Onpas Nasima Razmyarilla komea mies!
Voi Luoja, miten komea mies Nasima Razmyarialla on:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nasima-Razmyar-kihloihin-tassa-on-supersopo-Johan-kulta/1033773
Kommentit (113)
suomenruotsalainen... noh arvasihan sen, ei suomalaisissa miehissä ole noin hyvännäköisiä...
Ohhoh, on kyllä ihan komea. On toki Nasimakin nätti. Enemmän kuitenkin yllättää, että mies on ihan tavallinen suomenruotsalainen. Jotenkin en olisi uskonut että Nasima on tarpeeksi moderni valitakseen ei-muslimimiehen.
Mies näyttää morsiantaan 10 vuotta nuoremmalta. Nuo etelän naiset vanhenevat nopeammin kuin skandinaavit (huom. en ole itse skandinaavi).
Noilla sanoilla odotin jotain tosi komeeta :D ei tehny vaikutusta, liian nätti poika omaan makuun
Tuon jutun alla on linkki vuonna 2011 julkaistuun juttuun, jossa Nasima kertoo, ettei ole koskaan ollut parisuhteessa. Hyvää kannatti selvästi odottaa!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:50"]suomenruotsalainen... noh arvasihan sen, ei suomalaisissa miehissä ole noin hyvännäköisiä...
[/quote]
Noo, eipä ole Nazimakaan suomalainen-suomalainen.
Siis onko tuo neiti vasta 30 v? Olen luullut vanhemmaksi. Ehkä vähän kevyempi meikki nuorentaisi ilmettä, vaikka toisaalta tietysti tv-studiovalaistus edellyttää vahvaa meikkiä.
Minkä ikäinen mies on? 25? 26?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:04"]
Mies näyttää morsiantaan 10 vuotta nuoremmalta. Nuo etelän naiset vanhenevat nopeammin kuin skandinaavit (huom. en ole itse skandinaavi).
[/quote]
Ei meistä suomalaisista kukaan ole skandinaavi.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:11"]
Tuon jutun alla on linkki vuonna 2011 julkaistuun juttuun, jossa Nasima kertoo, ettei ole koskaan ollut parisuhteessa. Hyvää kannatti selvästi odottaa!
[/quote]
Katsotaan nyt ekat 2 aviovuotta ja sitten 20 vuotta, miten heillä menee.
Johanista liikkuu huhu jos toinenkin, toisaalta onko Nazima enää uskontonsa edellyttämä neitsyt?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Ei meistä suomalaisista kukaan ole skandinaavi.
[/quote]
Tuo mies on skandinaavin näköinen, mutta voi tietysti olla suomalainenkin. Itse en ole skandinaavi enkä suomalainen.
5
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:15"]
Johanista liikkuu huhu jos toinenkin, toisaalta onko Nazima enää uskontonsa edellyttämä neitsyt?
[/quote]
Toivottavasti Johan ei ole mikään playboy. En halua nähdä lehdissä Nasimaa tilittämässä miesmurheitaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:50"]
suomenruotsalainen... noh arvasihan sen, ei suomalaisissa miehissä ole noin hyvännäköisiä...
[/quote]
Suomalaisia ne suomenruotsalaisetkin ovat.
No niinpäs onkin. Hassua katsoa pariskuntaa jossa mies on kauniimpi ja sirompi kuin nainen. Nasima on aika kolhon näköinen ja huonoryhtinen romuluu. Vaikuttaa kuitenkin ystävälliselle ja kiltille joten ymmärrän täysin mitä toi mies Nasimassa näkee. Heille tulee varmasti hyvä avioliitto.
[/quote]
Tämä ei ole kyllä totta
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:04"]Mies näyttää morsiantaan 10 vuotta nuoremmalta. Nuo etelän naiset vanhenevat nopeammin kuin skandinaavit (huom. en ole itse skandinaavi).
[/quote]
Korjaus; naiset vanhenevat nopeammin ja huonommin kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:20"]
[/quote]
Tämä ei ole kyllä totta
[/quote]
Menepä jonnekin Välimerelle tai Lähi-itään ja katso paikallisia keski-ikäisiä ihmisiä. Kyllä he ovat aika vanhannäköisiä verrattuna esimerkiksi ruotsalaisiin. Ihan ihmetyttää, minne ne kauniit turkkilaiset, kreikkalaiset, libanonilaiset ja muut nuoret ovat häipyneet, kun tilalle on tullut käppyräisiä ja elähtäneitä vanhuksia. Poikkeuksena toki mm. kauneuskirurgiaan turvautuva varakas väestönosa.
OooOoh