Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
301/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman vaatteita melkein aina kun olen kotona

Vierailija
302/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ylisuuressa t-paidassa, alkkareissa ja sukissa, talvella paksusta pyyhekankaasta tehdyssä lämpöoloasussa ja villasukissa. Olin ennen alasti jos vain lämpötilan puolesta mahdollista, miestä ei haittaa (päinvastoin), mutta lapsen nähden en kehtaa. Jos lapsi saadaan johonkin ja on parisuhdeaikaa, silkkisatiinialusmekossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksystä kevääseen "kotivaatteet" eli mukavat housut, huppari tai neuletakki, villasukat. Laitan nämä päälle herätessä ja vaihdan kotiin tullessa. 

Vierailija
304/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin, ihan ensimmäiseksi otan rintaliivit pois! Ja puen verkkarit, t-paidan, hupparin ja villasukat.

Vierailija
305/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökärit ja paita, kesällä ohut pitkä paituli.

Nudena ei 80:nen enää kehtaa olla. Tai sit pitää laittaa ikkunoitten rullaverhot alas😃

Vierailija
306/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumemmat ja löysemmät vaatteet sen parempi!

Vierailija
307/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä kaikilla kotona lämmintä jos alasti tai kalsareissa pärjää. Eikö nyt pitäis säästää energiaa? Mä kyllä yleensä lähden siitä että talvella kotona voi ihan hyvin käyttää villapaitaa, ja makkarissa nyt on muutenkin mukavampaa kun on aina pari astetta viileämpää kuin muualla. Villasukissa hyggeily best!

Makkarissa 18 ja muissa huoneissa n. 20. Siis ihan lämmin eikä villasukkia tai villapaitaa tarvitse, t-paita ja pikkarit riittää. Sähköä säästellään!

Vierailija
308/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku reikäinen teeppari ja rennot kotihousut. Kesällä mahdollisesti jotkut rennot shortsit tai pitkä teeppari tavallisen sijaan.

Vierailija
309/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarkenee ilman vaatteitä, tarttee olla sitten hyvin lämmitetyt huoneet,ainakin yli +25.

Meillä on + 22 ja vaikka on pitkähihapudsero ja pitkät houstut ja sukat, niin tuntuu kylmälle.

Vierailija
310/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä nakkena kun on niin kuuma. Muutoin pitkä mekko ilman alusvaatteita + villasukat ja neule.

Vierailija
311/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit ja t-paita. On niin lämmin asunto, ettei voi pitää enempää.

N

Vierailija
312/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohotan fiilistä käyttämällä kotona vain sellaisia kuteita joita käyttäisin reissussa tyyliin havaiji-paidat ja muut räikeät kukkakuviot.

Mahtava idea!

Vierailija
313/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tarkenee ilman vaatteitä, tarttee olla sitten hyvin lämmitetyt huoneet,ainakin yli +25.

Meillä on + 22 ja vaikka on pitkähihapudsero ja pitkät houstut ja sukat, niin tuntuu kylmälle.

Syksy-talvi-kevät asunnosani on +21,5- +23. Aina on pelkät alusvaatteet + joku t-paita/toppi. Pidän pitkiä housuja vain jos joku tulee kylään. Kesällä on vielä kuumempaa ja elo tuskaista.

Vierailija
314/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin inspiraatiota idoliltani Dolly Partonilta ja olen nykyään keskellä yötäkin meikattuna ja vimpan päälle tällättynä, jos esim. sattuu tulemaan tulipalo. Nahkasaappaat aina valmiina sängyn vieressä.

Hymyilytti tämä. Tuli mieleen joku aistikas, vähän varttuneempi (mutta hyvin säilynyt) leidi.

Vierailija
315/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat ja jalkarätit.

Vierailija
316/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä tyhmänä kyselen, että eikö ole epähygieenistä oleskella täysin alasti?

Tulee mieleen se Sinkkuelämää-kohtaus, jossa Charlotten mies Harry kulki kotona alasti ja Charlotte juoksi perässä vahtimassa ettei jää jälkiä.

Muistan tuon :'D Taisi olla vielä valkoiset huonekalutkin ja ukko heilui siellä kulkuset paljaana, teekupin kanssa syrpäten.

Vierailija
317/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gorilla-asussa nautiskelen.

Ai ihana <3 Sain assosiaation Roger Mooren 007 Octopussy-leffaan.

Vierailija
318/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
319/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin inspiraatiota idoliltani Dolly Partonilta ja olen nykyään keskellä yötäkin meikattuna ja vimpan päälle tällättynä, jos esim. sattuu tulemaan tulipalo. Nahkasaappaat aina valmiina sängyn vieressä.

Hymyilytti tämä. Tuli mieleen joku aistikas, vähän varttuneempi (mutta hyvin säilynyt) leidi.

Näin joskus haastattelun, jossa Dolly kertoi tuosta asiasta. Oli pakannut pienen selviytymislaukunkin hätätilanteita varten: meikkejä, hiustenlaittovälineet, pesuaineet ja vaihtovaatteita. Pitää laukun aina sängyn lähettyvillä ja tosiaan nukkuu täydessä tällingissä jokaikinen yö.

Vierailija
320/421 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kade nakuilijoille. Tykkäisin kans olla kevyissä kledjuissa, mutta koneellinen ilmanvaihto föönää sen verran kovalla, että jopa +23-24 'C tuntuu vilpoisalta.