Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hammashoitaja ja hammaslääkärini on kusipää.

Vierailija
25.11.2014 |

Oon tosi lähellä ottaa loparit. Vituttaa miten työpari voi vaikuttaa näin paljon. Saatanan vittumainen kusipää.

Ei mulla muuta. Halusin vaan avautua vitutuksestani.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:49"]

Olen itse nuorehko nainen, tosin lääkäri enkä hammaslääkäri ja olen itse silloin tällöin ihmetellyt hoitohenkilökunnan asennetta. Tuntuu, että olen ilmaa. "Nuijan alle" laittamiani määräyksiä ei välttämättä noteerata mitenkään. Jos sanon, että soittakaa kun tutkimustulokset ovat valmiit (kriittisesti sairas potilas + päivystyksen ruuhka, eli menen tutkimaan muita potilaita siinä välissä kun yksi pötköttää tajuttomana jossain akuuttihuoneessa) niin ei soiteta. Ohjeeni ja määräykseni kyseenalaistetaan välillä täysin ja joskus tilanne on mennyt siihenkin, että hoitaja väittää vastaan ja lopulta soittaa erikoislääkärille (= viiskymppiselle mieslääkärille), joka sitten vahvistaa ohjeeni. On myös tuttua tuo, että hoitaja(t) vain katoavat jonnekin ja itse sitten juoksen jostain varastosta tarvittavia aineita ja välineitä.

En tiedä johtuuko vain olemuksestani (olen pienikokoinen, kai aika nuoren näköinen ja aika hiljainen). En ainakaan mielestäni passuuta itseäni mitenkään liikaa. Monet vanhemmat kollegat tuntuvat tarvitsevan hoitajan assariksi joka asiaan. Itse olen todennut, että haen potilaan, tutkin, kasaan steriilin pöydän ja teen toimenpiteen, annan jatko-ohjeet ja sanelen yleensä nopeammin kuin että odottelisin, että joku hoitaja ehtii paikalle. Muiden poliklinikoita seuratessani olen huomannut, että hoitaja myös juttelee potilaalle, antaa ohjeita, kirjaa sinne "nuijan alle" lääkärin määräykset samalla kun lääkäri puhuu. Mun pitämällä polilla ei toimi näin vaan itse kirjaan kaiken ja puhun potilaalle kaiken infon, hoitaja istuu yleensä tuolillaan selkä muhun ja potilaaseen päin ja puuhaa jotain omiaan.

Että sellaista. Suoraan sanottuna v*tuttaa. Jos paikalla on joku salskea 185cm miespuolinen kandi (joka ei oikeasti osaa mitään (mikä on normaalia)) niin ollaan sulaa vahaa. Miespuolisille erikoistuville ja päivystäville tarjotaan vähän karamellia ja kiikutetaan kahvit nenän eteen. Vanhemmat mieslääkärit taas saavat kiukutella miten lystäävät ja vaikka huutaa hoitajille päin naamaa ja paiskoa välineitä, silti heidän suosiotaan tavoitellaan. 

Mutta onhan se sairasta, että ennemmin vaarannetaan potilaan terveys jotta saadaan osoitettua että minähän en minkään pikkulikan käsykyjä ota vastaan kuin hoidetana potilas kunnolla. Siis tarkoitan nyt sellaista, että on ohjeistettu vaikka antamaan Atroventia jos potilaalla on hengenahdistusta -> ei anneta mutta on kyllä kirjattu että potilasta ahdistaa aivan he*vetisti. Tai on ohjeistettu lastoittamaan murtuma ennen kuin potilas lähtee toiseen sairaalaan jatkohoitoon -> ei lastoiteta.

