Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkaa sairaanhoitajan opinnot. Kertokaa opinnoista kokemuksia.

Vierailija
04.09.2006 |

Näin perheenäitinä mietityttää riittääkö aika opiskeluun. Lähitunteja on n. 20 tuntia viikossa, joten riittääkö se toiset 20 tuntia viikossa itsenäisten tehtävien tekoon ja lukemiseen, vai kuinka paljon aikaa opiskelu vie?

Ylioppilaaksi kirjoitin melkein 10 vuotta sitten ja kielet ym. on unohtuneet. Minkälaista on amk opiskelu lukioon verrattuna?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ekana vuonna lähitunteja yli 30/viikko. Projektitöihin ja muuhun menee 1-4 tuntia päivittäin, jos siihen lasketaan tiimipalaverit, niin niistä tulee vielä 3-5 tuntia per viikko lisää koulutyötä omalla ajalla.

Lukioon verrattuna... Hmm... Noh, kyllähän tämä vaatii enemmän osallistumista ainakin, ei riitä, että raahaa takamuksensa oikealle luennolle, on itse otettava muistiinpanoja ja osallistuttava tunnilla ja ryhmätyöt on hitusen eri luokkaa kuin lukion esitelmät.

Itse luen viittä eri kieltä amk:ssa ja kyllähän nuo ihan kivasti palautuvat mieleen mitä joskus ennen vanhaan lukiossa opiskellut.

Vierailija
2/2 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tentteihin ym tarvi ihan mahdottomasti lukea, jos ei tavoite ole 5. Mulla " kolmosen paperit" , opiskelin kahden alle 3v kanssa. Töitä on riittänyt, kukaan ei ole kysellyt keskiarvoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi