Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?
Jännittää!!!!
Kommentit (256)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:38"]Onko siis kaikki muut valinnat jo näkyvissä, paitsi metropolia? Vai vieläkö muutkin odottelevat?
[/quote]
Laurea ei näy
Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin...
Piinaavaa. :( Laurean sivulla ei ole tästä sotkusta mitään infoa tai pahoittelua. Metropolialla ilmeisesti oli? :(
Tää alkaa olee jo törkeetä! On kyllä taas niin hieno systeemi että!!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]Paljonko teillä oli sairaanhoitaja hakijat keskiarvo että pääsitte pääsykokeisiin? Mikäköhän oli alin pisteraja pääkaupunki seudulla? Itse en päässyt edes niihin...
[/quote]
Kirjoirin C:n paperit ja todistus oli n. 6,75
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:02"]
Osaatteko muuten derivoida ja integroida? T. DI-mies.
[/quote]
Juu, ja yhtä sun toista muutakin - ja silti pääsin TAMKiin opiskelemaan sairaanhoitajaksi. T. TkT-nainen.
Siis voiko olla, että noi puuttuvat ei tule enää tänään? Onksne töppäilly, lähteny himaan sillee evvk, venaoilkoot? :D Perseeee!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:12"]laurea, anyone?
[/quote]
Mitä hait opiskelemaan?
Hei, laittakaa palautetta opintopolun ongelmista Opetushallitukseen tai Opetus- ja kultturiministeriöön. Korkeakoulut tekevät kaikkensa että saisivat valinnat kunnialla suoritettua mutta järjestelmä on otettu keskeneräisenä käyttöön ja ongelmia on paljon.
Onhan tää nyt ihan syvältä etteivät voi edes tiedottaa asoista kun ongelmia ilmiselvästi on!
Mä soitin eilen Haaga-Helian hakutoimistoon. Sieltä sanottiin, että hakutilanne elää kokoajan ja opetushallitsutekee kaksi kertaa päivässä päivitykset rekisteriin. Tilanne muttuu kokoajan joulukuun 18. päivä asti sitä mukaa kun ihmiset ottavat opiskelupaikan vastaan tai luopuvat opiskelupaikasta.
Varasija voi huonotakin. Olin eilen yhteen kouluun kolmannella varasijalla, mutta tänään sijalla 6. Heti jos nousen valittujen joukkoon, minulle lähetetään hyväksymiskirje. On aika jännää.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:44"]lapin amk:n sivuilla lukee nyt, että tulokset julkistetaan 28.päivä! voi helvetti. toivottavasti pomo jaksaa ootella vielä pari päivää, että tiedän jatkanko vai en..
[/quote]
Mä ainakin sain jo eilen tiedon, että pääsin sisään Lapin amk:n sh-koulutukseen. Olen jo vastaanottanutkin paikan. Opintopolun kautta tuli tieto, että koulupaikka myönnetty. Siis kirjauduin omilla tunnuksilla sisään ja siellä luki tämä.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, että ensin on varasijalla 10, sit 18 ja sit yhtäkkiä 11. Aivan suolesta, sanon minä. Bingo!
Metropoliaan pääsin! Ja lohdutukseksi muille: viime vuonna olin varasijalla 85, vaikka omasta mielestä meni haku ihan samalla tavalla kuin viimeksikin. Ne haastattelut aina vaan on kiinni niin monesta asiasta.
Ja DI miehelle haasteeksi: hae AMK opintoihin, vaikka sairaanhoitajaksi tai graafiseksi suunnittelijaksi ja katso kuinka helppoa on päästä sisään. Innolla odotan tuloksiasi.
OPH:n mukaan niillä on järjestelmässä bugi. Pyysin selvitystä siihen, kun sijoitukseni paranee ja huononee monta kertaa päivässä. Tosi luotettavaa toimintaa...
Onko siis kaikki muut valinnat jo näkyvissä, paitsi metropolia? Vai vieläkö muutkin odottelevat?