Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska AMK valittujen nimet julkaistaan?

Vierailija
25.11.2014 |

Jännittää!!!!

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu jee mä en oikeesti jaksa :D

Vierailija
42/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tää odottaminen en kestä enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne alalla haitte? 

Vierailija
44/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taas toimii opintopolku ja tulos ku odotin et ne on siel ni... opiskelijavalinta on keskes perkele!

Vierailija
45/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*alalle

Vierailija
46/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoito ja sosionomi laurea

Vierailija
47/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi jo julkistaa!! 

Vierailija
48/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja turkuamk

Vierailija
49/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeks opintopolussa kaikkiwn valittujen nimet? T. Eräs joka ei hakenu mut haluu tietää ketä valittu :)

Vierailija
50/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kanssajännittäjiä! Hain vaan yhteen paikkaan ja siellä sivuilla lukee, että opiskelijavalinnat julkaistaan iltapäivällä. Pitänee käydä postilaatikolla kans katsomassa olisko tullu kirjettä :)

Vierailija
51/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:07"]

Mulla lukee että Hylätty. Se siis ilmeisesti tarkoittaa etten päässyt (LAMK) mutta miksei lue esim varasijaa? Vai olenko vaan niin täysin flopannut että lukee hylätty? Karun kuuloinen sana. Eikö pitäisi lukea "ei valittu"

[/quote]

Mihin hait? Tuli mieleen että jos olet hakenut sairaanhoitajaksi tai sosionomiksi, niin onko katsottu ettet ole oikeanlainen persoona alalle?

Meillä ainakin keväällä hakiessa neuvottiin, että mikäli ei pääse, niin kannattaa ottaa yhteyttä oliko nyt opintotoimistoon ja sieltä saa sitten suoran vastauksen mikä meni vikaan.

Vierailija
52/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille hakeneille! Itse hain keväällä ja voi sitä onnea, kun tuli ilmoitus sisäänpääsystä :)

Itse sain silloin ilmoituksen sähköpostiin, eikö syksyn haussa ole enää samaa?

Vierailija
53/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä ihmettä? Olin tuo jolla ekana näkyi "hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Ja nyt siellä ei näy taas mitään, pelkästään että valinta on kesken. Kiitti vaan.

Vierailija
54/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamkin tuloksia tullut

Vierailija
55/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:58"]

no mitä ihmettä? Olin tuo jolla ekana näkyi "hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Ja nyt siellä ei näy taas mitään, pelkästään että valinta on kesken. Kiitti vaan.

[/quote]

Mihin pääsit tai mihin hyväksyttiin?

Vierailija
56/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mul ei oo muka enää ees hakemusta ku menin opintopolku sivulle ei lukenu enää et opiskeluvalinnat on kesken vaan...

Omat hakemukseni
Sinulla ei ole hakemuksia, joita on mahdollista muokata. Etsi koulutukset sanahaulla, ja täytä hakulomake. Tunnistautuneena voit tällä sivulla muokata hakemustasi hakuaikana.

Vierailija
57/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:04"]nyt mul ei oo muka enää ees hakemusta ku menin opintopolku sivulle ei lukenu enää et opiskeluvalinnat on kesken vaan...

Omat hakemukseni
Sinulla ei ole hakemuksia, joita on mahdollista muokata. Etsi koulutukset sanahaulla, ja täytä hakulomake. Tunnistautuneena voit tällä sivulla muokata hakemustasi hakuaikana. [/quote]
Sama, jos nyt päivittyis

Vierailija
58/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä,äsken mulla luki et opiskelijavalinta kesken ja pystyin katsomaan mun hakemusta,nyt lukee:

OMAT HAKEMUKSENI
Sinulla ei ole hakemuksia, joita on mahdollista muokata. Etsi koulutukset sanahaulla, ja täytä hakulomake. Tunnistautuneena voit tällä sivulla muokata hakemustasi hakuaikana.

mitä hittoa :D 

Vierailija
59/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa tulevatko opiskelijavalinnat lopulta myös näkyville opinahjojen nettisivuille niinkuin aiemmin on yleensä tulleet?

Vierailija
60/256 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vastattiin laureasta

Hei,

Yhteishaun valinnan tuloksia ei ole vielä julkaistu, mutta korkeakoulut pyrkivät julkaisemaan valinnan tulokset tämän päivän aikana tai mahdollisimman pian. Kun tulokset on julkaistu, näet tulokset opintopolku.fi-palvelusta kirjautumalla sisään järjestelmään joko pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sähköisellä henkilökortilla. Lähetämme myöhemmin myös hakijoille tiedon päätöksestä kirjeitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi