miksi et nuku juuri nyt?
Kello yli kolme ja täällä mä vieläkin valvon... Ressaa, ahdistaa. Miten te muut?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:51"]
Hei kaikki nukahtamisvinkit kehiin! Itellä ainaki auttanu, että jos ei Tuu uni - nousen sängystä ylös ja teen hetken jotain (yleensä alan järjestään vaatekaappia, teen sitä n15min), Sitte uni tulee. Saa hetkeksi mielen pois siitä nukkumisesta :)
[/quote]
Minä pyrin lopettamaan tietoisen ajattelun kun yritän nukkua. Vaihdan aivot sellaiselle asenteelle, että annan niiden aivojen viedä minua. Katselen, minne ne minua johdattavat. Odotan uteliaana mitä näen, mitä kuulen ja mitä tapahtuu. Alitajunta alkaa tehdä töitä ja unen näkeminen alkaa käytännössä heti siitä. Jossain vaiheessa tajunta hämärtyy ja sitten olen kai nukahtanut.
Totta tässä joutuu koko yön valvomaan.....
Teen rästitöitä koneella kun kerran ei nukuta, nyt pieni tauko ja tulin kurkkaamaan tänne.
Koska huomenna vapaapäivä ja oon jo ainakin 3 tuntia lukenu tätä helvetin vauva.fi x)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 03:43"]
Teillä on av.t munan puutetta. Siitä se johtuu.
[/quote]
Kyllä mä paistoin munaa tuossa juuri äsken. Ei se siitä johdu.
[/quote]
Kunnon munaa, ei kananmunaa. Pöh. Huomenna otat asian hoitaaksesi.
[/quote]
No strutsinko munia sitten pitää hommata? Niissä on liikaa syötävää.
[/quote]
tommosta
Katselen uutisia...tosin meilla kello ei ole lyonyt viela ilta yhdeksaa. Taman jannittavan uutis illan jalkeen uni on varmaan kadoksissa.
Mä jännitän pääsykokeen tulosta. Tänään ilmoitetaan tuloksista. Toivottavasti pääsen sisälle!
Toi on kyllä paha jos pyörii joku asia mielessä... Sillon nukkumisesta ei tuu mitään -ap