No joo, pääasiassa ongelma rajautuu pariin tyyppiin. Nuo saavatkin selkäkarvani niin pystyn etten halua edes katsoa näihin päin en kä todellakaan puhu kuin pakolliset. Molemmat n. 5v itseäni vanhempia naispuolisia hoitajia. Tosiaan puistattaa jo se tapa millä katsovat, niin halveksuen ja inhoten, kierrolla nojailevat laiskan näköisinä seiniin ja puhisevat ja pyörittelevät silmiään jos pyydän tekemään jotain. Potilaillekin ovat inhottavia ja puhuvat tiuskien. Mutta lähteäkö avoimeen sotaan ja tarvittaessa nostaa metakka siitä että määräyksiä ei ole noudatettu...nyt olen vain tyytynyt rauhallisesti kysymään miksi ei ole tehty níin kuin ohjeistetaan tai huomauttamaan, että niin, täällä on tämä Atrovent-määräys, kannattaa ensisijaisesti kokeilla sitä jos hänellä on hengenahdistusta.

[/quote]

Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Jo kandiaikoina huomasin saman asia, komea nuori mieskandi sai tehdä ja puhua ihan mitä haluavat ja heidän edessään oltiin sulaa vahaa. Minä, jokin pyrin olemaan ystävällinen ja mukava, olin kuin ilmaa. Sama meno meinannut jatkua nykyisessä paikassani, mutta olen laittanut kovan kovaa vastaan.

Vierailija
22/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:47"]Jos nyt ensin hyväksyisit sen ettei hammaslääkäri ole sinun. ;)
[/quote]

MITEN NIIN EI OLE?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori naislääkäri, tee haipro-ilmoitus seuraavan kerran kun määräyksiäsi ei ole toteutettu. Kyseessähän on hoitajan tekemä hoitovirhe.

Vierailija
24/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:03"]Vaihda työpaikkaa.
[/quote]

Vierailija
25/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:25"]Mitä se on sulle tehnyt? [/quote] Kohtelee mua todella ylimielisesti. Laittaa syyt mun niskoille kaikesta. Juoksuttaa mua. Jos koitan asiallisesti jutella, hän tuhahtelee takaisin eikä puhu kunnolla. Kritisoi mua ihan kaikesta. Valittaa. Jos kysyn kysymyksen, ei lotkauta korvaansakaan. Nauroi mun vaatteille. Kattoo mua nenänvartta pitkin. Kaikista eniten vituttaa se sen jumala asenne. Aina kaikki on mun syytä ja se itse tekee kaiken täydellisesti. Oikeasti mä olen todella hyvä hoitaja, vaikka itse niin sanonkin. Ap

[/quote]

No toi juoksuttaminen eli toisin sanoen tarvikkeiden hakeminenhan on sun työtä. Mitä tuohon jutusteluun tulee niin aina tiukassa paikassa ei vain pysty jutustelemaan ja itse olen silloin ihan hiljaa. Ikävää, jos vaikutan töykeltä. Tiedän kyllä hammaslääkäreitä, jotka kohtelevat hoitajia ihan törkeästi, mutta halusin vain korjata nämä kohdat, koska tuo on ihan normaalia ja ymmärrettävää käytöstä. Voin omasta puolestani sanoa, että on myös rasittavia varpaille hyppiviä hoitajia, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin minä ja lupailevat potilaalle vaikka mitä hoitoja, joita ei ole mahdollista heille toteuttaa. Yhteispeli toimii parhaiten, kun kumpikin tietää oman toimenkuvansa. Koska lääkäri kuitenkin kantaa vastuun toimenpiteestä, tekee hän myös päätökset.

T. Hammaslääkäri

Vierailija
26/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi hammashoitaja. Olen myös havainnut samaa joistakin hammaslääkäreistä. Teet hoitajana niin tai näin niin mikään ei kelpaa. Yritäpä siinä välillä pysyä hammaslääkärin mukana, kun se muuttaa mieltään koko ajan kesken hoidon ja minun pitäisi pystyä lukemaan hänen ajatuksensa siinä tapauksessa, että mitäs se nyt sitten tarvitsee. Joukkoon kyllä mahtuu sitten niitä mukaviakin hammalääkäreitä joiden kanssa homma sujuu :)

Ja todellakaan hammashoitaja ei ole hammaslääkärin alainen, se on työpari ja sen kanssa pitää tulla toimeen, jotta homma sujuu. Minä en ymmärrä näitä joiden mielestä hammashoitajan on pelkkä juoksupoika ym. Tällöin hammaslääkäri voi ihan itse hoitaa ihan kaiken, jos asenne on sellainen. En muutenkaan ymmärrä, että ihmisiä kohdellaan sen mukaan mikä koulutus heillä on.

