Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-luku vko 36

04.09.2006 |

Huomenta! Otin oikeuden omiin käsiini ja aloitin viikkopinon. Anteeksi, en nyt muista senniinan ohjetta, miten saisin sen esittelypinon tänne. Auttakaa te fiksummat ja hilotkaa se tänne...

Voi harmitus levinia ja ankkis, kun täti saapui. Toivottavasti muistin oikein, kun nopsaan luin viestit. Itse olin viikonlopun nettipimennossa mökillä nauttimassa punaviiniä. Hiphurraa, täti ei löytänyt sinne...

Jänniä hetkiä elelen, keskiviikkona aikaisintaan testaan. Jos enää silloin on tarvetta...

Kukas muu piinakaan, trattis? Tää on kivaa... kunnes taas putoaa kovaa ja korkealta..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellänihan minä täällä kirjoittelen kanssanne..nikit on vaan vielä vähän hakusessa mutta eiköhän ne pikkuhiljaa tule tutuksi...

Ihanaa, että on viikonloppu vaikkakin teen molempina päivinä pätkä-illat 18´-22 töitä mutta saanpas päivät olla kotosalla ja touhuta kotihommia..toivottavasti huomenna olisi jo kuivempi päivä, että saisin viikkosiivouksen tehtyä kunnolla ja matot ja petivaatteet tuulettumaan...

Töistä tultuani leivoin omenapiirakan nam että olikin hyvää kun äsken palan maistoin iltakaffen kanssa.

Saunaan kohta suunnistan ja sitten ajattelin tuon ukkokullan kellistää ennenkuin karkaa töihin. Alkais olla otolliset ajat ?? käsillä kp 18/30-35

ja 7.s yrityskierto meneillään. Eipä silti esikoisen saamiseksi meni 2,5-v, kakkoseen reilu kaks vuotta mutta kuopukset tärppäsivät ekasta mahdollisesta kierrosta, joten tuttua on sekin ettei niitä lapsia tehdä vaan saadaan..

Olen miettinyt clomeja mutta en uskalla niitä syödä kun näyttää olevan tuo " tuplavaara" olemassa ilmankin, tosin 1.n kierron söin aikoinaan ennen kakkosta ja siinä kierrossa tärppäsi ja tuli yksi neitokainen..

Huomaa, että on rankka työviikko takana kun ei oikein tuo järkikulta juokse ( joskaan juoksee aina muutenkaan heh heh...)

Mukavaa illanjatkoa teille kaikille, palailen huomenissa jos siivoukseltani ehdin ..

T. Isotikru

Vierailija
42/44 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!

Isotikru on sulla ainakin minut, ' hauska tappa vanha tuttu!' eli talla puolella myos minakin; ' 69 kun olen...

Omassa navassa nyt ootellaan niita tatosia, tulollaan ovat, kun terot aloitettu; kp 38 tanaan!

Nyt hyvat yot kultasille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki varmaan olette ulkona ottamassa aurinkoa ja nauttimassa ihanasta syyspäivästä..

Ruokaa täällä väsäilen porukoille ja kuudeksi menen iltaan duuniin niin ettei sen kummepia..

Viikonloppu on mennyt ihan arkiaskareita tehdessä ja illat töissä.. ja ai niin onhan niitä peittojakin pöllytelty kun ois vissiin otolliset ajat käsillä,,noh parin viikon päästä näemme onko saalista tarttunut koukkuun ??

Nyt menen syömään, sitten pikku päikkärit ja töihin joka on ihan evvk...

Ai niin Levinia tosiaan hauska tappaa vanha tuttu....

Isotikru

Vierailija
44/44 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiltu tosiaan on koko päivä. Ihana kesäinen syyskuun päivä.

Hyvää pyhäillan jatkoa kaikille kultaisille.