Kysy 100kg tytöltä
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:39"]Oon pari senttiä sua lyhyempi ja melkein saman painoinen, paino on nyt menossa alaspäin. Totta kai kun on menossa alaspäin niin parikin kiloa tuntuu isolta erolta, mutta osaatko kuvailla millasta oli 89 kiloisena verattuna nyt? Olisin 9kg:n päästä siinä painossa.
[/quote]
En mä nyt oikein oo koskaan asiaa ajatellut. Kuntoni on yhtä hyvä kuin silloin, paitsi en jaksanut kantaa mitään raskaampaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:26"]Oletko jo kauankin ollut satakiloinen vai onko painosi noussut nyt tässä hiljattain? [/quote] Se on tullut tässä kahden vuoden aikana. Kaksi vuotta sitten painoin 89kg.
[/quote]
No olethan sä silloinkin ollut läski. 70 kg olis sopiva paino sulle.
[/quote]
olisin normaalipainoinen 81kiloisena. :) edelleen olen sopusuhtainen ja näytän nätiltä.
100kg on joku maaginen paino monien mielestä, että sillon on ihan hemo kokonen. Toki on lihava, totta. Mutta ei 100 kilonen, varsinkaan 180cm pitkänä mikään muodoton kasa vielä ole. :D Itse olin 8cm aP:tä lyhyempi ja paino hyppii 98-102 väliä. Käytän silti ihan normi hm:n vaatteita, en plussa koon. Vyötäröni erottuu silti selkeästi vaikka suuri olenkin. Vaatekaappini sopivista vaatteista löytyy m-xl koot mallista riippuen. Useimmiten L kokoa käytän. Housuista tarvitsen usein xl:n ja jos paita ei ole joustavaa kangasta ei se mahdu päälleni rintojen kohdalta.
Ja vielä, olen siis 25 vuotias, kahden lapsen äiti. Painan n. 100kg, olen 172cm pitkä ja mittani ovat n.120-92-n.120. Tiedän olevani lihava, mutta en silti ole muodoton pallo vaikka 100kg painankin.
Tottakai tahtoisin olla hoikempi. Unelma painoni on 70kg. Sinne on vielä 30kg matkaa, mutta tällä hetkellä en laihduta. Keskityn olemaan hyvä äiti lapsilleni ja opiskelemaan samalla. Minulle on pääasia juuri nyt, etten lihoa enempää. Pidän painon tässä ja sitten kun on taas energiaa ja aikaa niin keskityn tarkemmin liikkumaan ja syömään terveellisemmin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:26"]Oletko jo kauankin ollut satakiloinen vai onko painosi noussut nyt tässä hiljattain? [/quote] Se on tullut tässä kahden vuoden aikana. Kaksi vuotta sitten painoin 89kg. [/quote] No olethan sä silloinkin ollut läski. 70 kg olis sopiva paino sulle. [/quote] olisin normaalipainoinen 81kiloisena. :) edelleen olen sopusuhtainen ja näytän nätiltä.
[/quote]
Joo, normaalipainon ylärajalla. Nätiltä näyttäminen on ihan sun oma subjektiivinen kokemus.
Mua vähän vaivaa just se, että tuskin on kovin suurta eroa siinä painanko 100kg vai 89kg vai 79kg vai 70kg. Olen minäkin mielestäni ihan sopusuhtainen ja hyvän mallinen näinkin, vaikkakin lihava totta kai. Kun paino on menossa alaspäin, niin eron huomaa kun vaatteet menee paremmin päälle ja on jotenkin kevyempi olo ja peilistäkin muka huomaa eron, mutta nytkin jos kehitys pysähtyy tai paino hetkeksi edes lähtee nousuun, niin on taas tosi läski olo. Vähän pelkään että ihan samalla tavalla tuntuu sittenkin kun painoa on lähtenyt enemmän, että päivästä riippuu. Ja vaikea varmaan sitten motivoitua pitämään paino alhaalla.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:26"]Oletko jo kauankin ollut satakiloinen vai onko painosi noussut nyt tässä hiljattain? [/quote] Se on tullut tässä kahden vuoden aikana. Kaksi vuotta sitten painoin 89kg. [/quote] No olethan sä silloinkin ollut läski. 70 kg olis sopiva paino sulle. [/quote] olisin normaalipainoinen 81kiloisena. :) edelleen olen sopusuhtainen ja näytän nätiltä.
[/quote]
Joo, normaalipainon ylärajalla. Nätiltä näyttäminen on ihan sun oma subjektiivinen kokemus.
[/quote]
No niinhän se on kaikille.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Kummasti tulee kuitenkin kehuja.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:46"]Kuolaako miehet perääsi?
[/quote]
Kyllähän noita on.
Hei kamoon, Bibsilläkin olis ollut baarissa vientiä vaikka kuinka! Kyllä on miehiä, jotkaa tykkää runsaammistakin naisista. Itselläni on pari huomattavan ylipainoista tuttavaa, molemmilla riittää vientiä.
Lempiasentosi seksiä harrastaessasi?
Millä tavoin läskeytesi on miessikojen ja yhteiskunnan syytä. Oletko wt ja montako siideriä menee päivässä?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:14"]Millä tavoin läskeytesi on miessikojen ja yhteiskunnan syytä. Oletko wt ja montako siideriä menee päivässä?
[/quote]
en juo siideriä, enkä olutta. En ole myöskään wt. En ole mikään muodoton plösö, vaikka painankin näin paljon. :)
Miksi tytöttelet itseäsi? Oletko neitsyt?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:14"]Millä tavoin läskeytesi on miessikojen ja yhteiskunnan syytä. Oletko wt ja montako siideriä menee päivässä?
[/quote]
en juo siideriä, enkä olutta. En ole myöskään wt. En ole mikään muodoton plösö, vaikka painankin näin paljon. :)
[/quote]
enkä syytä ketään ylipainostani.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:17"]Miksi tytöttelet itseäsi? Oletko neitsyt?
[/quote]
koska en koe olevani aikuinen :D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:12"]Lempiasentosi seksiä harrastaessasi?
[/quote]
erityistä suosikkia ei ole. :)
onks kiva olla läski? mäkki vai hese?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:28"]onks kiva olla läski? mäkki vai hese?
[/quote]
Läski on mielestäni muodoton pallo, joka en ole. Heses on hyviä salaatteja. :)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:26"]Oletko jo kauankin ollut satakiloinen vai onko painosi noussut nyt tässä hiljattain? [/quote] Se on tullut tässä kahden vuoden aikana. Kaksi vuotta sitten painoin 89kg.
[/quote]
No olethan sä silloinkin ollut läski. 70 kg olis sopiva paino sulle.