Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (421)
Varvassukat.
Kynsilakka.
Tikku per......
Juhlapuvussa tietenkin. Arki on yhtä juhlaa on iskostunut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Juhlapuvussa tietenkin. Arki on yhtä juhlaa on iskostunut päähän.
Sama täällä. Lukion vanhojentanssipuvussa kesät talvet. Suunnittelen muuttoa linnaan.
Turtles-boksereissa ja kollaripaidassa useimmiten.
Sukat, alushousut ja trikoopaita nyt.
Yleensä on hiki, kun tulen kotiin, koska fillarilla kulkiessa ei useinkaan osaa vaatettaa niin, että kauppaa kierrellessä ja kotiin polkiessa ei hiki tulisi. Vaatteet siis täytyy vaihtaa heti kotiutuessa. Yöpaitaan tai vastaavaan kotiasuun vaihdan.
Punakirjavassa mekossa mieluiten.
Talvikaudella eli nyt, lisäksi pitkähihainen trikoopaita, villatakki, trikoopitkikset, sukat+villasukat.
Mieheni yli-isoissa pyjamahousuissa (ovat flanellia toisin kuin omat joten lämpimämmät) ja lököttävässä T-paidassa.
Juhlaleninki päällä nojaa flyygeliin ja kilistelen shamppanjalaseja mieheni kanssa,joka soittaa kuutamosonaatin :)
Vanhat bändipaidat kovassa käytössä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Juhlaleninki päällä nojaa flyygeliin ja kilistelen shamppanjalaseja mieheni kanssa,joka soittaa kuutamosonaatin :)
Tunnelmallista.
Vierailija kirjoitti:
*nojaan
Jossain hauskassa. Ei jaksa mitään pönöttämistä tai tylsyyttä.
T-paita, huivi, pitkikset, varvassukat
Minua ei haittaisi jos joku hengaisi paita ja bokserit päällä kotona. Itsehän menen nukkumaankin alasti ja niin myös herään. Nyt kun on kylmä niin joudun vetämään aamutakin päälle aamuisin ja aamurutiinien jälkeen pukeudun normaalisti mutta vapaapäivinä jolloin voin pysyä vain kotona niin voin hengata vaikka koko päivän alasti taikka sitten joku kiva rento yökkäri päällä. Toki minulla se hyvä puoli että elän yksin joten eipä haittaa kettään mitenkä hengailen vapaapäivänä kotona.
Collegehousut ja t-paita. Jos on kylmä, lisäksi jokin pitkähihainen, esim. flanellipaita tai huppari sekä villasukat. Kesällä kun ei ole kylmä, collegehousujen tilalla lökäsortsit tai sitten alaosana on vain alushousut. Kumminkin rennot vaatteet kotona aina, ei koskaan farkut tms. Mut en kyllä alastikaan ole, vähintään alusvaatteet on kesälläkin päällä.
Collegehousut ja t-paita, lyhyt- tai pitkähihainen vuodenajasta riippuen, jos on oikein kylmä niin neule vielä pitkähihaisen t-paidan päällä (asun vanhassa talossa, jossa talvella sisälämpötila 18-20 astetta), sekä villasukat talvella, kesällä olen paljain jaloin.