Miksi olet hankkinut työpaikan, jos aamulla herääminen on niin raskasta?
Muutenkin, miksi olette hankineet asioita elämäänne, joiden huoltaminen on joskus raskasta ja rahaa vievää? Kuten vaikka auto tai kesämökki jne?
Kommentit (16)
Ja jos olisimme työttömiä valittaisit siitä eikö vain ?! Olet kyllä ihme idiootti jos et tiedä miksi ihmiset käyvät töissä !!
Ai kaikkien aamu-unisten pitäisi jättäytyä tahallaan työttömäksi? Hieno idea ap! Onko lisää?
EI kai kukaan kävisi töissä jos ei rahan takia olisi pakko??? Työ on työtä juuri sen takia että sitä tehdään palkan takia, jos tehdään huvikseen, se on harrastus ja huvi, ei työ.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:43"]
Muutenkin, miksi olette hankineet asioita elämäänne, joiden huoltaminen on joskus raskasta ja rahaa vievää? Kuten vaikka auto tai kesämökki jne?
[/quote]
Koska itsensä elättäminen on käytännön pakko.
Toisin kuin vaikkapa lasten hankkiminen.
Heh, täällä ei näköjään tajuttu sarkasmia :D Miettikääs mamat vähän mihin tällä aloituksella mahdetaan viitata.
PS En ole ap
No aika kehno vertaus, jos yrität viitata näihin "miksi hankit lapsia, jos niiden kanssa on rankkaa" -keskusteluihin. Työpaikan tarvii elääkseen, lapsia ei.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:43"]
[/quote]
Koska itsensä elättäminen on käytännön pakko.
Toisin kuin vaikkapa lasten hankkiminen.
[/quote]
Höpsistä, on niitä tukia erilaisia.
Olen hankkinut työpaikan, koska Pyhä Henki ei vielä ole tarjoutunut elättämään minua ja perhettäni. Jos ap haluat alkaa elättämään minua, jättäydyn mielelläni pois työelämästä. Kuinka sovimme tarkemmin asiasta? Ehdotuksia?
Mulle aamuisin herääminen on ihan täyttä myrkkyä, mutta en ymmärrä miten se työntekoon liittyy. Aika harvassa työpaikassa se on oikeasti enää arkipäivää, että tullaan kahdeksalta ja lähdetään neljältä. Jopa kankeissa kunnan virastoissakin harrastetaan liukuvaa työaikaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:03"]
Mulle aamuisin herääminen on ihan täyttä myrkkyä, mutta en ymmärrä miten se työntekoon liittyy. Aika harvassa työpaikassa se on oikeasti enää arkipäivää, että tullaan kahdeksalta ja lähdetään neljältä. Jopa kankeissa kunnan virastoissakin harrastetaan liukuvaa työaikaa.
[/quote]
Jep jep ja esim. sairaaloissahan ei hoitajien ole pakko tulla klo 7 kun on liukuva työaika. Väliäkö tuolla vaikka ihmiset jää hoitamatta/odottaa noitamista paskat vaipassa.
Tai mähän voin tulla liukuvasti vaikka päiväkotyiin töihin, kun ei mua kiinnosta milloin sun Pirkkåpetterin tarvii tulla hoitoon. Senkun jätät sen vaan siihe pihalle, tullaan kun jaksetaan.
Koska on pakko elää, enkä yhteiskunnan tukia huolisi. Neljän seinän sisäinen elämä ei ole minusta elämää.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:16"]Koska on pakko elää, enkä yhteiskunnan tukia huolisi. Neljän seinän sisäinen elämä ei ole minusta elämää.
[/quote]
Eiköhän ne tuet sinullekin kelpaa jos työttömyys omalle kohdalle sattuu.
Mulle aamulla herääminen ei ole mitenkään vaikeaa, mutta vaikka olisikin, niin yhteiskunnan tuet eivät riittäisi haluamaani elintasoon.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:03"]
[/quote]
Jep jep ja esim. sairaaloissahan ei hoitajien ole pakko tulla klo 7 kun on liukuva työaika. Väliäkö tuolla vaikka ihmiset jää hoitamatta/odottaa noitamista paskat vaipassa.
Tai mähän voin tulla liukuvasti vaikka päiväkotyiin töihin, kun ei mua kiinnosta milloin sun Pirkkåpetterin tarvii tulla hoitoon. Senkun jätät sen vaan siihe pihalle, tullaan kun jaksetaan.
[/quote]
Ja tunnetustihan kaikki hoitajat tulevat töihin aamulla ja lähtevät kotiin illalla, yöllä siellä ei sitten olekaan ketään kun Pirkkåpetteri tarttis hoitoa... Lukaisepa tämän keskustelun otsikko...
Koska ei ole perintöjä tai varallisuutta muuten. Eikä vuorotyö taas sitten ole ollut vaihtoehto lapsen vuoksi minulle.