Rillipäät, onko totta että baarissa huomio vähenee jos käyttää laseja?
Siis niin että rillitöntä lähestytään helpommin?
Kommentit (35)
Voisin väittää että pitää paikkansa, koska silmälasit tekee fiksummaksi. Näin kaikki helpon seksin toivossa olevat jättävät lähestymättä. Oma mies pitää laseja seksikkäinä. Mulla on, mutten jaksa käyttää. Mies haluaisi, mutten tarvi oikeasti kun lukiessa.
Joo paitsi nykyään kun on karseet silmäpussit, joita lasit piilottaa vähän.
Järkevämpää seuraa etsivät iskevät sellaisia todennäköisemmin, kenellä on lasit. Ne, jotka etsii enemmän seksiseuraa yhdeksi yöksi tuskin iskevät. Eli päättele niiden miesten olemuksesta ketkä lähestyy mitä ne haluaa, määräänhän ei mitenkään vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:00"]
Sanoisin että päinvastoin. Eniten vientiä oli silloin, kun oli sekä lasit että hammasraudat. Järkeilin niin, että ilman niitä olen pelottavan kaunis. Nämä pienet "kauneusvirheet" tekivät musta helpommin lähestyttävän.
[/quote]
Naisjoukostahan usein halutaan iskeä juuri ekana se rumin nainen, eli voit olla oikeassa.
Kyllä mua on lähestytty yhtä paljon, oli lasit tai ei... ja ihan seksin perässä, mutta myös seurustelukumppani on löytynyt sekä että :)
Noh, mulla ainakin lasit täydentää seksikäs sihteerikkö-lookin, että ei, ei haittaa miesten saantia :) Hommaa lasit, jotka pukee sua, niin vientiä on yhtä paljon kuin ennenkin :) Ellei enemmän... !
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:11"]Järkevämpää seuraa etsivät iskevät sellaisia todennäköisemmin, kenellä on lasit. Ne, jotka etsii enemmän seksiseuraa yhdeksi yöksi tuskin iskevät. Eli päättele niiden miesten olemuksesta ketkä lähestyy mitä ne haluaa, määräänhän ei mitenkään vaikuta.
[/quote]
Silmälasit tarkoittavat siis automaattisesti, että ko. henkilö on järkevä? Yeah, right.
No mulla on aina riittänyt ns vientiä, käytän silmälaseja. Koskaan ei ole tarvinnut olla baarissa yksin, miehet tulevat juttusille joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:00"]
Sanoisin että päinvastoin. Eniten vientiä oli silloin, kun oli sekä lasit että hammasraudat. Järkeilin niin, että ilman niitä olen pelottavan kaunis. Nämä pienet "kauneusvirheet" tekivät musta helpommin lähestyttävän.
[/quote]
Naisjoukostahan usein halutaan iskeä juuri ekana se rumin nainen, eli voit olla oikeassa.
[/quote]
Itse kyllä otan kauneimman.
Mulle sopii tosi hyvin lasit, joten ei ole ollut vaikutusta. Useampikin mies on sanonut, että näytän lasit päässä paremmalta, tämä siis silloin kun olen ollut tavatessa piilareissa. Juju on mielestäni siinä, että valitsee lasit joissa on luonnetta, sellaiset mahdollisimman huomaamattomat eivät ole sytyttäneet ainakaan minun käyttäminä.
Eräs tuttava on sitä mieltä, että saisin paremmin seuraa jos en pitäisi laseja, silmät näkyisivät paremmin ym. Omasta mielestä näytän pullosta tulleelta ilman niitä, jotenkin mielenvikaiselta tihrusilmineni, joten parempi pitää päässä vain. Ja aikuiset ihmiset, vittu, jos joku kiinnostaa niin ei kai niillä rilleillä oikeasti ole enää merkitystä yli 20 vuotiaista puhuttaessa, en jaksa uskoa. Tosin olenkin jo täti, 31 v, joka on tippunut kehityksen kärrystä vuosia sitten, mitä pariutumiseen tulee ja luultavasti moniin muihinkin asioihin.
Käytin aiemmin piilareita ja baarissa iskijöitä ei pahemmin ollut, harvemmin baarissa tosin aikaani vietinkään mutta kuitenkin. Sitten muutin ulkomaille ja aloin käyttää tavallisia silmälaseja koska piilareita en enää pystynyt käyttämään. Ja minua ei koskaan ole isketty yhtä paljon kuin nyt vaikka koenkin että silmälasit ovat todella rumat. Mutta täällä ne tekevät kauppansa :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:17"]
Käytin aiemmin piilareita ja baarissa iskijöitä ei pahemmin ollut, harvemmin baarissa tosin aikaani vietinkään mutta kuitenkin. Sitten muutin ulkomaille ja aloin käyttää tavallisia silmälaseja koska piilareita en enää pystynyt käyttämään. Ja minua ei koskaan ole isketty yhtä paljon kuin nyt vaikka koenkin että silmälasit ovat todella rumat. Mutta täällä ne tekevät kauppansa :D
[/quote]
Vain nainen on tarpeeksi tyhmä vetääkseen tuosta sen johtopäätöksen, että lisääntynyt iskeminen johtui silmälaseista eikä ulkomaille muuttamisesta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:11"]Järkevämpää seuraa etsivät iskevät sellaisia todennäköisemmin, kenellä on lasit. Ne, jotka etsii enemmän seksiseuraa yhdeksi yöksi tuskin iskevät. Eli päättele niiden miesten olemuksesta ketkä lähestyy mitä ne haluaa, määräänhän ei mitenkään vaikuta. [/quote] Silmälasit tarkoittavat siis automaattisesti, että ko. henkilö on järkevä? Yeah, right.
[/quote]
Miesten logiikka. Silmälasit = järkevä, peittävä pukeutuminen = ei etsi seksiseuraa. Paljastava pukeutuminen = yhden illan juttu, blondi = helppo. Jne.
Kyllähän näitä löytyy ja miehet näiden perusteella toimii kun kyseessä on ensivaikutelmiin perustuvat sosiaaliset vuorovaikutustilanteet.