Kysy 100kg tytöltä
Kommentit (71)
Millä vedät kännit jos kerran olut tai siideri ei maistu?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:29"]No laitapa nyt kuva siitä kauniista satakiloisesta tiimalasivartalostasi niin katsotaan millainen sotanorsu oikeasti olet. [/quote] mun ei tarvitse todistella sulle tai muillekaan täällä. Harva silti uskoo mua yli 80kiloiseksi.
[/quote]
No miksi sitten olet täällä todistelemassa?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:53"]Millä vedät kännit jos kerran olut tai siideri ei maistu?
[/quote]
Harvemmin mä kännejä vedän, mutta jos päätän kännit vetäistä, niin juon lonkeroa tai teen drinkkejä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:29"]No laitapa nyt kuva siitä kauniista satakiloisesta tiimalasivartalostasi niin katsotaan millainen sotanorsu oikeasti olet. [/quote] mun ei tarvitse todistella sulle tai muillekaan täällä. Harva silti uskoo mua yli 80kiloiseksi.
[/quote]
No miksi sitten olet täällä todistelemassa?
[/quote]
Hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:49"]
[/quote] Uskon tämän. Yksi tuttava, nuori naine, painoi miltei 140kg ja kukaan ei uskonut yli 100 kiloiseksi, ei edes lääkärit ennenkuin vaa asta näkivät. Tyttö oli kova urheilemaan ja todella lihaksikas eli sitä läskiä ei pahemmin ollut. Ihmiset aina unohtaa että lihas painaa ja lisäksi luullaan että painavat ei ees pysty urheilemaan.
Eikö sun ole hankala liikkua
Painan nyt 90 kiloa viimisilläni raskaana ja tää on ihan tuskaa. Olen miettinytkin että miten ylipainoiset jaksaa tätä samaa pitkiä aikoja!
Mä en tosiaan kyllä näytä kauniilta ja sopusuhtaiselta vaan norsulta.
Oletko harkinnut osallistumista Miss XL -kisoihin?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:45"]
Eikö sun ole hankala liikkua
Painan nyt 90 kiloa viimisilläni raskaana ja tää on ihan tuskaa. Olen miettinytkin että miten ylipainoiset jaksaa tätä samaa pitkiä aikoja!
[/quote]
Se liikkumisen hankaluus johtuu siitä mahasta ja muusta raskauden tuomasta, ei itse painosta.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:45"]Eikö sun ole hankala liikkua
[/quote]
ei oo. Tissit on välillä tiellä, mutta ei muuten.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:32"]Oletko harkinnut osallistumista Miss XL -kisoihin?
[/quote]
en oo. Pidän kaikenlaisia missikisoja typerinä
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:29"]No laitapa nyt kuva siitä kauniista satakiloisesta tiimalasivartalostasi niin katsotaan millainen sotanorsu oikeasti olet.
[/quote]
mun ei tarvitse todistella sulle tai muillekaan täällä. Harva silti uskoo mua yli 80kiloiseksi.