Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:28"]

Hm...kun on kyseessä kaunis nuori mies, niin hän on "poika". Jos kyseinen herra olisi ollut kolhon näköinen tai suorastaan ruma, häntä olisi todenäköisesti kutsuttu jalat alta vievän, tavallisen, OK, persoonallisen tms. näköiseksi MIEHEKSI.

Tuolla Johanilla on sellainen nenä, jollaista amerikkalaiset julkkikset yrittävät itselleen kirurgeilla muotoiluttaa. Kauniit hampaat. Hymy ilman hevosen ikeniä. Kirkkaat suuret silmät. Parrankasvu, josta saa muotoiltua kalapuikkojen sijasta seksikkään sängen. Hyvät hiukset. Eli ainakin minun mittapuun mukaan aika monia asia kohdallaan.

Toki kaikki eivät pidä nuorista miehistä. Mutta Johan on sitä tyyppiä, joka, jos pitää itsensä kuosissa, on parhaimmilaan 40-45 vuotiaana.

[/quote]

Erittäin, erittäin hyvin kirjoitettu ja oikein osuva analyysi tämän komean nuoren miehen ulkonäöstä. Onnea pariskunnalle!

Vierailija
62/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppiset miehet ovat harvemmin karismaattisia ja sielukkaita. Jos sitten on vielä joku Hankenin ekonomi, niin persoonallisuus ei välttämättä ole mitenkään erottuva - ainakaan myönteisessä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nuoren pojan näköinen. Ei mun makuun. Tykkään karskeista miehistä :)

Vierailija
64/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:10"]

Ihan tavallinen nuoren pojan näköinen. Ei mun makuun. Tykkään karskeista miehistä :)

[/quote]

Itse työskentelen tehtävässä, jossa näen paljon kropaltaan hyvässä kunnossa olevia miehiä. Mutta todella harvalla on noin nätit kasvot. Olen kateellinen, että niin monet muut näyttävän näkevän ja tapaavan koko ajan tuota Johania paremman näköisiä miehiä. Minäkin haluaisin nähdä useammin livenä edes ton näköisiä karvajalkoja.

Vierailija
65/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:24"]

[/quote]

Itse työskentelen tehtävässä, jossa näen paljon kropaltaan hyvässä kunnossa olevia miehiä. Mutta todella harvalla on noin nätit kasvot. Olen kateellinen, että niin monet muut näyttävän näkevän ja tapaavan koko ajan tuota Johania paremman näköisiä miehiä. Minäkin haluaisin nähdä useammin livenä edes ton näköisiä karvajalkoja.[/quote]

Minua ällöttää, että asiakkaita arvotetaan tuolla tavalla ulkonäön mukaan.

Vierailija
66/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketju asianosaisten avaama? ;) Jutuille kerätään lukijoita ja pysytään näin julkisuudessa.

Vierailija
67/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm...kun on kyseessä kaunis nuori mies, niin hän on "poika". Jos kyseinen herra olisi ollut kolhon näköinen tai suorastaan ruma, häntä olisi todenäköisesti kutsuttu jalat alta vievän, tavallisen, OK, persoonallisen tms. näköiseksi MIEHEKSI.

Tuolla Johanilla on sellainen nenä, jollaista amerikkalaiset julkkikset yrittävät itselleen kirurgeilla muotoiluttaa. Kauniit hampaat. Hymy ilman hevosen ikeniä. Kirkkaat suuret silmät. Parrankasvu, josta saa muotoiltua kalapuikkojen sijasta seksikkään sängen. Hyvät hiukset. Eli ainakin minun mittapuun mukaan aika monia asia kohdallaan.

Toki kaikki eivät pidä nuorista miehistä. Mutta Johan on sitä tyyppiä, joka, jos pitää itsensä kuosissa, on parhaimmilaan 40-45 vuotiaana.

Vierailija
68/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää mammanpojalta. Söpö ja kiltti.

Vierailija
69/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hompahtava. Ei mitään sexappealia. 

Vierailija
70/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 08:32"]

Näyttää mammanpojalta. Söpö ja kiltti.

[/quote]

Karmeita ominaisuuksia poikaystävälle/aviomiehelle.

Vierailija
71/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:16"]

Odotin jotain todella komeaa ja charmikasta miestä, mutta kuvassa on nuori poika. Söpö hän on, mutta komeaa ei ole kyllä nähnyt.

[/quote]

Joo, odotin samoin jotain karismaa tai sielukkuutta. Perus siloposki, sinänsä söpö mutta ei vetävä.

[/quote]

Harvemmin missään (juhla)valokuvassa sielukaskaan ihminen näyttää sielukkaalta.

Vierailija
72/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä heille... Onnea varsinkin suhteessa Naziman (muslimi) sukuun, joka tuskin ilolla hyväksyy tätä liittoa. Afganistanissa ei parane käydä, muuten heidät kummatkin tapetaan. 41vm

Vierailija
73/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:51"]

Mitä tuo Nasima muuten tekee? Onko hän lähinnä mamumannekiini vanhempiensa ansiosta vai onko hän itsekin tehnyt jotain merkittävää?

