Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä näkövammaista naista?

Vierailija
02.10.2021 |

Naapurustossani asustaa aivan uskomattoman upean näköinen ja kiva nuori nainen. Olemme jutelleet pihapiirissä muutamaan otteeseen ja luonnekin on mukava ja iloinen. Haluaisin tehdä tarkempaa tuttavuutta mutta en oikein osaa tehdä aloitetta, ettei pidä minua jonakin hyväksikäyttäjänä tms. Mikä neuvoksi:

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ansaitsisi mielestäni kruunun.

Vierailija
62/98 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.

Öö.. miksi näkövammaisen kanssa ei saisi olla seksisuhteessa?

Aivan. Seksi kiinnostaa ketä tahansa, pois lukien aseksuaalit. Näkökyky ei vaikuta henkilön kiinnostuneisuuteen mitenkään. Ns. saamista heikko tai olematon näkö voi vaikeuttaa, etenkin miehillä (ennakkoluulot jne.) , mutta kiinnostuneisuutta näkövamma ei vähennä tai lisää.

Miksi takerrutte näkövammaan? Naapurin nussimien ei ole hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa esineellistetän naista. Kauneushan se saa kiinnostuksen heräämään. 

Vierailija
64/98 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa esineellistetän naista. Kauneushan se saa kiinnostuksen heräämään. 

Ap on edennyt asiallisesti, kävelyttänyt puistossa ja toistavat saman. Täysin hyvien tapojen mukaista.

Vierailija
65/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, päivitystä nyt sit vaan. Mites meni?

Vierailija
66/98 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että oot niin komee että sokee Reettakin sen huomaa. Jos on huumorintajua niin kyllä juttu tosta lähtee.

Vierailija
67/98 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tästä mallia:

Vierailija
68/98 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta on poistettu huumoriviestejä. Tiukat on pipat.

Vierailija
69/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? Tietääkö kukaan?

Vierailija
70/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap? Täällä on muitakin, joita kiinnostaa.

Vierailija
71/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa, jatkoa!

Vierailija
72/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, kaveri. Täällä romantiikannälkäiset kotiäidit odottaa jatkoa...ihan oikeasti, olisin kiinnostunut kuulumisista. Olet ilmeisen fiksu, kun näkövamma ei ole este tutustumiselle. Mutta olen myös sitä mieltä, ettei kahvikutsua kotiin kannata heti ehdottaa. Kävelyä ehkä, onko lähellä joku kiva paikka, jossa voisi kahvilla piipahtaa. Onnea vaan!

No niin, tässä hieman tilannepäivitystä:

Puistossa tavattiin, kuten arvelin. Jo ennen kuin ehdin istua viereen penkille, tervehti minua. Sanoi tunnistaneensa askelista. (Olikohan odottanut? En kehdannut kysyä.) Juteltiin niitä näitä syksystä ja opiskeluista (yhteinen asia - hyvä juttu) ja sitten ehdotin että voisimme hiukan kävellä puistossa. Ilahtui ehdotuksestani kovasti ja kysyi sopiiko että pitää käsivarrestani kiinni? 😊

Siinä sitä sitten käveltiin reilu tunti ympäri puistoa jutellen kaikesta mahdollisesta. En edes muista tarkkaanottaen että mistä, aika meni vaan niin nopeasti. Lopuksi saatoin hänet kotirappunsa eteen. Sovittiin näkevämme huomenna uudelleen samassa paikassa, jos sää sallii.

Nyt hiukan kuplii ja värisee rinnassa, eli taitaa olla hyvä merkki💕

Ei tainnut sitten mennä jatko hyvin?

