Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?
Kommentit (256)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:55"]
Klo 9 ne tulee.
[/quote]
mistä tiedät
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:55"]
Klo 9 ne tulee.
[/quote]
tulisikin....
oksennan kohta kun jännittää niin
sama täällä kohta lentää ku jännittää..
hirveetä kidutusta miks ei voinu olla heti aamusta.. nukuttuja tunteja 4 ku jännitti nii paljon...
15.00 tulee olikohan seamkin vai minkä sivulla!!!!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:39"]
Voi sitä tunnetta kun ensin sain hylkäävän kirjeen ja parin viikon jälkeen soittivat opintotoimistosta että viimeinen varasija olisi mulle.!
[/quote]
Koulu pyrki selkeästi maksimoimaan onnentunteesi!
ai vasta iltapäivällä tulee tulokset! no menee sitten koko päivä jännittäessä.... :(
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:30"]Muistan niin elävästi tuon fiiliksen! Vuosi sitten odottelin omia tuloksiani insinööripuolen koulutukseen. Voi sitä tunnetta, kun se oma nimi oli siellä valittujen joukossa :D
[/quote]
Lel, ei amkkiin pääseminen ole mikään saavutus.
Ei oo vieläkään tullu vaik kello jo yli 9
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:30"]Muistan niin elävästi tuon fiiliksen! Vuosi sitten odottelin omia tuloksiani insinööripuolen koulutukseen. Voi sitä tunnetta, kun se oma nimi oli siellä valittujen joukossa :D [/quote] Lel, ei amkkiin pääseminen ole mikään saavutus.
[/quote]
On se saavutus sekin :) Älä yritä lytätä muita ihmisiä, se kertoo vain siitä, ettet itse ole onnellinen...
Minä ainakin sain aikanaan oman tietoni näin aamulla tekstarilla. Koulun sivuille tieto tuli vasta joskus iltapäivällä. / TAMK
Olisko valitut jo saaneet tiedon ja eivalitut joutuu odottamaan hylkyä pidempään?
Klo 9 ne tulee.