Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä näkövammaista naista?

Vierailija
02.10.2021 |

Naapurustossani asustaa aivan uskomattoman upean näköinen ja kiva nuori nainen. Olemme jutelleet pihapiirissä muutamaan otteeseen ja luonnekin on mukava ja iloinen. Haluaisin tehdä tarkempaa tuttavuutta mutta en oikein osaa tehdä aloitetta, ettei pidä minua jonakin hyväksikäyttäjänä tms. Mikä neuvoksi:

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet tosi kiva. Haluatko joskus mennä kanssani kahville?"

Vierailija
2/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaa hiipien

M

Vierailija
4/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysin sokea niin ihan sama miten lähestyy, ei hän huomaa kuitenkaan. Tietysti äänet pitää huomioida.

Vierailija
5/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe toimis varmaan kivasti? " moikka naapuri tässä, tuolta 3b:stä. Onpa lämmin päivä. Mun nimi on muuten Pekka."

Vierailija
6/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten sanotkin älä lopeta sitä sanomalla "Nähdään!".

Vierailija
7/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen, polkupyörällä, potkulaudalla tai autolla. Suksillakin pystyy talvella.

Vierailija
8/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhe toimis varmaan kivasti? " moikka naapuri tässä, tuolta 3b:stä. Onpa lämmin päivä. Mun nimi on muuten Pekka."

En tiedä miksi, mutta minulle naisena tuollainen avaus enteilee vain vaivautunutta hiljaisuutta nimienvaihdon jälkeen.

Vierailija
9/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten sanotkin älä lopeta sitä sanomalla "Nähdään!".

Minun tosi kiva sokea tuttavani sanoo itse lähtiessä nähdään.

Vierailija
10/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vastapuoli sitten tietää minkälainen komistus on edellä. Pitääkö pyytää koskettelemaan vai mitä? Eiköhän näkövammaisellakin ole jotain kriteerejä seurustelukumppaninsa suhteen.

Vierailija
11/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia on ap:lle niin vaikea? Onko sittenkin niin, ettei sinulla ole puhtaat jauhot pussissa?

Vierailija
12/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähtiskö se teelle/kahville, sanot et ois kiva tutustua paremmin. Kysy et haluuks se lähteä vaikka paikkaan x (joku kiva kahvila lähistöllä?) tai tulisko se käymään sun luona kahvilla. Ihan normaalisti vaan juttelet, kuten kelle tahansa muullekin ihmiselle. Sitä vain ärsyttää, jos alat käyttäytymään jotenkin oudosti ja huolestuneesti ja mitä ikinä vain sen takia että sillä on näkövamma. 

Vierailija
13/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pilua!

Vierailija
14/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkövammainen ei aina tarkoita täysin sokeaa.

Vierailija
15/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.

Öö.. miksi näkövammaisen kanssa ei saisi olla seksisuhteessa?

Vierailija
16/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta minulle naisena tuollainen avaus enteilee vain vaivautunutta hiljaisuutta nimienvaihdon jälkeen.

No sen jälkeen jatketaan matkaa ja seutraavalla kerralla jatketaan. "Terve liisa, pekka tässä. Onko suunnitelmia illalle.?"

Vierailija
17/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lähtiskö se teelle/kahville, sanot et ois kiva tutustua paremmin. Kysy et haluuks se lähteä vaikka paikkaan x (joku kiva kahvila lähistöllä?) tai tulisko se käymään sun luona kahvilla. Ihan normaalisti vaan juttelet, kuten kelle tahansa muullekin ihmiselle. Sitä vain ärsyttää, jos alat käyttäytymään jotenkin oudosti ja huolestuneesti ja mitä ikinä vain sen takia että sillä on näkövamma. 

Haloo, jos sulle joku random tyyppi tulis sanoon että tuutko käymään mun luona kahvilla niin etköhän sinäkin friikkais siinä tilanteessa? Eka ajatus olis varmaan että joku raiskaaja varmaan liikkeellä.

Vierailija
18/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttäisi enempi tuo kahvikeskeisyys.

Ja se, että minusta käytetään termiä "se", ihan kuin olisin eläin...

Vierailija
19/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pyydä kattoon Netflixiä jos ihan sokea 🤣

Vierailija
20/98 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 185cm, niin älä edes vaivaudu.