Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (421)
Mekko ja villasukat talvella. Tarvittaessa neuletakki mekon päällä.
Kesällä alusvaatteissa tai kevyt mekko.
Asunto on kylmä ja katutasossa, joten pusero, hame, parit sukat päällekäin ja 60-luvun aamutakki. Kesällä melko viileää yhä, joten muuten samat vaatteet paitsi riittää yhdet sukat.
Collarit, t-paita, paljainjaloin.
Ihme pervoja täällä. Normaalissa pilkkihaalarissa vietän illat kotona. Töissä sitten shortsit ja t-paita.
Talvella yleensä pitkähihainen aluspaita (trikoopaita) jonka päällä collegepaita tai huppari. Thermoleggingsit joiden päällä college housut ja jaloissa kahdet sukat päällekkäin, alla ohuemmat ja päällä villasukat. Olen melkoinen vilukissa ja asunnossani on melko viileä joten joskus puen vielä kaulahuivin ja sormikkaatkin vaikka sisällä olenkin.
Kesällä riittää t-paita tai pitkähihainen paita ja joko shortsit tai jotkut leggarit ja ohuet sukat.
Mullon bootsit ja mä soitan kitaraa :D no ei,ihan lökäreissä,legginsseissä ja lyhythihaisessa paidassa tai neuleessa....
Lämmityskaudella kollarit, neulepaita ja villasukat, ja niiden päällä usein vielä tikattu aamutakki, koska asuntoni on kylmä. Lämpimällä ilmalla t-paita tai tunika ja leggingsit. Jos on kuuma, niin joku pieni kesämekko tai t-paita ja väljät pellavahousut tai shortsit.
JUURI NYT: GORILLA-ASUSSA NAUTISKELEN
Nyt muuten ulkovaatteet paitsi ei takkia eikä kenkiä koska kylmä. Joku keksinyt että pitäisi säästää ja patterit kylmällä.
Muutama vuosi sitten riitti t-paita ja sukat. Oli kyllä eri talo.
Ihmeen monet täällä käyttää kotona jotakin housuja, esim. alushousuja. Olen ollut kotona ties kuinka monta vuotta aina ilman mitään housuja, paitsi joskus, jos on oikein kylmä, laitan jotkin housut jalkaan. Kaikkien - myös miesten! - olisi hyvä tuulettaa alapäätään mahdollisimman usein.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen monet täällä käyttää kotona jotakin housuja, esim. alushousuja. Olen ollut kotona ties kuinka monta vuotta aina ilman mitään housuja, paitsi joskus, jos on oikein kylmä, laitan jotkin housut jalkaan. Kaikkien - myös miesten! - olisi hyvä tuulettaa alapäätään mahdollisimman usein.
Itse nukun ilman alushousuja, mutta tuntuisi aika epähygieeniseltä esim. istua sohvalla perse paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nukun ilman alushousuja, mutta tuntuisi aika epähygieeniseltä esim. istua sohvalla perse paljaana.
Jep, mitä helvettiä :D Näidenkö sohva sille pärseelle haisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut pitkistä ja väljistä T-paidoista, yöpuvuista ynnä muista kauhtanoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mitä helvettiä :D Näidenkö sohva sille pärseelle haisee?
Luuletko voivasi haistaa jotakin muutakin kuin hautuneen alapääsi löyhkän?
Vierailija kirjoitti:
Macron?
Olen aina pyjamassa. Paitsi siivousvaatteina urheiluleggingsit ja t-paita. Mulla on pari erilaista kimonoa (jotka ei näytä yövaatteilta) joista jommankumman kiskon päälleni jos joku tulee käymään/paketti ovella ym.
Ja siis olen ostanut eri pyjamia päiväkäyttöön. En siis nuku näissä koskaan.