Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeudenmukaista, että pahat ihmiset joutuvat kuoltuaan helvettiin?

Vierailija
02.10.2021 |

Vai pitäisikö pahojenkin ihmisten päästä samaan paikkaan missä hyvätkin ihmiset ovat?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän pääsevät jo, ainakin katolisen kirkon mukaan.

Vierailija
2/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseenko niiden pitäisi päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvyys tai pahuus asiaan liittyy? Riittää, että uskoo.

Vierailija
4/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on paha, se on lähtökohta. Uskolla Jeesukseen pääsee taivaaseen. Usko ei ole ihmisen oma teko.

Vierailija
5/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E I .

Vierailija
6/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ap ehtii ottaa Jeesuksen sydämmeensä että pääsee Taivaan kotiin eikä joudu kadotukseen ja viettämään iäisyyttään tulisessa järvessä!

Vierailija
7/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit t7kevat vesijohtoja pitkin asuntoon öisin.

Vierailija
8/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parasta tehdä hyviä tekoja ja lopettaa vihan pito. Sitten toi anteeksi antamattomuus itse ollaan piruja ja varastetaan syytelläån toisia mutta unohtuu itseltä tehdä parannus ja antaa anteeksi. !

Vierailija
9/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi testamentti viimeinen lause ilmestyskirjasta .

Vierailija
10/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija00241 kirjoitti:

Kun ihminen kuolee, niin se lakkaa olemasta. Piste.

Mitä on uskomuksen tueksi?

Vierailija
11/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vuonna 2021 joku näihin satuihin uskoo?

Vierailija
12/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti = tyhjiin raukeamista. Se ole mikään ikuinen kokko.

Vierailija
13/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi olla?

Jos minä väännän tortut aamulla vessanpönttöön, josta se huuhtelemalla katoaa, minä uskon, että torttu siirtyy pöntöstä kunnalliseen viemäriverkkoon. Ei minulla siitä ole sen kummempia todisteita esittää.

Jos sinä taas uskot, että se torttu ei päädykään viemäriin vaan disintegroituu ja siirtyy aineettomasti johonkin toiseen ulottuvuuteen, niin se todistustaakka on sinulla eikä minulla.

Kun ihminen kuolee, niin se ajan mittaan maatuu ja sen tietoisuus lakkaa olemasta samoin kuin millä tahansa, tietoisella, elävällä olennolla. Jos sinä väität jotain muuta, niin se todistustaakka on sinulla eikä minulla.

Vierailija
14/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi olla?

Jos minä väännän tortut aamulla vessanpönttöön, josta se huuhtelemalla katoaa, minä uskon, että torttu siirtyy pöntöstä kunnalliseen viemäriverkkoon. Ei minulla siitä ole sen kummempia todisteita esittää.

Jos sinä taas uskot, että se torttu ei päädykään viemäriin vaan disintegroituu ja siirtyy aineettomasti johonkin toiseen ulottuvuuteen, niin se todistustaakka on sinulla eikä minulla.

Kun ihminen kuolee, niin se ajan mittaan maatuu ja sen tietoisuus lakkaa olemasta samoin kuin millä tahansa, tietoisella, elävällä olennolla. Jos sinä väität jotain muuta, niin se todistustaakka on sinulla eikä minulla.

Minun todistus on Luojan ilmoitus.

Tuulesta temmatulla ei ole katetta.

Vierailija
15/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettejä on 7 erilaista alimmassa on sit pahimmat saatanan kunnia vieraina ja se on oikein ihmisille jotka eivät uskoneet vaikka sanottiin eivätkä katuneet.

Vierailija
16/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi olla?

Niinhän ihniset jotka ei usko toivovat etteivät ikinä herää mutta heräät jo haudassa vastaamaan teoistasi.

Vierailija
17/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/quote]

Mitä pitäisi olla?

Minun todistus on Luojan ilmoitus.

Tuulesta temmatulla ei ole katetta.

Ei se ole mikään todistus. Näytä se ilmoitus konkreettisena todistuskappaleena meille muille. Muuten se on vain sinun henkilökohtainen kokemuksesi ja/tai sinun harhainen tulkinta maailmasta, jolla ei ole mitään todistuspohjaa. Minä sentään voisin varmaan jostain kaivaa konkreettiset todisteet siitä, että se torttu tosiaan menee viemäriin eikä viidenteen ulottuvuuteen. Sinulla ei ole mitään.

Vierailija
18/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pääse minnekään. Kun ihminen kuolee, tietoisuus sammuu ja ruumis hajoaa ennen pitkää. Ei siinä muuta tapahdu.

Vierailija
19/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä uskomuksen? Tuo on fakta. Vai oletko nähnyt kuolleiden kävelevän maan päällä? Se teissä hörhöissä uskiksissa on vikana, että kaikki perustuu uskoon. Lääkkeet.

Vierailija
20/63 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pedof.ukkini on helvetissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi