Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
381/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pyjamassa. Paitsi siivousvaatteina urheiluleggingsit ja t-paita. Mulla on pari erilaista kimonoa (jotka ei näytä yövaatteilta) joista jommankumman kiskon päälleni jos joku tulee käymään/paketti ovella ym.

Ja siis olen ostanut eri pyjamia päiväkäyttöön. En siis nuku näissä koskaan.

Vierailija
382/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nakkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti

Vierailija
384/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ja villasukat talvella. Tarvittaessa neuletakki mekon päällä. 

Kesällä alusvaatteissa tai kevyt mekko. 

Vierailija
385/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on kylmä ja katutasossa, joten pusero, hame, parit sukat päällekäin ja 60-luvun aamutakki. Kesällä melko viileää yhä, joten muuten samat vaatteet paitsi riittää yhdet sukat.

Vierailija
386/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collarit, t-paita, paljainjaloin.

Vierailija
387/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pervoja täällä. Normaalissa pilkkihaalarissa vietän illat kotona. Töissä sitten shortsit ja t-paita.

Vierailija
388/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella yleensä pitkähihainen aluspaita (trikoopaita) jonka päällä collegepaita tai huppari. Thermoleggingsit joiden päällä college housut ja jaloissa kahdet sukat päällekkäin, alla ohuemmat ja päällä villasukat. Olen melkoinen vilukissa ja asunnossani on melko viileä joten joskus puen vielä kaulahuivin ja sormikkaatkin vaikka sisällä olenkin.

Kesällä riittää t-paita tai pitkähihainen paita ja joko shortsit tai jotkut leggarit ja ohuet sukat. 

Vierailija
389/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon bootsit ja mä soitan kitaraa :D no ei,ihan lökäreissä,legginsseissä ja lyhythihaisessa paidassa tai neuleessa....

Vierailija
390/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmityskaudella kollarit, neulepaita ja villasukat, ja niiden päällä usein vielä tikattu aamutakki, koska asuntoni on kylmä. Lämpimällä ilmalla t-paita tai tunika ja leggingsit. Jos on kuuma, niin joku pieni kesämekko tai t-paita ja väljät pellavahousut tai shortsit.

Vierailija
391/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUURI NYT: GORILLA-ASUSSA NAUTISKELEN

Vierailija
392/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten ulkovaatteet paitsi ei takkia eikä kenkiä koska kylmä. Joku keksinyt että pitäisi säästää ja patterit kylmällä.

Muutama vuosi sitten riitti t-paita ja sukat. Oli kyllä eri talo.

Vierailija
393/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen monet täällä käyttää kotona jotakin housuja, esim. alushousuja. Olen ollut kotona ties kuinka monta vuotta aina ilman mitään housuja, paitsi joskus, jos on oikein kylmä, laitan jotkin housut jalkaan. Kaikkien - myös miesten! - olisi hyvä tuulettaa alapäätään mahdollisimman usein.

Vierailija
394/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen monet täällä käyttää kotona jotakin housuja, esim. alushousuja. Olen ollut kotona ties kuinka monta vuotta aina ilman mitään housuja, paitsi joskus, jos on oikein kylmä, laitan jotkin housut jalkaan. Kaikkien - myös miesten! - olisi hyvä tuulettaa alapäätään mahdollisimman usein.

Itse nukun ilman alushousuja, mutta tuntuisi aika epähygieeniseltä esim. istua sohvalla perse paljaana.

Vierailija
395/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Vierailija
396/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nukun ilman alushousuja, mutta tuntuisi aika epähygieeniseltä esim. istua sohvalla perse paljaana.

Jep, mitä helvettiä :D Näidenkö sohva sille pärseelle haisee?

Vierailija
397/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut pitkistä ja väljistä T-paidoista, yöpuvuista ynnä muista kauhtanoista?

Vierailija
398/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mitä helvettiä :D Näidenkö sohva sille pärseelle haisee?

Luuletko voivasi haistaa jotakin muutakin kuin hautuneen alapääsi löyhkän?

Vierailija
399/421 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macron?

Vierailija
400/421 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevana nautin.