Vierailija
27/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:18"]

Olen asiakkaana törmännyt tuollaiseen. Mikään ei ole asiakkaalle ikävämpää, kuin seurata, kun hammaslääkäri on hoitajalle epäkohtelias. Siinä tulee itsellekin epämukava olo. Asiakkaana oli sympatiat hoitajan puolella. Hammaslääkäriä pidin sen sijaa idioottina, joka ei edes asiakastilanteessa pystynyt käyttäytymään työtoveriaan kohtaan mukavasti/kunnioittavasti ja huomioimaan täten myös asiakkaansa...

[/quote]

Aika kiusallista on sekin, kun hoitaja ja hammaslääkäri (nainen+mies) flirttailevat ja pitävät jalkapeliä. Etenkin kun tietää, että kumpikin on naimisissa tahoillaan...

Vierailija
28/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:49"]

Olen itse nuorehko nainen, tosin lääkäri enkä hammaslääkäri ja olen itse silloin tällöin ihmetellyt hoitohenkilökunnan asennetta. Tuntuu, että olen ilmaa. "Nuijan alle" laittamiani määräyksiä ei välttämättä noteerata mitenkään. Jos sanon, että soittakaa kun tutkimustulokset ovat valmiit (kriittisesti sairas potilas + päivystyksen ruuhka, eli menen tutkimaan muita potilaita siinä välissä kun yksi pötköttää tajuttomana jossain akuuttihuoneessa) niin ei soiteta. Ohjeeni ja määräykseni kyseenalaistetaan välillä täysin ja joskus tilanne on mennyt siihenkin, että hoitaja väittää vastaan ja lopulta soittaa erikoislääkärille (= viiskymppiselle mieslääkärille), joka sitten vahvistaa ohjeeni. On myös tuttua tuo, että hoitaja(t) vain katoavat jonnekin ja itse sitten juoksen jostain varastosta tarvittavia aineita ja välineitä.

En tiedä johtuuko vain olemuksestani (olen pienikokoinen, kai aika nuoren näköinen ja aika hiljainen). En ainakaan mielestäni passuuta itseäni mitenkään liikaa. Monet vanhemmat kollegat tuntuvat tarvitsevan hoitajan assariksi joka asiaan. Itse olen todennut, että haen potilaan, tutkin, kasaan steriilin pöydän ja teen toimenpiteen, annan jatko-ohjeet ja sanelen yleensä nopeammin kuin että odottelisin, että joku hoitaja ehtii paikalle. Muiden poliklinikoita seuratessani olen huomannut, että hoitaja myös juttelee potilaalle, antaa ohjeita, kirjaa sinne "nuijan alle" lääkärin määräykset samalla kun lääkäri puhuu. Mun pitämällä polilla ei toimi näin vaan itse kirjaan kaiken ja puhun potilaalle kaiken infon, hoitaja istuu yleensä tuolillaan selkä muhun ja potilaaseen päin ja puuhaa jotain omiaan.

Että sellaista. Suoraan sanottuna v*tuttaa. Jos paikalla on joku salskea 185cm miespuolinen kandi (joka ei oikeasti osaa mitään (mikä on normaalia)) niin ollaan sulaa vahaa. Miespuolisille erikoistuville ja päivystäville tarjotaan vähän karamellia ja kiikutetaan kahvit nenän eteen. Vanhemmat mieslääkärit taas saavat kiukutella miten lystäävät ja vaikka huutaa hoitajille päin naamaa ja paiskoa välineitä, silti heidän suosiotaan tavoitellaan. 

