Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (421)
Aamutakki jossa vetoketju. On tarpeeksi pitkä että voi kerrostalon roskakatokseen heittää parit säkit.
Kun kylmä tulee niin legginsit ja villasukat. Jos on kuuma niin aamutakki veks ja eletään T-paitamekossa.
Mustat leggingsit ja musta pitkähihainen trikoopaita. Aina. Näiden päällä voi olla viileällä pitkä villatakki.
Kusen polttamat kalsarit ja jonkun bändin repaleinen paita,se vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä nakkena kun on niin kuuma. Muutoin pitkä mekko ilman alusvaatteita + villasukat ja neule.
Miksi on aina tärkeää mainita ettei oo alusvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tarkenee ilman vaatteitä, tarttee olla sitten hyvin lämmitetyt huoneet,ainakin yli +25.
Meillä on + 22 ja vaikka on pitkähihapudsero ja pitkät houstut ja sukat, niin tuntuu kylmälle.
Syksy-talvi-kevät asunnosani on +21,5- +23. Aina on pelkät alusvaatteet + joku t-paita/toppi. Pidän pitkiä housuja vain jos joku tulee kylään. Kesällä on vielä kuumempaa ja elo tuskaista.
En viihtyisi huoneessa jossa on 23 astetta. Se on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat vaatteet kuin töissäkin eli farkut ja neule tai kauluspaita tai trikoopusero. En koskaan vaihda "kotivaatteita" kun tulen kotiin enkä sellaisia edes omista. Tunnen oloni kipeäksi ja lösähtäneeksi löysissä vaatteissa. Viikonloppuisin saattaa olla ns active wear päällä eli urheilutrikoot ja neule. Yöllä tokkiinsa nukun sitten ilman vaatteen vaatetta.
Ajattele miten likaiset ne farkut on, kun oot istunu töissä tuoleilla, autossa ym.
Kesällä vaaleanpunaiset neonväriset bikinit, joskus vedän sortsit päälle, jos pitää mennä pihalta kadulle.
Tänä talvena varmaankin pinkeä ja pinkki kevyttoppahaalari.
Vihreä t-paita, maastohousut. T. Zele
Yleensä joku bändipaita tai muu mukava t-paita ja hame. Jos kylmä niin neule ja sukkahousut lisäksi.
Pikkarit, mustat sukkikset, väljä t-paita. Aina kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä nakkena kun on niin kuuma. Muutoin pitkä mekko ilman alusvaatteita + villasukat ja neule.
Täällä ollaan pitsisissä seksikkäissä alusvaatteissa :)
Yleensä olen puku päällä. Myöhään illalla saatan riisua solmion/kravatin.
Viikonloppuisin pukeudun yöt-päivät smokkiin tms. juhlapukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan pitsisissä seksikkäissä alusvaatteissa :)
Mä en edes muista millaiset alusvaatteet mulla on nyt päällä..
Haluan, että on hyvin väljät vaatteet, mutta alaosa saa mielellään olla tyyliä leggins. yläosana n yleensä joku vanha ja ylisuuri paita, koska ei ole ihan vielä poisheitettävässä kunnossa, mutta sellainen ettei sen kanssa kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Kun aika koittaa, yläosa lähtee jonkun käsityöharrastajan projekteihin ja otan uuden yläosan käyttöön. Kotona pärjää rääsytyylilläkin. Jalassa paksut sukat tai tossut.
Nyt viileämmillä säillä on kotosalla urheilutrikoot, toppi ja neuletakki. Samanlaisissa kuljen kyllä julkisestikin, mutta kotona sitten käytän niitä jo nukkaantuneempia tai löystyneempiä vaatteita.
Joku kaamea vanha rätti mitä ei kodin ulkopuolella kehtaisi käyttää.
Mukava kaftaani tms kude.
Jos on vilu niin mulla on ylimääräinen kylpytakki jota pidän kotitakkina.
Pukeudun saappaisiin ja sadetakkiin. Harrastukseni on hiippailla iltaisin ja öisin lenkkipoluilla ja viuhahdella vähäisen. Olen siis hyvin varustettu könsikäs johon kaikki naiset ovat lääpällään.
Alastomana muna tanakassa stondiksessa. Ainakin vaimon ollessa kotosalla.
-ap
Fanipaita liigajoukkueen.