Anitran hääpuku - nyt meni kahvi kurkkuun av-mammallakin!!
Huh mikä luomus. Punainen upea väri ja naisella mahdottoman hyvä kroppa, mutta jotenkin ne rinnat...Iltsikan sivuilla voitte itse todeta, joten antakaahan tulla, kamut!?
Kommentit (40)
Itse olin riparilla samaan aikaan ja oli kyllä aika hyvä dissaamaan tiettyjä ihmisiä...
Mua kiusasi jatkuvasti vaatteista, mutta nyt voin Ani sulle sanoa, että kyllä mulla oli kauniimpi hääpuku! : )
Aivan kamala vaate varsinkin tuolle kropalle.
Enkä ymmärrä, miten joku voi pitää tuota seksikkäänä. Pyyhkeeseen kääriytynytkin on seksikkäämpi - ja kauniimpi.
Ei sopinut kirkkohäihin ja osoitti ettei morsiamella ole tyylitajua.
Kyllä mäkin kannatan erikoisuutta ja mielikuvitusta vaatetuksessa, MUTTA!
Toi ei oikeastikaan ole kovin hieno mun mielestäni, eikä varsinkaan nyt sopinut Anitralle. Mullakin pisti silmään ne rintapussit jotka olivat tyhjät. Varmasti olisi löytynyt upeamman ja sopivamman näköinen puku, tai tuostakin olisi saanut pienillä muutoksilla.
No eipä ollut minun hääni, joten samapa se.
Anitran mieskö siinä iltalehden kuvassa oli? Näyttää tosi lyhyeltä ja pieneltä Anitran rinnalla.
Mielestäni Anitralla on hyvä kroppa, mutta hääpuvuksi puku oli aivan karmea. Napa näkyi ja puvun leikkaus oli ihan hirveä ja mauton. Navan paljastava hääpuku ei voi olla tyylikäs missään tilanteessa. Jessus. Yäk.
stella80:
Miksi pitäis olla jotain valkosta, tylsää ja tavista? Miksei saisi olla seksikäs? Varsinkin jos ollaan jo toisella kierroksella, niin eiks sillon saa olla jo ainakin vähän rennommin asun suhteen.
Mutta eikös tällä typykällä ole menossa jo aika mones kierros.... :)
Miten sillä voi olla sellaset, jos harrastaa liikuntaa?
mutta minä se kauhea olisin tuossa vieressä :D
Ei ehkä sitten asiaa itse tiedosta, koska on toki vaatteet päällä tosi tiukassa kunnossa, mutta nahka on ryppyinen. Olisi ottanut puvun, joka olis korostanut kapeaa vyötäröä ja pituutta kauniilla ja tyylikkäällä tavalla. Mutta tuo on katastrofi, puvun sävykin oli mauton. Pienirintaiselle ois sopinut tyköistuva, erimallinen puku. Ei tuo kyllä isorintaisellekaan sovi, ei sen puoleen. Ois näyttänyt vielä mauttomammalta. Miksi Anitra peitti ampiaisvyötärön sivulta kokonaan yms? Ihan hirveä. Mutta enpä ole tyylikkäänä häntä koskaan pitänytkään, ainahan hällä on jotain hirveitä trendikaupoista ostettuja riepuja, ei mitään klassista tyylikkyyttä koskaan. Hiuksetkin on aina liian tummaksi tai liian mustaksi värjätyt yms.
ei vain sopineet toisilleen. Olen aina pitänyt Muurimäkeä loistavana suunnittelijana, muistattehan Leppilammen Emilian puvun, kahvimainoksen siniharmaan hääpuvun, Vanessa Kurrin vaaleanpunainen paljettihörhö linnanjuhlissa - kaikki kantajilleen täydellisen sopivia!
Väri sopi Anitralle hyvin ja helmet olivat tosi kivat, mutta kuten jo kommentoitukin, vartalo vaikkakin timmissä kunnossa, ei ollut oikein edustava tuossa leikkauksessa. Olisi kiva tietää kuinka paljon suunnittelija on saanut vapauksia, ts kenen idea loppupeleissä on ollut.
Leppilammen Emilian hääjuttujen kohdalla Muurimäkikin kommentoi yhteistyön helpoutta...
menee pieleen liki aina. Ihan yliarvostettu suunnittelija se Muurinmäki. Ihan hirveitä pukuja.
Vaan kun mies tekee iltapukuja niin voi, hän on nero!
Puvussa on paljon hyvää, mutta toiseen tilaisuuteen, toisenlaiselle kantajalle ja tietyin muutoksin. Anitra taas on kaunis ja näyttävä nainen, mutta puku tosiaan korosti niitä hänen kroppansa heikoimpia puolia.
kauniit jalatkin sitäpaitsi a:lla
Vako keskellä... Aivan järkyt ne tyhjät ryppyiset pussit siinä rintojen kohdalla. Sitä paitsi kampaus oli myös kauhea, ulkonäoltään lähestyy Aira Samulinia.
laskeutuvammasta kankaasta, eikä tuollaisesta liehusta?