Mutta onhan se sairasta, että ennemmin vaarannetaan potilaan terveys jotta saadaan osoitettua että minähän en minkään pikkulikan käsykyjä ota vastaan kuin hoidetana potilas kunnolla. Siis tarkoitan nyt sellaista, että on ohjeistettu vaikka antamaan Atroventia jos potilaalla on hengenahdistusta -> ei anneta mutta on kyllä kirjattu että potilasta ahdistaa aivan he*vetisti. Tai on ohjeistettu lastoittamaan murtuma ennen kuin potilas lähtee toiseen sairaalaan jatkohoitoon -> ei lastoiteta.

No joo, pääasiassa ongelma rajautuu pariin tyyppiin. Nuo saavatkin selkäkarvani niin pystyn etten halua edes katsoa näihin päin en kä todellakaan puhu kuin pakolliset. Molemmat n. 5v itseäni vanhempia naispuolisia hoitajia. Tosiaan puistattaa jo se tapa millä katsovat, niin halveksuen ja inhoten, kierrolla nojailevat laiskan näköisinä seiniin ja puhisevat ja pyörittelevät silmiään jos pyydän tekemään jotain. Potilaillekin ovat inhottavia ja puhuvat tiuskien. Mutta lähteäkö avoimeen sotaan ja tarvittaessa nostaa metakka siitä että määräyksiä ei ole noudatettu...nyt olen vain tyytynyt rauhallisesti kysymään miksi ei ole tehty níin kuin ohjeistetaan tai huomauttamaan, että niin, täällä on tämä Atrovent-määräys, kannattaa ensisijaisesti kokeilla sitä jos hänellä on hengenahdistusta.

[/quote]

Meinasin kirjoittaa ihan samaa. Jo kandiaikoina huomasin saman asia, komea nuori mieskandi sai tehdä ja puhua ihan mitä haluavat ja heidän edessään oltiin sulaa vahaa. Minä, jokin pyrin olemaan ystävällinen ja mukava, olin kuin ilmaa. Sama meno meinannut jatkua nykyisessä paikassani, mutta olen laittanut kovan kovaa vastaan.

[/quote]

Joo, tämä oli arkipäivää nuorena kandina ja vastavalmistuneena. Monen vanhemman hoitajan asenne oli, että ethän sinä mitään osaa ja saatettiin potilaan kuullen kyseenalaistaa osaamistani ilman mitään syytä. Aiheutti todella epämiellyttävää epäluottamusta potilaassa, kun hammashoitaja saattoi sanoa, että "kyllä tuosta vielä hyvä hammas saadaan", kun minä ehdotin poistoa. Piti aina hakea vielä vanhempi hammaslääkäri vahvistamaan päätökseni ainoaksi järkeväksi. Monet hoitajat ovat todella ihania ja suuri henkinen tuki, mutta päätökset tekee aina lääkäri eli se, joka suorittaa toimenpiteen ja kantaa siitä vastuun. Jos haluaa itse tähän ei aina niin auvoiseen asemaan niin tervemenoa lääkiksen penkille. 

T. Hammaslääkäri

Vierailija
29/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kuulostaa todelliselta kusipäältä. Tsemppiä. Toivottavasti saat paremman työparin/pomon/legopuoskarin tulevaisuudessa.

Vierailija
30/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:17"]

Täällä myös yksi hammashoitaja. Olen myös havainnut samaa joistakin hammaslääkäreistä. Teet hoitajana niin tai näin niin mikään ei kelpaa. Yritäpä siinä välillä pysyä hammaslääkärin mukana, kun se muuttaa mieltään koko ajan kesken hoidon ja minun pitäisi pystyä lukemaan hänen ajatuksensa siinä tapauksessa, että mitäs se nyt sitten tarvitsee. Joukkoon kyllä mahtuu sitten niitä mukaviakin hammalääkäreitä joiden kanssa homma sujuu :)

Ja todellakaan hammashoitaja ei ole hammaslääkärin alainen, se on työpari ja sen kanssa pitää tulla toimeen, jotta homma sujuu. Minä en ymmärrä näitä joiden mielestä hammashoitajan on pelkkä juoksupoika ym. Tällöin hammaslääkäri voi ihan itse hoitaa ihan kaiken, jos asenne on sellainen. En muutenkaan ymmärrä, että ihmisiä kohdellaan sen mukaan mikä koulutus heillä on.

