Miten lähestyä näkövammaista naista?
Naapurustossani asustaa aivan uskomattoman upean näköinen ja kiva nuori nainen. Olemme jutelleet pihapiirissä muutamaan otteeseen ja luonnekin on mukava ja iloinen. Haluaisin tehdä tarkempaa tuttavuutta mutta en oikein osaa tehdä aloitetta, ettei pidä minua jonakin hyväksikäyttäjänä tms. Mikä neuvoksi:
Kommentit (98)
Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.
Jos täysin sokea niin ihan sama miten lähestyy, ei hän huomaa kuitenkaan. Tietysti äänet pitää huomioida.
Puhe toimis varmaan kivasti? " moikka naapuri tässä, tuolta 3b:stä. Onpa lämmin päivä. Mun nimi on muuten Pekka."
Kävellen, polkupyörällä, potkulaudalla tai autolla. Suksillakin pystyy talvella.
Vierailija kirjoitti:
Puhe toimis varmaan kivasti? " moikka naapuri tässä, tuolta 3b:stä. Onpa lämmin päivä. Mun nimi on muuten Pekka."
En tiedä miksi, mutta minulle naisena tuollainen avaus enteilee vain vaivautunutta hiljaisuutta nimienvaihdon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten sanotkin älä lopeta sitä sanomalla "Nähdään!".
Minun tosi kiva sokea tuttavani sanoo itse lähtiessä nähdään.
Mistä vastapuoli sitten tietää minkälainen komistus on edellä. Pitääkö pyytää koskettelemaan vai mitä? Eiköhän näkövammaisellakin ole jotain kriteerejä seurustelukumppaninsa suhteen.
Miksi asia on ap:lle niin vaikea? Onko sittenkin niin, ettei sinulla ole puhtaat jauhot pussissa?
Kysy lähtiskö se teelle/kahville, sanot et ois kiva tutustua paremmin. Kysy et haluuks se lähteä vaikka paikkaan x (joku kiva kahvila lähistöllä?) tai tulisko se käymään sun luona kahvilla. Ihan normaalisti vaan juttelet, kuten kelle tahansa muullekin ihmiselle. Sitä vain ärsyttää, jos alat käyttäytymään jotenkin oudosti ja huolestuneesti ja mitä ikinä vain sen takia että sillä on näkövamma.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.
Öö.. miksi näkövammaisen kanssa ei saisi olla seksisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta minulle naisena tuollainen avaus enteilee vain vaivautunutta hiljaisuutta nimienvaihdon jälkeen.
No sen jälkeen jatketaan matkaa ja seutraavalla kerralla jatketaan. "Terve liisa, pekka tässä. Onko suunnitelmia illalle.?"
Vierailija kirjoitti:
Kysy lähtiskö se teelle/kahville, sanot et ois kiva tutustua paremmin. Kysy et haluuks se lähteä vaikka paikkaan x (joku kiva kahvila lähistöllä?) tai tulisko se käymään sun luona kahvilla. Ihan normaalisti vaan juttelet, kuten kelle tahansa muullekin ihmiselle. Sitä vain ärsyttää, jos alat käyttäytymään jotenkin oudosti ja huolestuneesti ja mitä ikinä vain sen takia että sillä on näkövamma.
Haloo, jos sulle joku random tyyppi tulis sanoon että tuutko käymään mun luona kahvilla niin etköhän sinäkin friikkais siinä tilanteessa? Eka ajatus olis varmaan että joku raiskaaja varmaan liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttäisi enempi tuo kahvikeskeisyys.
Ja se, että minusta käytetään termiä "se", ihan kuin olisin eläin...
"Olet tosi kiva. Haluatko joskus mennä kanssani kahville?"