Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?
Kommentit (256)
Mä en pystyny nukkuu koko yönä, jännitän sitä että pääsenkö opiskelemaan tietojenkäsittelyä Haaga-Heliaan. Ja menin nukkuu vasta 6 aamulla ja nyt heräsin, mut ei näy spostis vieläkään mitäään.....i feel you guys
Jos paikka pitää ottaa viimeistään 9.12 vastaan niin sais ne tuloksetkin jo tulla!
Wtf,mulla lukee etten ois muka käyny pääsykokeissa? Ja siis kävin kyllä! Muilla samaa??
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:05"]Wtf,mulla lukee etten ois muka käyny pääsykokeissa? Ja siis kävin kyllä! Muilla samaa??
[/quote]
Voi kun oltais haettu samaan ni olis yks vastus vähemmän :D sori
onkohan jotkut saanu jo tietä ketkä on päässy hermot menee riekaleiks täst odotuksesta :(
Mulla lukee että Hylätty. Se siis ilmeisesti tarkoittaa etten päässyt (LAMK) mutta miksei lue esim varasijaa? Vai olenko vaan niin täysin flopannut että lukee hylätty? Karun kuuloinen sana. Eikö pitäisi lukea "ei valittu"
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:07"]Mulla lukee että Hylätty. Se siis ilmeisesti tarkoittaa etten päässyt (LAMK) mutta miksei lue esim varasijaa? Vai olenko vaan niin täysin flopannut että lukee hylätty? Karun kuuloinen sana. Eikö pitäisi lukea "ei valittu"
[/quote]
Lukisi varasijalla jos näin olisi
Kahdessa viimeisessä kohdassa lukee PERUUNTUNUT, toiseksi viim. PERUUNTUNUT, HYVÄKSYTTY YLEMMÄLLE HAKUTOIVEELLE. Ja kolmessa ylimmässä vielä valinta kesken!! Mitä ihmettä nämä peruuntumiset tarkoittaa
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:07"]Mulla lukee että Hylätty. Se siis ilmeisesti tarkoittaa etten päässyt (LAMK) mutta miksei lue esim varasijaa? Vai olenko vaan niin täysin flopannut että lukee hylätty? Karun kuuloinen sana. Eikö pitäisi lukea "ei valittu"
[/quote]
Lukisi varasijalla jos näin olisi
[/quote]
Hylätty tarkoittaa että pääsykokeissa joku mennyt niin persiilleen ettet voi päästä edes varasijalle.. Mulle kävi viimeksi niin
Mikä tässä vastausten julkaisemisessa kestää??? Mikä perkele!
Onkohan niillä jotain häikkää systeemeissä.
Taitaa olla häikkää päässä kun eivät julkaise valintoja
enää en pääse omalle sivulle opintopolussa onko muilla ongelmia?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:22"]enää en pääse omalle sivulle opintopolussa onko muilla ongelmia?
[/quote]
Mä en oo päässy koko päivänä.. Siellä on varmaan niin iso ruuhka..
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:22"]enää en pääse omalle sivulle opintopolussa onko muilla ongelmia?
[/quote]
Mäkään en pääse, loistavaa. Jotain käyttökatkosta selittää
En myöskään päässyt sivuille, tuli ilmoitus, että on käyttökatko...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:50"]Mä oon aamu viidestä asti päivittänyt opintopolkua ja edelleen luki että valinta kesken :D
[/quote]
Mä en pääse koko opintopolkuun :D