[/quote]

Hammashoitaja on kyllä hammaslääkärin avustaja ja hammashoitajan rooli on juuri hakea tarvikkeita, imeä imulla vedet pois ja puustata peiliä. Näin suurimmaksi osaksi ainakin. Hammashoitaja on ihan äärimmäisen tärkeä apulainen hammaslääkärille, mutta roolithan ovat ihan erilaiset. Hammashoitajan ei tarvitse osata tehdä minkäänlaista diagnoosia eikä toimenpiteitä itse, riittää, että hän auttaa hammaslääkäriä hakemalla tavarat, mitä hammaslääkäri pyytää ja pitää huolta, että sylki ja vesi ovat kontrollissa. Olen työskennellyt hammashoitajana, enkä koe sitä teknisesti vaativana työnä. Kunnioitan hammashoitajia ihan samalla tavalla ihmisinä kuin muitakin, mutta hoitotilanteessa minä olen se, joka päättää. 

Vierailija
31/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku. Narskut ottavat luulot pois pomputtamalla turhasta. Sitten kun yrität selittää tilannetta tai korjata olematonta virhettä, narskut keksivät lisää pompoteltavaa. Tarkoitus on pitää sinut varpaillasi. Valtapeliä.

Vierailija
32/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:22"]

Nuori naislääkäri, tee haipro-ilmoitus seuraavan kerran kun määräyksiäsi ei ole toteutettu. Kyseessähän on hoitajan tekemä hoitovirhe.

[/quote]

Niin teenkin. Toistaiseksi olen ollut aivan liian kiltti ja jotenkin tuntuu ajatuksena pahalta aloittaa sellainen täysimittainen sota. Kun ne hommat pitäisi tehdä hyvässä hengessä yhteistyössä ja sitten jos aletaan v*ttuilla ja puukottaa selkään jne niin sitten ei ole kenellekään enää kivaa töissä. Vaikka eihän se HaiPro sinänsä ole v*ttuilua eikä noita kohdisteta mitenkään henkilöön ja totta kai on yksiselitteisesti väärin antaa potilasturvallisuuden vaarantua sen vuoksi ettei haluaisi hankalan ihmisen mainetta (ja vähintään yhtä väärin on antaa potilasturvallisuuden vaarantua siksi, että halutaan näyttää nössölle pikkulikalle että meitähän ei mitkään vastavalmistuneet kermapersehikarit pompottele). 

Vierailija
33/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalia, etiikkaa ja etenkin työn tarkoitusta pitäisi opettaa ajoissa. Opetetaanko. Kysyy potilas .

Vierailija
34/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ap oikeasti sanoisit kerran tosi napakasti että lääkäri voi käyttäytyä asiallisesti ja vähän ystävällisemin. Korota vaikka ääntä :) Kyllä tommosesta mun mielestä voi töissä sanoa, jos ottaa itteensä niin siinäpä ottaa. 

Vierailija
35/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yhdellä erikoishammaslääkärillä, joka koko ajan tylytti omaa hoitajaansa asiakkaan kuullen vaikkei syytä ollutkaan. Jätin sen käynnin jälkeen koko aseman. Ei ollut kiva seurata.

Vierailija
36/118 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:10"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:08"]Hoitajat eivät ole lääkärien alaisia. [/quote] Kyllä on. [/quote] Alainen tarkoittaa sitä, että toinen on esimiesasemassa. Silloin oikeudet ja velvollisuudet alaista kohtaan ovat aivan erilaiset. Hammalääkäri ei ole esimies. [/quote] Virallisesti useimmiten hoitajat ei ole lääkäreiden tai hammaslääkäreiden alaisia. Lähin esimies julkisella puolella on useimmiten osastonhoitaja. Mutta. Mutta. Harvassa duunissa marssijärjestys on niin selvä kuin terveydenhuollon puolella. (Hammas)lääkäri vastaa potilaan hoidosta. Hoitaja toteuttaa määräyksiä ja avustaa. Tekee toki myös itsenäistä hoitotyötä, mutta silloin kun ollaan yhdessä, määräykset tulevat lääkäriltä ja ne on juridisestikin kohtuu sitovia.

