Näyttääkö tämä poika 14-vuotiaalta?
http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/snabbaste-14-aringen-springer-runt-centralskolan/
On uutisen mukaan nopein 14-vuotias. Luokkakaverit siinä rinnalla painaa.
Kommentit (25)
Lienee joku tukityöllistetty toi mies kuvassa.
Ei oikein, mutta ehkä noi vahvat kulmakarvat vanhentavat? Ja tietysti hän näyttää isolta, kun vieressä on jotain alakouluikäisiä. (Toki joku 14-vuotias saattaa muutenkin olla jo aikuisen kokoinen.)
Siis toi PARRAKAS MIESKÖ?????????????????? No en kyllä usko että on 14v vaik ois mikä kromosomihirviö tahansa. Näyttää n 30vuotiaalta.
Ottamatta kantaa tuohon kuvaan mitenkään...
Käykääs joskus konfirmaatiossa katsomassa miltä näyttää "15-vuotias poika". Vaihteluväli on aika iso!
Eipä minun 180 cm (kantasuomalaiselta) 14 vuotiaalta kysytä papereita. On tuo joskus tuonut isälleen olutta ja tupakkaa ihan kokeillakseen. Ja 11 vuotiaan luokkalaisella on viikset ja muutama on opettajaa pidempiä.
Toisilla alkaa partakarvojen kasvu jo alakoulussa.
Ne toiset eivät näytä 14 vuotiailta.
Mun ruotsinkielen taidolla ymmärrän, että tuolla miehellä on hallussaan 14-vuotiaiden ennätys. Ei tarkoita sitä, että on nyt sen 14v.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:00"]
Mun ruotsinkielen taidolla ymmärrän, että tuolla miehellä on hallussaan 14-vuotiaiden ennätys. Ei tarkoita sitä, että on nyt sen 14v.
[/quote]
Tätä minäkin oli tänne tulossa sanomaan. Eli pitää hallussaan 14-vuotiaiden ennätystä, mutta ei tossa sanota koska se on juostu.
Terveisin yks joka vihaa pakkoruotsia ja sen lukeminen oli yhtä pakkopulla ja sainhan mä siitä jopa 7 päästötokariin lähemmäs 30 vuotta sitten.
Ei näytä kukaan 14-vuotiaalta :D Ei mies, eikä sen takana juoksevat lapsetkaan!
Syntynyt 6.10.1996, omistaa 14v ennätyksen, mutta ei ole enää siis 14v eikä kuvassakaan sen ikäinen.
Minä olin tuollainen jo seitsemännellä. Pituuskasvu loppuikin sitten yläasteella.
T: 11cm mies
koon puolesta on mahdollista olla iso jo 14-v, mutta onhan toi nyt kasvoistaankin vanhemman oloinen. Noi muut tenavat ei kyllä myöskään oo 14, ne on jotain 10-v max. Mikä juttu se oli, en jaksa lukea, mutta ap on varmaan väärinymmärtänyt tekstin.
Malliesimerkki siitä kuinka jotkut pojat saavat aivan kohtuuttoman etulyöntiaseman urheilussa ennenaikaisen kehityksen takia. Tulee mieleen omat kouluajat kun juoksukisoissa pärjäsi ne joilla kasvoi melkein parta, muut olivat pikkupoikia ja äänikin oli kuin tytöillä.
No onhan tuo poika 14 vuotias tuossa kuvassa, joka on otettu toukokuussa 2011.
Karvakädet näyttävät aina ikäänsä vanhemmalta.
Ompa hyvin kehittynyt juoksussa. laskennossa ei.