HUHTIKUISET uuteen viikkoon!!!
aloitetaanpas uusi pino. taas oli edellinen jo niin kaukana...
Kommentit (66)
Olen menossa TÖIHIN. Tavallaan aikas ihanaa, toisaalta jännittää että miten täällä kotona pärjätään. Olen saanut lypsettyä vähän maitoa ja ekan kerran ever, Niklas joi eilen korviketta! Vähänkö kalliot vierivät sydämeltäni pois. En tiedä olisko tähän pullomaidon dissaamiseen ollut syynä vääränmallinen pullotutti. Ollaan nimittäin aina testattu sillä Ainun tutilla, mutta ostin uuden pullon ja siinä oli sellanen suora ja aika pehmeä tuttiosa. Ilmeisesti tutumpi suussa.
Jännittää ihan hirveesti, oon ollut puoli seiskasta hereillä ja vatsa kuralla käkertänyt tukkaa ja kammannut naamaa, vaikka kaikki muut kerrankin nukkuu.
Paitsi että nyt siellä Niklas huuteleekin mammaa.
Moikka
...hyvää työpäivää Peppinetta, varmaan jännittää!! Mut ihan varmasti se hyvin menee! Raportoi sitten miltä töissä tuntui!!
Mä en oo vielä uskaltautunut irtoamaan mihinkään, mutta huomenna meen mun tällä hetkellä ainoaan harrastukseen, kirjapiiriin, ja iskän olisi sillä aikaa tarkoitus juottaa pullosta maitoa, jota oon tässä yrittäny viime päivät lypsää. Jännää, että mitenköhän onnistuu tuo pullosta syöttäminen. Hyvä tietää, että pullon mallilla väliä, meillä niitä on useampaakin merkkiä, niin voidaan sitten kokeilla kaikkea.
Entä mitä luulette, voisko semmosta pehmeäsuista nokkamukia myös koettaa, onko kokemuksia? Huoliiko tissiä sitten vielä sen jälkeen??
Mukavaa lauantaita, nyt aamiaiselle!!
Sannima & boy 4 kk+
töissä siis... ihan kun ois ollut lomalla. Kovin rauhalliselta tuntui, vaikka palvelinkin kuutisenkymmentä asiakasta (vaateliikkeessä). Työpäivän jälkeen en ollut läheskään niin väsynyt kuin touhotettuani näiden omien mussukoiden kanssa päivän.
Niklas ei sitten ollut suostunut syömään pullosta mitään, ei korviketta eikä lypsämääni maitoa. Soseet oli syönyt kyllä syönyt reippaasti, mutta kylläpä pojalle tissi maistui kun otin syliin.
Mutta olen tyytyväinen että menin ja menen varmaan tarvittaessa vastakin tuurailemaan. Melkein voisin suositella. Ihanaa oli nähdä iloisten lasten kasvot, kun tulin kotiin.
Mutta nyt menen nauttimaan namipäivän suklaista =)
Peppinetta ja Niklas 4kk3vko ja Siukku2v8k
..mistäköhän tuokin tervehdys nyt tuohon tuli?! :)
Kiitos m@nsikk@ ergo-esittelystä! Kuinka vanha sulla oli se björni, et sait siitä neljäkymppiä? Mä olen miettinyt, et paljonkohan pyytäisin. Minun on ollut käytössä nyt noin 2½ vuotta. Tosin aivan on kuin uusi, eihän ne juuri kulu. Liinasta saisin varmasti vielä n.45 euroa, kas kun sitä on pidetty tasan 2 kertaa... Ei mulle sit siihen ergoon enää kovin paljoa väliä jäiskään! Sitä vain mietin, et kuinka Kaapo viihtyy, kun se nimenomaan tykkää olla kasvot menosuuntaan rintarepussa...?
Mulla on ollut IHANA aamu! Me ollaan nyt täällä mummilassa, ja mä pääsin käymään aamulla aivan YKSIN koirien kanssa metsälenkillä! Aaah... Oli ihanan kuulas ja aurinkoinen, raikas syyssää. Aivan nautinnollista. Nyt kun viimeisen 1½ kuukauden ajan on ollut 24h lasten kanssa, niin OSAA ARVOSTAA pienia omia hetkiä! Isi meillä jäi rakennukselle paiskimaan hommia.