Vierailija
73/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, aika hienoa että juttumme kiinnostaa palstalaisia. Ja sorry mammat että en ole ehtinyt palstalle päivittämään tilannetta. Siitähän on vasta vajaa kaksi viikkoa kun avasin ajatuksiani täällä ja ne on menneet tiiviisti opiskelujen parissa kun tenttiviikot olleet päällä. Mutta nyt siis tuohon päivitykseen:

Tisane. Opin ihastukseltani tuon sanan viime viikonloppuna. Tarkoittaa kuulemma yrttiteetä ranskaksi. Opiskelee ranskalaista filologiaa tavoitteenaan tulla simultaanitulkiksi. Siinä ei näkövammasta ole haittaa, pikemminkin päinvastoin, kuulee näkeviä paremmin eri sanojen vivahde-erot, mitä puhuja oikeasti sanoo. On todennäköisesti ihan oikeassa, me näkeväthän usein keskitymme esiintymiseen, ilmeisiin ja eleisiin.

Olimme toisen kävelyretkemme päätteeksi sopineet tapaamisen seuraavalle lauantaille ja halusin viedä hänet, kutsuttakoon häntä nyt vaikka V:ksi etunimensä ensimmäisen kirjaimen mukaisesti, lähiseudun vohvelikahvilaan. Kiitos kahvivinkistä teille! Matkaa sinne on kuitenkin melkein kolme kilometriä joten edestakainen kävely olisi ollut aika pitkä. Vuokrasin siis skuuttilaudan ja ehdotin, että mennään sillä. V oli ensimmäistä kertaa laudan kyydissä ja seisoi takanani pitäen minusta vyötäröltä kiinni. Tuo lähellä oleminen ja tiukka ote tuntui hyvältä, ensimmäinen kerta niin lähellä toista.

Kahvilaan päästyämme V tilasi siis tisanen. Kahvilanpitäjä oli kartalla ja esitteli eri vaitoehdot. Minulle sitten kyllä tuli tavallinen kahvi että pysyn hereillä viikon univelkaa kärsittyäni.  Molemmille vohvelit kermavaahdolla ja mansikkahillolla. Juttelimme lähinnä opiskeluista, sekä hänen että minun mutta enimmäkseen siis hänen, koska halusi siitä kertoa. Mutta tuli myös selväksi, että on selkeästi koiraihmisiä ja haluaisi karvaisen seuralaisen itselleen. Kahvihetken lopuksi otti servetin käteensä ja nojautui pyyhkäisemään suupielessäni olleen kermavaahdon pois. Lämmin käsi kosketti kasvojani ja viivähti ehkä hetken pidempään kuin olisi ollut tarpeen. Tai sitten vaan kuvittelin koko jutun. Kun ihmettelin, mistä tiesi että minulle oli jäänyt ylimäärä vaahtoa V naurahti vain ja sanoi että sitähän nyt jää kaikille kun tuollaista syö. Olin kuulemma myös lipaissut kielelläni suun nurkkaa, josta lopullisesti arvasi. Aikas uskomatonta mitä kaikkea voi "nähdä" jos oikein tarkkaan kuuntelee!

Kotiin palattuani halasimme hetken ja antoi minulle kaksi kevyttä poskisuudelmaa. Itsellä tuossa vielä harjoiteltavaa, ensimmäinen meni ihan ohi ja toinen taisi olla liian märkä. No, ensi kerralla sitten paremmin. Antoi myös minulle whatsapp numeronsa, joten olemme nyt jättäneet toisillemme ääniviestejä päivittäin. Seuraavat treffit sovittuna ensi sunnuntaille mutta nyt kaipaan teiltä vinkkejä mihin veisin V:n seuraavaksi?

Vierailija
74/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow, aika hienoa että juttumme kiinnostaa palstalaisia. Ja sorry mammat että en ole ehtinyt palstalle päivittämään tilannetta. Siitähän on vasta vajaa kaksi viikkoa kun avasin ajatuksiani täällä ja ne on menneet tiiviisti opiskelujen parissa kun tenttiviikot olleet päällä. Mutta nyt siis tuohon päivitykseen:

Tisane. Opin ihastukseltani tuon sanan viime viikonloppuna. Tarkoittaa kuulemma yrttiteetä ranskaksi. Opiskelee ranskalaista filologiaa tavoitteenaan tulla simultaanitulkiksi. Siinä ei näkövammasta ole haittaa, pikemminkin päinvastoin, kuulee näkeviä paremmin eri sanojen vivahde-erot, mitä puhuja oikeasti sanoo. On todennäköisesti ihan oikeassa, me näkeväthän usein keskitymme esiintymiseen, ilmeisiin ja eleisiin.