Kun itse perustehtävssä eli potilaiden hoidossa marssijärjestys on näin selkeä, niin kyllä se heijastuu työyhteisöön muutenkin. Kilteinkin lääkäri yleensä pyytää hoitajaa hakemaan neulan tai jonkun lääkkeen tms eikä hae sitä itse.

Oman kokemukseni mukaan tuskin mikään muu laitos on niin hierarkkinen kuin sairaala. No armeija tietysti, mutta siihen se jääkin. [/quote] Olen samaa mieltä, mutta eihän tässä hierarkiassa ole mitään vikaa. Tietenkin olen pahoillani jokaisen kaltoinkohdellun hoitajan vuoksi, mutta voisiko osa henkisistä loukkaantuimisita johtua siitä, ettei hoitajat ole sisäistänyt työnkuvaansa? Lääkärien kuuntelu sekä lääkärien avustus osa tärkeä osa hoitotyötä. Jos hoitajat päättää ihan itse antaako määrätyn lääkkeen vai ei ja esim. leikkaussalihoitaja sanoo kirurgin pyytäessä veistä että "hae ite, muo ei pompotella" olisi hoitajan työ turhaa. Ja nythän hoitajan työ on kaikkea muuta kun turhaa!

[/quote]

En sanonutkaan, että siinä on jotain vikaa. Olen itse lääkäri, ja noin se kuuluu mennä. Sairaitten hoitaminen on lääkärikeskeistä toimintaa, koko muu henkilökunta sihteereistä hoitajiin ja siivoojiin on periaatteessa avustamassa ja mahdollistamassa sen toiminnan. Joskus entisaikaan oli joku lääkäri joka toimi yksin tai sillä oli yksi avustaja, joka toimi sihteerinä, farmaseuttina, hoitajana ja niin edelleen. Nyt oikeasti sairaiden hoito on niin monimutkaista, että tarvitaan iso sairaala fyysikoineen, atk-tukihenkilöineen ja niin pois päin. Mutta kyllä siinä keskiössä silti on potilas ja hoitava lääkäri.

Kommentoin siki, että tässäkin ketjussa moni tuo esille ajatuksen (hammas)lääkäristä ja hoitajasta tasaveroisena työparina. Näinhän asia ei todellakaan ole, vaan hoitaja on nimenomaan avustamassa ja toteuttamassa määräyksiä. Joskus pohditaan hoitajan kanssa jotakin käytännön asiaa yhdessä, mutta potilaan hoidossa (hammas)lääkäri vastaa ja täten määrää, hoitaja on selkeä alisteisessa asemassa.

Itse olen nuorehko mieslääkäri ja olen kyllä huomannut tuon aiemmin usean mainitseman ilmiön siitä, että jotkut hoitajat tuntuvat olevan kovin huonoja ottamaan määräyksiä vastaan uorilta naislääkäreiltä. Kyseenalaistavat ihan turhaan tai pyörittelevät silmiään tai vitkastelevat loputtomiin jossakin päivystyksessä. Ja kun jossakin perus sairaalapäivystyksessä on  noin kolme hoitajaa per lääkäri, niin ei siitä mitään tule jos hommat seisoo kun hoitaja mussuttaa jostakin astrupin otosta tms. Mieslääkäriin suhtaudutaan ihan eri tavalla vaikka olisi nuorikin.

Vierailija
37/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon syyn takia aikoinaan en mennyt hammashoitajaksi :D

Vierailija
38/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. HammaslääkäriNI?

Vierailija
39/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:22"]Ot. HammaslääkäriNI?
[/quote]

Siis se hammaslääkäri kenen kanssa teen töitä. En osannut paremmin muotoilla otsikkoon sitä, pahoittelen. Ap

Vierailija
40/118 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on sulle tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi