Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?
Kommentit (256)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:08"]Onko tietoa tulevatko opiskelijavalinnat lopulta myös näkyville opinahjojen nettisivuille niinkuin aiemmin on yleensä tulleet?
[/quote]
ei ainakaan tamkissa (lukee nettisivuilla)
Voi vittu kun vituttaa. Onko tämä muina vuosina ollut näin hidasta ja hankalaa? Mulla on ensimmäinen korkeakouluhaku ikinä niin ei ole vertailupohjaa.
No miks mä sit sain jo hylätyn jos kerta niitä ei oo julkastu?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:13"]Voi vittu kun vituttaa. Onko tämä muina vuosina ollut näin hidasta ja hankalaa? Mulla on ensimmäinen korkeakouluhaku ikinä niin ei ole vertailupohjaa.
[/quote]
Itse hain pari vuotta sitten, niin sain tekstiviestillä tiedon hyväksymisestä jo joskus aamulla ennen kymmentä. Nimet oli sitten koulun sivulla vasta iltapäivällä. Silloin ei ollut koko Opintopolkua.
Savonia julkaissut palo ja pelastusalan nimilistan.. Tulis jo muitakin!!!
Joo kyllä sieltä varmaan ois jo se sähköposti tullut jos olis päässy...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:21"]
[/quote]
TAMKin sivuilla sanotaan että tulokset tulevat Opintopolkuun ja kirjeitse kotiin. Sähköpostista tai tekstareista ei puhuta mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:21"]
[/quote]
TAMKin sivuilla sanotaan että tulokset tulevat Opintopolkuun ja kirjeitse kotiin. Sähköpostista tai tekstareista ei puhuta mitään.
[/quote]
juu eikä turun amk mitään spostia tai viestiä lähetä :-D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:13"]
Voi vittu kun vituttaa. Onko tämä muina vuosina ollut näin hidasta ja hankalaa? Mulla on ensimmäinen korkeakouluhaku ikinä niin ei ole vertailupohjaa.
[/quote]
Viime keväänä homma meni rouhevasti niin, että tuli silloin 30.6 aamulla koneelle ja avasin sähköpostin ihan tarkistusmielessä ja hyväksyvä ilmoitus amk-paikasta oli saapunut. Silloin se oli lähetetty jo klo. 8.45
Vittu mitä paskaa. Keväällä vielä yliopistohaun kautta tuli tieto kirjeitse. Miten voi olla näin tökkivä ja onneton järjestelmä tämä opintopolku? Mitä tarkoittaa ""mahdollisimman pian"? On se surkeeta jos niitä tuloksia ei tänään tule.
Ne on Opetusministeriössä ostaneet 5 mrd € maksaneen järjestelmän, joka nyt on levinnyt. Olihan pääsykoekutsujenkin lähetys myöhässä. Nyt siellä atk-insinörtit epätoivoisesti yrittävät pelastaa meidän hakutietoja jostain levinneeltä palvelimelta. Loppujen lopuksi arkistointiosaston Irmeli, 55-v, tulee ja pelastaa koko laitoksen kantamalla rekkakuormallisen papereita, jotka on varmuuden vuoksi ja salaa esimieheltä tulostanut, kun ei ihan vielä luota tietokoneisiin. Ensi viikon ne insinörtit käyttävät siihen että manuaalisesti käsittelevät tiedot uudestaan ja kirjoittavat vanhoilla kirjoituskoneilla hyväksyntäkirjeitä meille epätoivoisille.
Olis ihan kiva saada tietää pääsikö vai ei. Pääsis eteenpäin tässä elämänsä suunnittelussa...
Parempi vaan nyt hetkeksi unohtaa tulokset ja mennä vasta illalla katsomaan. Kyllä sitä ehtii iloita tai pettyä myöhemminkin :D Liikaa jengiä siellä sivuilla ja muutenkin vissiin häikkää. Olin 53. varasijalla Tamkiin :D HAMKin tuloksia odottelen, mutta luki vain, että tulokset ei valmiit tms.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:43"]
Olis ihan kiva saada tietää pääsikö vai ei. Pääsis eteenpäin tässä elämänsä suunnittelussa...
[/quote]
nii että sun elämän suunnittelu on tunnista tai yhdest päivästä kiinni :D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:43"]
[/quote]
nii että sun elämän suunnittelu on tunnista tai yhdest päivästä kiinni :D
[/quote]
Mulla ainakin pitää mm. irtisanoa asunto perjantaihin mennessä, jos pääsen yhteen kouluun. Että ei kovin kauaa viitsisi odotella.
opintopolku: "käyttökatko"