Mulla alkaa huomenna ensimmäinen jumpan veto taasen tälle syksylle. Olen itseasiassa kotoa poissa silloin 16.30-20.45... Ensin on ohjaajien kokous ja sit jumppa.. Saa nähdä suostuuko Kaapo ottamaan pullosta, vai parkuuko hela tiden! Pakkasessa on maitoa vaikka kuinka, mutta pulloharjoitusta ei ole tullut. Mulla voi kyllä rinnat olla aikaslailla täynnä, kunhan kotia ehdin! Jännittää.
Hienoa, että Peppinetan työpäivä on sujunut niin mukavasti!:)
Meidän pojilla oli hiukka huonoyö viime yönä. Kaapolla oli vatsavaivoja (kas kun minä söin " hiukan" liikaa suklaatia...) ja esikoinen näki painajaisia. Tuli valvottua aikaslailla.
Mutta nyt täytyy alkaa suunnitella huomista jumppaa, Kaapo kainalossa :)
Aurinkoista syyspäivää!
tilda
se mun baby björn oli jotain 1 1/2vuotta vanha.
Vinkki vinkki, huutonet on aika hyvä kauppapaikka! Sieltä saa sit viitettä, kun baby björn rintareppu hakusanalla etsii suljettuja ja auki olevia kohteita, et kuinkas paljon niistä ollaan valmiita maksamaan. =)
Täällä lastentarvikkeessa on mallikappale jota saa kokeilla, et miltäs se tuntuu päällä ja mitä lapsi tykkää. Voihan se teidän Kaapo alkuun pistää vastaan ku on tottunu eteenpäin katselemaan, mut eiköhän sekin ole tottumus kysymys sitten se kääntö =). Mut siitä kyl näkyy hyvin sivuilta, et meillä ainaskin poju viihtyy. Sit kuhan viel pikkisen kasvaa, niin sit voi kantaa selässä ja se taas helpottaa kans, ku sit jää ittelle tohon eteen paremmin tilaa... Saikohan selvää.
Eilenkin kun käytiin kaupungilla ni poju taas ni rennosti nukahti kyytiin ja samoten sit iltapäivällä kotona, kun ei oikein rauhottunut, niin poju ergoon ja unihan se sieltä heti tuli=)
Mitens muuten muilla hampaita? Meidän pojulla on kaksi alhaalla, vaan onneksi ei ole vielä keksinyt, et kuinkas kiva niillä olisi tissiä purra...
Ens viikolla olis neuvola, et saa nähdä jokohan ois kympit paukkunut.
Mut nyt viihdyttää pikkusta.
Ergohörhö M@nsikk@ ja pikku3
Kiitos Ergon esittelystä :)
Taidan ton sun kertoman perusteella hankkia Ergon sit seuraavalle vauvalle. Kuulostaa siltä, että sille on enempi käyttöä, kun on enemmän kun yksi lapsi. Ei mun Joonan kans paljon tarvitse oleilla ulkona muuten, kun vaunuttelemalla ja kotona pidän Joonaa lattialla tai sitterissä. Mut ehdottomasti hommataan Ergo sit pikkukakkoselle, jos meille sellanen joskus suodaan.
Mäkin kehun sitä Gracon matkaratassysteemiä. Ne on siis ihan tavalliset matkarattaat, mut niihin saa sellasen jalustallisen turvakaukalon kiinni. Sillain voi ihan jo pientä vauvaa kuljettaa rattailla. Tosi hyvät esim kauppakeskuksissa. Joona tykkää olla, kun näkee sieltä hyvin ympärilleen. Rattaat on tosi nopea kasata.
Meen yrittämään taas Joonan nukuttamista. Sain Joonan hereille seittemän aikoihin ja nyt sillä ei oo vielä aikomustakaan mennä unille. Plaah!
Öitä!
pesukarhu ja yökyöpeli Joona jälleen kerran