[/quote]

Kertokaa nyt, mitä hän tekee, kun en tiedä.

[/quote]

KVG

Vierailija
74/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"]

Voi Luoja, miten komea mies Nasima Razmyarialla on:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nasima_razmyar_ja_johan_rakas_poseerasivat_ensi_kertaa_yhdessa

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nasima-Razmyar-kihloihin-tassa-on-supersopo-Johan-kulta/1033773

[/quote]

hyi stana että on typerän näköinen. 

t. mies 

Vierailija
75/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:24"]

[/quote]

Itse työskentelen tehtävässä, jossa näen paljon kropaltaan hyvässä kunnossa olevia miehiä. Mutta todella harvalla on noin nätit kasvot. Olen kateellinen, että niin monet muut näyttävän näkevän ja tapaavan koko ajan tuota Johania paremman näköisiä miehiä. Minäkin haluaisin nähdä useammin livenä edes ton näköisiä karvajalkoja.[/quote]

Minua ällöttää, että asiakkaita arvotetaan tuolla tavalla ulkonäön mukaan.

[/quote]

Muotoilin huolimattomasti. Minulle on aivan sama minkänäköinen asiakas on, kaikkia palvellaan parhaalla mahdollisella tavalla. Tarkoitus oli yrittää sanoa, että kaikki nuoret ihmiset eivät ole söpöjä tms. koska oma kokemus kertoo sen. Suurin osa (meistä) on hyvin arkisen näköisiä. Itse olen fyysisesti keskimääräistä paremmassa kunnossa, mutta naamaltani ihan tavis. Minun silmissäni tuo Nasiman mies on nätti, söpö, komea, miten kukin nyt haluaa asian ilmaista. Vaikka ulkonäkö on sivuseikka, mukava on silti lepuuttaa silmäänsä kivannäköisessä ihmisessä, vaikka itse en ole sitä varmaan kenenkään mielestä. Tuon Johanin kasvoissa, kuten joku edellä listaili, monta tosi miellyttävää piirrettä, jollaista ei suurimmasta osaa ihmisistä löydy.

Vierailija
76/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:29"]

mielestä ovat kyllä samaa sarjaa, todella kaunis ja komea pari!

[/quote] Minäkin olen samaa mieltä. Nazima on todella kaunis, en kyllä tajua miksi joku sanoo kolhon näköiseksi. Johtuuko siitä, että ei ole pientä nykerönenää?

Vierailija
77/113 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:29"]

mielestä ovat kyllä samaa sarjaa, todella kaunis ja komea pari!

[/quote] Minäkin olen samaa mieltä. Nazima on todella kaunis, en kyllä tajua miksi joku sanoo kolhon näköiseksi. Johtuuko siitä, että ei ole pientä nykerönenää?

[/quote]

Joo, se se varmaan on. Mä sanoin sen kolhon ja tarkoitin just sitä. Kolho sillai kun monet suomen romaninaiset on. Mä vaan satun tykkäämään sellasista Kiira Korpi tyyppisistä naisista joten jos vaikka häneen vertaat niin ymmärrät mitä tarkoitin. En ajattele hänestä pahaa, mun maku on vaan erilainen. Mä en myöskään pidä kauniina Sara Chafakkia tai Kim Kardassiania ja silti miljoonat palvoo heitä.

Vierailija
78/113 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Nasimaa fiksuna naisena, mutta enpä pidä enää. Vaalien jälkeen hän kiirehti Ylen Kioski-ohjelmaan päivittelemään, kuinka "konservatiivinen eduskunta" meille nyt on valittu. "Sellasia pukumiehiä". Nasima on ollut eduskunnassa töissä, joten ei sen pitäisi olla hänelle uutinen, että mieskansanedustajat pukeutuvat eduskunnassa pukuun.

Onko hän menestenyt koulussa edes kohtuullisesti? Opiskellut jotain?

Vierailija
79/113 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään omaan makuuni. En tiedä mikä tökkii, ehkä jotenkin lipevän ja naismaisen näköinen. 

Nasima on kyllä kaunis.

Vierailija
80/113 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin lehdessä oli juttua että häät ovat tulossa. Mahtavatko molemmat pitää uskontonsa vai joutuuko mies kääntymään Islamiin? Musliminainen ei voi mennä naimisiin ei muslimin kanssa Koraanin mukaan. Ja jos lapsia tulee niin Juutalaisuudessa äidin uskonto periytyy, Islamissa miehen uskonto.
Ihan mielenkiintoista on jos nuo häät toteutuu ja molemmat pitävät uskontonsa. Olisi erittäin tervetullutta että Nasima noin näyttäisi rohkeaa mallia muille musliminaisille että rakkausavioliitto yli uskontokuntien rajojen on mahdollista.