuaa, että vastaisit myöntävästi jos hän kysyy sinua ulos. Jos ei vastaa, ei ole kiinnostunut ollenkaan tai sitten liian estoinen tekemään yhtään mitään.

Tiedän että osa ihmettelee että miten voi muka olla niin vaikeaa jne, kuten #2 ilmeisesti kuittailee. Itse äskettäin itsetuntoni kokonaan menettäneeni taas ymmärrän oikein hyvin miksi tuntuu vaikealta "tyrkyttää" itseään ja miksi epäröi mitä sanoisi ja voiko nainen ylipäätään sanoa yhtään mitään jne.

Vierailija
5/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei se musta tykänny :(. Masentavaa... Ja joo, ikää mulla on kuitenkin lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä. Kohti uusia pettymyksiä...

ap

Vierailija
6/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:57"]

Höh, ei se musta tykänny :(. Masentavaa... Ja joo, ikää mulla on kuitenkin lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä. Kohti uusia pettymyksiä...

ap

[/quote]Laitoitko siis viestin? Minkälainen vastaus sieltä sitten tuli? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi