Vihaan lapsia. Kysyttävää?
Kommentit (38)
No vittu ei oo, ketä kiinnostaa
t. toinen ei niin lapsirakas
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:39"]Niin minäkin :) Pussaillaanko?
[/quote]
Pus :D
AP
jos tulet raskaaksi, teetkö abortin
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:41"]jos tulet raskaaksi, teetkö abortin
[/quote]
Todellakin!
AP
Vihaatko myös leppäkerttuja ja päivänkakkaroita?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:42"]Vihaatko myös leppäkerttuja ja päivänkakkaroita?
[/quote]
En. Miksi vihaisin?
AP
Harmittaako että äitisi ei tehnyt aborttia ja jouduit kokemaan lapsuuden?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:43"]Harmittaako että äitisi ei tehnyt aborttia ja jouduit kokemaan lapsuuden?
[/quote]
Rehellisesti sanottuna, luulisin, että olisin onnellisempi jos en olisi koskaan syntynyt.
AP
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:45"]Oletko varattu?
[/quote]
Kyllä.
AP
Mulla vihan käsite on hieman eri. Asteikolla viha - rakkaus vihan puolelle menee pedot ja murhaajat. Miten pystyt elämään tuon vihan kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:46"]Mulla vihan käsite on hieman eri. Asteikolla viha - rakkaus vihan puolelle menee pedot ja murhaajat. Miten pystyt elämään tuon vihan kanssa?
[/quote]
Ok, ehkä viha on vähän liian voimakas sana. Voisin sitten sanoa, että inhoan lapsia.
AP
Minkä ikäistä et enää vihaa? Missä menee raja?
Hyvä, että tiedostat asian ja pysyt velana, ei tarvita yhtään lisää näitä lasten murhaajia.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:49"]Minkä ikäistä et enää vihaa? Missä menee raja?
[/quote]
N. 11 vuoden kohdalla.
AP
Ei mulla yleensä ole mitään kysyttävää vinksahtaneilta ihmisiltä....eikä ole nytkään :)