Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa eniten?

Vierailija
24.10.2014 |

Kertokaas ihmiset mikä asia maailmassa vituttaa eniten ja miksi. Kerro myös oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen olet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys! Oon niin kyllästynyt istumaan kotona ja venyttämään senttiä!

Vierailija
2/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että perhepiiriini kuuluu nykyään henkilö, jota en yksinkertaisesti voi sietää. Kyseinen henkilö on käyttäytynyt todella törkeästi, valehdellut, manipuloinut ym. Joudun näkemään häntä mm. jouluna samalla kun näen muuta perhettä. Hän on aina paikalla kun näemme perhettä emmekä pysty välttämään häntä ellemme halua olla näkemättä myös muita meille tärkeitä henkilöitä. Olen yrittänyt antaa anteeksi ja unohtaa, mutta olen jotenkin niin kovapäinen ettei se onnistu. Samalla joka kerta kun näemme, henkilön omahyväinen ja itsekäs luonne tulee hyvin selkeästi esille ja itselle jää paha mieli.

Niin se vaan elämässä menee että aina ei voi välttää epämiellyttäviä ihmisiä. Esim. töissä ja perhepiirissä heitä on vain kestettävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vituttaa se, että unelmieni talosta löytyi mustaa hometta. Olin siis ostamassa vanhempaa taloa, mihin oli tehty kylpyhuone 70-luvulla yläkertaan "tee-se-itse" mentaliteetilla. Rakennustarkastaja sanoi sitten että koko välikatto ja osa seinistä pitäisi purkaa/uusia. 

En onneksi ollut kerennyt ostaa asuntoa. Mutta harmittaa silti, se oli niin "täydellinen" asunto. 3-vuotta etisin taloa, ja nyt pitää taas alottaa sama homma alusta. :/

Vierailija
4/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja nainen 33v. 

T:2

Vierailija
5/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vituttaa 2kk kestänyt jyskyttävä kipu takaraivossa, joka johtuu jumittuneista lihaksista niskassa ja selässä. Hierojalle ei ole uskallusta mennä lamauttavan kivun takia, jota koin monta viikkoa aiemman käynnin jälkeen. ÄRRINMURRIN!

N34

Vierailija
6/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen sinkku. Tuntuu että kaikki muut seurustelee ja tekee "parisuhde juttuja" olen aina kaikkialla juhlissa ainut sinkku. Ja se että kaikki muut suunnittelee jo joulua ja matkaa veronpalautuksilla jonnekin. Itsehän menen (taas) vanhemmille jouluna, enkä mene matkalle.. :(

Nainen 22.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi