Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?
Kommentit (256)
Jes!! Inessä ollaan. Soitin Laurean hakutoimistoon
Laurean facebookin mukaan kolme tuntia sitten olis pitäny olla opiskelijavalinnat näkyvissä.. voisikohan keskeneräisyys johtua siitä ettei metropolia ole vielä saanut niitä laitettua
lapin amk:n sivuilla lukee nyt, että tulokset julkistetaan 28.päivä! voi helvetti. toivottavasti pomo jaksaa ootella vielä pari päivää, että tiedän jatkanko vai en..
Eikä mitään yleistä infoa ongelmasta missään? :(
Lähettäkää joku Iltalehteen tai Iltasanomiin jotain juttuvinkkiä!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin... [/quote] Kirjoirin C:n paperit ja todistus oli n. 6,75
[/quote]
Siis oletko muka oikeesti päässyt tuolla todistuksella pääsykokeisiin? Mun ystävä sanoi että keskiarvo oli 7,9 eikä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun alueelle pääsykokeisiin? Huijaakohan ystäväni.... :O
[/quote]
Jep, pääsin sekä monimuoto-opetuksen, sekä päiväopetuksen koulutuksiin, usko tai älä :D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin... [/quote] Kirjoirin C:n paperit ja todistus oli n. 6,75 [/quote] Siis oletko muka oikeesti päässyt tuolla todistuksella pääsykokeisiin? Mun ystävä sanoi että keskiarvo oli 7,9 eikä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun alueelle pääsykokeisiin? Huijaakohan ystäväni.... :O [/quote] Jep, pääsin sekä monimuoto-opetuksen, sekä päiväopetuksen koulutuksiin, usko tai älä :D
[/quote]
Mielenkiinnosta kysyn tapahtuiko tämä ihan tänä vuonna vaiko joskus kauan sitten kun oli vielä joku pieni toivon kipinä päästä? :) Annat kyllä niin toivoa mun kaltaiselle luuserille joka hoito amiksen päin mäntyä :) Olisi vielä hienoa jos voisit kertoa koulut joihin hait :)
Muistan itse, kun hain AMKiin ja sinä aamuna kun pääsykoetulokset julkaistiin nimeäni ei löytynyt sisäänpäässeiden listasta. Angstailin sitten päivän töissä. Kun pääsin kotiin, oli koululta tullut kirje, jossa hylkäämisen syyksi kerrottiin se, etten ollut osallistunut pääsykokeeseen. Soitin ihmeissäni koululle ja kun asiaa selviteltiin, löytyi koe lopulta ja pääsin sisällekin. :D
Kaikista paras fiilis oli kuitenkin, kun yliopistohakuun ilmestyi lääkiksen kohdalle sana hyväksytty, en unohda sitä ikinä! Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille ja tsemppiä vielä tuloksia odottaville ja niille, jotka tällä kertaa jäivät rannalle. Ei kannata lakata yrittämästä!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin... [/quote] Kirjoirin C:n paperit ja todistus oli n. 6,75
[/quote]
Siis oletko muka oikeesti päässyt tuolla todistuksella pääsykokeisiin? Mun ystävä sanoi että keskiarvo oli 7,9 eikä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun alueelle pääsykokeisiin? Huijaakohan ystäväni.... :O
[/quote]
Jep, pääsin sekä monimuoto-opetuksen, sekä päiväopetuksen koulutuksiin, usko tai älä :D
[/quote]
mun keskiarvo on 8.0 enkä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun pääsykokeisiin..
Onko täällä muita?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
mun keskiarvo on 8.0 enkä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun pääsykokeisiin..
Onko täällä muita?
[/quote]
P-seudulle paljon vaikeampi päästä. Esim. täällä pääsee lähes kaikki, vähän pienempi paikkakunta kun on.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin... [/quote] Kirjoirin C:n paperit ja todistus oli n. 6,75 [/quote] Siis oletko muka oikeesti päässyt tuolla todistuksella pääsykokeisiin? Mun ystävä sanoi että keskiarvo oli 7,9 eikä päässy mihinkään pääkaupunkiseudun alueelle pääsykokeisiin? Huijaakohan ystäväni.... :O [/quote] Jep, pääsin sekä monimuoto-opetuksen, sekä päiväopetuksen koulutuksiin, usko tai älä :D
[/quote]
Mielenkiinnosta kysyn tapahtuiko tämä ihan tänä vuonna vaiko joskus kauan sitten kun oli vielä joku pieni toivon kipinä päästä? :) Annat kyllä niin toivoa mun kaltaiselle luuserille joka hoito amiksen päin mäntyä :) Olisi vielä hienoa jos voisit kertoa koulut joihin hait :)
[/quote]
Hain viime keväänä, pääsikn kokeisiin ja pisteestä jäi kiinni etten sisälle metropoliaan.
Nyt hain uudestaan, ja pääsykoekutsu tuli monimuot-opetukseen hyvinkäälle, joka oli ykkösvaihtoehtoni, sekä metropolian päiväopetukseen, joka oli kakkosvaihtoehtoni.
Joten toivoa on, rohkeesti vaan haet! :) itekkin mietin korottamista mutta toistaseks ei ole tarvinnu
Eikä vieläkään Metropoliasta tietoa :(
voi että menee hermot! pomo pyysi tänään ilmoittamaan, että haluanko jatkaa töissä vielä ensi vuonna mutta, eihän sitä tiedä kun koulusta ei ilmoiteta!
Onko vielä tullut ihmisille tuloksia näkyviin tai kirjettä? Tänne ei kumpaakaan, opintopolku ei tiedä. :< metropolia siis kyseessä.
lapin amk:n tuloksia en ainakaan minä ole löytänyt mistään. ärsyttävää!
Ei vieläkään tietoa Metropoliasta, tekisi mieli rimpauttaa opintotoimistoon.
Ei ollut vartti sitten ainakaan mitään.
Meilläkin töissä odotetaan kieli pitkällä, että jatkanko täysipäiväisenä ensi vuoden. Eivät ole kovin mielissään tästä viivytyksestä, kun jo muutenkin tulee kiire hankkia sijainen...mua jo nolottaa, kun tästä mun opiskeluhaaveesta tulee näin hirveästi kaikille päänvaivaa.
joo ei ole kyllä kovin hyvin tätä hommaa taas hoidettu..