miksi et nuku juuri nyt?
Kello yli kolme ja täällä mä vieläkin valvon... Ressaa, ahdistaa. Miten te muut?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:36"]Miten on, onko aamulla herätys ja menoja johonkin? Itsellä Pitäis herätä 9 aikaan, saa nähdä miten pääsee sängystä ylös ku ei hirveesti ees väsytä vielä... -ap
[/quote]
Joo... 6.30 pitäisi nousta...
Mulla on aina ollut ongelmia saada uni, nää on saanut alkunsa Sillon kun olin 10 vuotias.... Unilääkkeet ei auta eikä mikään muukaan... Turhauttaa kun ei osaa nukkua niinkuin "normaalit ihmiset". 12 vuotta myöhemmin, siihen että nukahdan menee aikaa joka ilta n. 3 tuntia (hetkestä ku meen sänkyyn ja laitan silmät kii, siihen kun nukahdan)
Vuodan kuin seula ja pitäisi taiteilla tuhannesta yösiteestä joku yösuojus housuihin. Ei jaksaisi vääntäytyä vessaan askartelemaan sitä viritystä...
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:24"]
Yritän nukkuu nahkasella sohvalla missä ei hirveästi tätä liikkumavaraa oo, ilmastointi ääntelee ja kauhee nälkä..... Ois kiva jo nukkua mutta ei vaa Tuu uni :( onko kellään mitää konsteja siihen että sais unen paremmin! En usko että lämmin maito auttaa nyt :D
[/quote]
eikö sulla ole sänkyä vai oletko kylässä?
[/quote]
Mua ei vaan nukuta kun unirytmi on kääntyny ilta töiden takia. Huomenna vasta kuuten illalla töihin :) tosin yritän herätä jo kymmeneltä kun on niin paljon hommaa tehtävänä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:40"]
Mulla on aina ollut ongelmia saada uni, nää on saanut alkunsa Sillon kun olin 10 vuotias.... Unilääkkeet ei auta eikä mikään muukaan... Turhauttaa kun ei osaa nukkua niinkuin "normaalit ihmiset". 12 vuotta myöhemmin, siihen että nukahdan menee aikaa joka ilta n. 3 tuntia (hetkestä ku meen sänkyyn ja laitan silmät kii, siihen kun nukahdan)
[/quote]
käytätkö jatkuvasti lääkkeitä; onko teho siis mennyt vai eivätkö ole koskaan tehonneetkaan?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:24"]
Yritän nukkuu nahkasella sohvalla missä ei hirveästi tätä liikkumavaraa oo, ilmastointi ääntelee ja kauhee nälkä..... Ois kiva jo nukkua mutta ei vaa Tuu uni :( onko kellään mitää konsteja siihen että sais unen paremmin! En usko että lämmin maito auttaa nyt :D
[/quote]
eikö sulla ole sänkyä vai oletko kylässä?
[/quote]
[/quote]
On kyllä sänky omassa kodissa :D oon mun siskon luona kylässä:)
Teillä on av.t munan puutetta. Siitä se johtuu.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:40"]
[/quote]
käytätkö jatkuvasti lääkkeitä; onko teho siis mennyt vai eivätkö ole koskaan tehonneetkaan?
[/quote]
eivät oo koskaan tehonnu, viimeksi ku lääkkeen otin, makasin sängyssä ja vasen puoli kropasta meni tunnottomaksi/ämmänneuloille hetkellisesti ja valvoin koko yön. Ne vaan ei tehoa muhun... Siksi pelottaa, että jos joskus mut pitää nukuttaa leikkaukseen, että nukahdankohan kokonaan :D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:43"]
[/quote]
Kyllä mä paistoin munaa tuossa juuri äsken. Ei se siitä johdu.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:40"] Mulla on aina ollut ongelmia saada uni, nää on saanut alkunsa Sillon kun olin 10 vuotias.... Unilääkkeet ei auta eikä mikään muukaan... Turhauttaa kun ei osaa nukkua niinkuin "normaalit ihmiset". 12 vuotta myöhemmin, siihen että nukahdan menee aikaa joka ilta n. 3 tuntia (hetkestä ku meen sänkyyn ja laitan silmät kii, siihen kun nukahdan) [/quote] käytätkö jatkuvasti lääkkeitä; onko teho siis mennyt vai eivätkö ole koskaan tehonneetkaan? [/quote] eivät oo koskaan tehonnu, viimeksi ku lääkkeen otin, makasin sängyssä ja vasen puoli kropasta meni tunnottomaksi/ämmänneuloille hetkellisesti ja valvoin koko yön. Ne vaan ei tehoa muhun... Siksi pelottaa, että jos joskus mut pitää nukuttaa leikkaukseen, että nukahdankohan kokonaan :D
[/quote]
oho. outo oire.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:24"] Yritän nukkuu nahkasella sohvalla missä ei hirveästi tätä liikkumavaraa oo, ilmastointi ääntelee ja kauhee nälkä..... Ois kiva jo nukkua mutta ei vaa Tuu uni :( onko kellään mitää konsteja siihen että sais unen paremmin! En usko että lämmin maito auttaa nyt :D [/quote] eikö sulla ole sänkyä vai oletko kylässä? [/quote] [/quote] On kyllä sänky omassa kodissa :D oon mun siskon luona kylässä:)
[/quote]
joo, sohvalla on mahdotonta nukkua... ellei ole 42 astetta kuumetta...
[/quote]
[/quote]
Kunnon munaa, ei kananmunaa. Pöh. Huomenna otat asian hoitaaksesi.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:46"]
[/quote]
[/quote]
Kunnon munaa, ei kananmunaa. Pöh. Huomenna otat asian hoitaaksesi.
[/quote]
No strutsinko munia sitten pitää hommata? Niissä on liikaa syötävää.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:45"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:40"] Mulla on aina ollut ongelmia saada uni, nää on saanut alkunsa Sillon kun olin 10 vuotias.... Unilääkkeet ei auta eikä mikään muukaan... Turhauttaa kun ei osaa nukkua niinkuin "normaalit ihmiset". 12 vuotta myöhemmin, siihen että nukahdan menee aikaa joka ilta n. 3 tuntia (hetkestä ku meen sänkyyn ja laitan silmät kii, siihen kun nukahdan) [/quote] käytätkö jatkuvasti lääkkeitä; onko teho siis mennyt vai eivätkö ole koskaan tehonneetkaan? [/quote] eivät oo koskaan tehonnu, viimeksi ku lääkkeen otin, makasin sängyssä ja vasen puoli kropasta meni tunnottomaksi/ämmänneuloille hetkellisesti ja valvoin koko yön. Ne vaan ei tehoa muhun... Siksi pelottaa, että jos joskus mut pitää nukuttaa leikkaukseen, että nukahdankohan kokonaan :D
[/quote]
oho. outo oire.
[/quote]
Jep.harmittaa, koska niistä ois oikeasti apua mulle, mutta toisaalta en halua olla mahd. Riippuvainen niistä lääkkeistä Sitte.. :/
Hei kaikki nukahtamisvinkit kehiin! Itellä ainaki auttanu, että jos ei Tuu uni - nousen sängystä ylös ja teen hetken jotain (yleensä alan järjestään vaatekaappia, teen sitä n15min), Sitte uni tulee. Saa hetkeksi mielen pois siitä nukkumisesta :)
Kuulin järkyttävän asian, josta haluaisin keskustella erään ihmisen kanssa. Ei tähän aikaan tietenkään voi keskustella, mutta asia pyörii mielessä.
Nukuin alkuillasta vähän ja nyt ei sitten nukuta enää