Olimme toisen kävelyretkemme päätteeksi sopineet tapaamisen seuraavalle lauantaille ja halusin viedä hänet, kutsuttakoon häntä nyt vaikka V:ksi etunimensä ensimmäisen kirjaimen mukaisesti, lähiseudun vohvelikahvilaan. Kiitos kahvivinkistä teille! Matkaa sinne on kuitenkin melkein kolme kilometriä joten edestakainen kävely olisi ollut aika pitkä. Vuokrasin siis skuuttilaudan ja ehdotin, että mennään sillä. V oli ensimmäistä kertaa laudan kyydissä ja seisoi takanani pitäen minusta vyötäröltä kiinni. Tuo lähellä oleminen ja tiukka ote tuntui hyvältä, ensimmäinen kerta niin lähellä toista.

Kahvilaan päästyämme V tilasi siis tisanen. Kahvilanpitäjä oli kartalla ja esitteli eri vaitoehdot. Minulle sitten kyllä tuli tavallinen kahvi että pysyn hereillä viikon univelkaa kärsittyäni.  Molemmille vohvelit kermavaahdolla ja mansikkahillolla. Juttelimme lähinnä opiskeluista, sekä hänen että minun mutta enimmäkseen siis hänen, koska halusi siitä kertoa. Mutta tuli myös selväksi, että on selkeästi koiraihmisiä ja haluaisi karvaisen seuralaisen itselleen. Kahvihetken lopuksi otti servetin käteensä ja nojautui pyyhkäisemään suupielessäni olleen kermavaahdon pois. Lämmin käsi kosketti kasvojani ja viivähti ehkä hetken pidempään kuin olisi ollut tarpeen. Tai sitten vaan kuvittelin koko jutun. Kun ihmettelin, mistä tiesi että minulle oli jäänyt ylimäärä vaahtoa V naurahti vain ja sanoi että sitähän nyt jää kaikille kun tuollaista syö. Olin kuulemma myös lipaissut kielelläni suun nurkkaa, josta lopullisesti arvasi. Aikas uskomatonta mitä kaikkea voi "nähdä" jos oikein tarkkaan kuuntelee!

Kotiin palattuani halasimme hetken ja antoi minulle kaksi kevyttä poskisuudelmaa. Itsellä tuossa vielä harjoiteltavaa, ensimmäinen meni ihan ohi ja toinen taisi olla liian märkä. No, ensi kerralla sitten paremmin. Antoi myös minulle whatsapp numeronsa, joten olemme nyt jättäneet toisillemme ääniviestejä päivittäin. Seuraavat treffit sovittuna ensi sunnuntaille mutta nyt kaipaan teiltä vinkkejä mihin veisin V:n seuraavaksi?

Hienoa! Kuulostaa hyvältä. Vaikea vinkata, kun ei tiedä, millaista tekemistä on tarjolla. Eikö kahisevissa lehdissä ja syksyn tuoksussa käveleminen ole ihan kivaa? Ymmärrän toki, että haluaisi jotain oikeaakin tekemistä. Miten se konserttiasia?

Vierailija
75/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipityksellä, joka kovenee asteittain.

Vierailija
76/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähärä sua

Vierailija
77/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pidempi suhde mielessä, niin ihan normaalisti etenet. Jos seksi, niin etsit jonkun toisen.

Öö.. miksi näkövammaisen kanssa ei saisi olla seksisuhteessa?

Varmaan tuo täyttää jonkun hyväksikäytön tms määritelmän.

Vierailija
78/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi lähestyä. näkövammaisetkin osaavat tehdä metoon

Vierailija
79/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsuttelet valoja päälle ja pois. Vai toimiko se vaan kuuroihin?

Vierailija
80/98 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napsuttelet valoja päälle ja pois. Vai toimiko se vaan kuuroihin?

Huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä