Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhästelijä on kuin alkoholisti, yhtä luotettava.

Vierailija
27.02.2024 |

Niin se vain on.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja siis yhtä ärsyttäviä.

Vierailija
2/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herätyskelloa ei voi siirtää vaikka 3 minuuttia aiemmin soimaan, jos on joka aamu 3 minuuttia myöhässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä tuollaisia katselekaan ellei ole esim. työn takia pakko. Tosin yhden kollegan kanssa riitti kun pähkinänkuoressa kerroin kuinka epäkunnioittavaa ja epäluotettavaa käytöksensä on ja ellei se muutu tulee muutakin ikävää seurausta hänelle kuin minun puhutteluni. Uskoi ihme kyllä kerrasta, tuli vähän olo että onko ikinä aiemmin kukaan edes vaatinut häneltä kunnolla mitään vai oliko peräti eka kerta.

Vierailija
4/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ku mulla on (itsediagnosoitu) ADHD" 😣

Vierailija
5/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kellokallet ei ikinä selviäisi Suomen ulkopuolella, jossa aikaan suhtaudutaan rennommin.

Vierailija
6/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kellokallet ei ikinä selviäisi Suomen ulkopuolella, jossa aikaan suhtaudutaan rennommin.

Höpö höpö. Ihminen sopeutuu jos vaan haluaa. Miksi sinä et kykene sopeutumasn täällä Suomessa vallitsevaan normiin?

Vierailija
7/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellokalleilla tuskin on edes kokemusta kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä, siihen kun vaaditaan kielitaitoa.

Vierailija
8/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ranskassa ja Italiassa naurettaisiin. 

Vierailija
9/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole ranskalaiset nauraneet yhtään, tunnin aikaero ei haittaa ja palaverit alkavat ajallaan.

Vierailija
10/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi niuhottamisen eli akkamaisuiden muoto. 

Vierailija
11/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellokalleilla tuskin on edes kokemusta kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä, siihen kun vaaditaan kielitaitoa.

Pirkko puhuu oikein B1-englantia ja hieman saksaakin. Pirkko on työskennellyt kansainvälisessä ympäristössä. Tämä on hänelle tottakai suuri ylpeydenaihe ja erikoislaatuinen asia.

Vierailija
12/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Että ihan Ranskassa ja Italiassa naurettaisiin. Voi harmi. 

Vierailija
13/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on vain niille, jotka elävät saatanan orjina.

Kun, uskoo Jumalaan, ei voi olla koskaan myöhässä.

"Minä olen A ja O, alku ja loppu"*, sanoo Herra Jumala, hän, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias."

Vierailija
14/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen A ja O, alku ja loppu"*, sanoo Herra Jumala, hän, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias."

Ahaa, eli tämä kommentoija sanoo olevansa Jumala.

Vierailija
15/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen myöhästelijäkaveri veti raivarit kun aloin itse tahallasn myöhästellä tapaamisista :D Eli kaikkien muiden olisi pitänyt pitää kiinni sovituista ajoista paitsi hänen itsensä, jännä

Vierailija
16/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua se on. 

Vierailija
17/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta mitä tapahtuu Suomen ulkopuolella! Oisko Susta kivaa jos kaupat, päiväkodit ja virastot eivät avautuisi siihen aikaan kun pitäisi tai junat ja bussit lähtisivät myöhässä ihan vaan sillä että kellokalle ei sattunut oleen kyseisenä aikana työvuorossa? Alkoholista voi parantua mutta myöhästelystä ei. Vihaan myöhästelijöitä!

Vierailija
18/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi niuhottamisen eli akkamaisuiden muoto. 

Tässä taas oiva esimerkki siitä, miten kielessämme käytetään  naisia tarkoittavia sanoja  jotain yleisesti kielteistä tarkoittavana. Jokin asia on huono asia = akkamainen. Vaikkei sillä tietenkään ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. 

Tällainen pitää jo lopettaa! Ihan riittää, jos sanoo, että mielestäni on turhaa nipotusta pitää  noin tiukasti sovituista ajoista kiinni tms. Jos nyt sitten on sitä mieltä. 

Vierailija
19/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ku mulla on (itsediagnosoitu) ADHD" íí

nÃità riittÃà ja "diagnooseilla" kehuskelijoita

Vierailija
20/30 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli tämä kommentoija sanoo olevansa Jumala.

"Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

"Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä