Elintarvike jonka haluaisit takaisin markkinoille
Kommentit (454)
Vanhat Sirkus-Aakkoset! Ne mitkä oli silloin kun vielä Leaf valmisti, musta puoli oli vähän sellainen pehmeämpi kuin hedelmäpuoli...
Mä en muista minkä nimisiä oli yhdet pienet jogurtit mutta niissä oli maku greippi ja sitä mä kaipaan!
Karjalanpiirakoita, jotka valmistettu jauhoista, vedestä, riisistä, maidosta ja voista. Näitä kun saisi normaalista ruokakaupasta. Ei mitään hemmetin tärkkelyksiä, mitä niissä nyt jolloin ne maistuu MAKEALTA. Riisiä vain nimeksi ja rakenne kuivakka. Plus tietty kymmenen muuta lisäainetta. Hyi helvetti.
Se valion ihana suklaavanukas, joka oli puolen litran tölkissä. Siis samanlaisessa kuin maito. Sen nimi tais olla fanny.
Fazeri toffeekarkkipussi, jossa oli vaaleita ja tummia toffeita. Ikävä niitä!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:43"]Se valion ihana suklaavanukas, joka oli puolen litran tölkissä. Siis samanlaisessa kuin maito. Sen nimi tais olla fanny.
[/quote]
Nii oliki!!! Fanny, fanny... Suklaata, vanukasta, vaniljaa... Muistatko laulun?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:41"]Lion patukoita saa kärkkäiseltä...
[/quote]
Mistä??
Tölkkiherneet joiden vihreä väri oli kotoisin arsenikista. Ihan oikeasti.
Maistui taivaalliselle. Nykyisistä tölkkiherneistä en pidä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:33"]
Pallojuusto! Mutta kuulemma on kallis valmistaa, joten siksi ei tule, vaikka olikin suosittua. Samaa edamiahan se oli kuin muukin edam, mutta jostain syystä tykkäsin tuosta pallon muodosta. Kahvijäätelöä, onko nyt kellään, sellaisessa pahvipaketissa litran? Joskus on ollut.
[/quote]
Pallojuusto! Mutta kuulemma on kallis valmistaa, joten siksi ei tule, vaikka olikin suosittua. Samaa edamiahan se oli kuin muukin edam, mutta jostain syystä tykkäsin tuosta pallon muodosta. Kahvijäätelöä, onko nyt kellään, sellaisessa pahvipaketissa litran? Joskus on ollut.