Miten saada elämä kulumaan ilman parisuhdetta?
Tai lapsia.
Ikää 36, ihan toivotonta löytää enää mitään, tinderit ja kaikki koluttu läpi moneen kertaan.
Kertokaa te muut lapsettomiksi jääneet ikisinkut mitä teette elämällänne? Varmaan ihan ensimmäisenä pitäisi löytää enemmän sinkkukavereita, kun viimeisetkin ystävät kadonneet perhe/parisuhdekuplaansa koronan myötä. Ei meille sinkuille ole aikaa niissä piireissä... Toisaalta pelottaa sekin että jos löytää uusia ystäviä, niin taas on vaan jonkun parisuhteen korvike ja ystävyys lempataan heti kun se oma rakas löytyy.
Kommentit (161)
Huvittavaa että itse huonossa suhteessa roikkujat nälvivät niitä jotka olisivat halunneet löytää oikeaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin Thaimaasta löydät vaimon itsellesi. Ja jos taas olet nainen, niin Gambiasta.
Kiitos vinkistä, mutta tämä epätoivoisuuden multihuipentuma ei sovi kaikille 😆
Hah niinpä, ei kaikki halua mitään "ostopuolisoa" tai kulttuurishokkisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyt kunnon kyläpyöräksi ja tarjoat itseäsi joka jätkän poljettavaksi.
Kirjoitat selkeästi omasta kokemuksestasi. Ei se mitään, ota rusina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei keksi elämäänsä muuta sisältöä kuin parisuhteen, niin heikosti menee.
Vaan kun se kaikki muukin tuntuu paremmalta ja merkityksellisemmältä, kun on se parisuhde.
Itse en edes jaksaisi 24/7 suhdetta ja tapaammekin vain pari kertaa viikossa ja viestittelemme muutaman viestin viikossa. Olen onnellinen näin. Ilman parisuhdetta tunsin suurta yksinäisyyttä, vaikka muutoin elämäni oli samaa ja täyttä.
Jep, just näin. Ei kaikki halua suhdetta missä ollaan koko ajan iih aah hanipöö pusipusi, mutta kuitenkin jonkun kumppanin, parhaan ystävän, ihmisen jonka kanssa kävellä samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin syöpään siinä ei sen jälkeen mieti mitään turhia,elämä aukesi täysin eri tavalla. Joka aamu herään kiitollisena ja iloisena,siitäkin tulee hyvä mieli jos sataa vettä,senkun ulos kävelylle,on mieletön tunne kun nostaa kasvonsa kohti taivasta ja tuntee vesipisaroiden valuvan iholle,tietää olevansa elossa. Käyn urheilemassa ja lepää,luen ja kirjoitan. Näen harvoja ystäviä,mutta onni löytyy omasta sydämestä ja siitä tunteesta,olla olemassa. 💖
Tämä itseäni huolettaa. Että sairastuisin nyt vakavasti ja kuolisin yksin. Ilman että olin saanut enää kertaakaan kokea rakkautta.
Toivon sinulle kommentoija kaikkea hyvää elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua vanhempi. Lapset aikuisia. Ei lemmikkejä. Käyn töissä, nukun hyvin, urheilen, teen kotitöitä, tapaan ystäviä ja sukulaisia jne... Aikaa ei tahdo löytyä parisuhteelle.
Sinullakin on ne lapset... Ja ilmeisesti ystäväpiiri ollut sellainen ettei sinkkuja dumpata ulos.
Minun lapsilla on omat elämät. Ja parisuhteensa. Ei ne minua viihdytä. Käyvät välillä kylässä. Minulla on muutama läheinen. Viihdyn paljon yksin.
Kasvattiko joku muu ne lapset, olitko etävanhempi tms? Mietityttää siksi, että kyllähän monilla perheellisillä tulee ne ruuhkavuodet jolloin tekeminen ei lopu kesken, eli tulee kuitenkin tekemistä elämään parinkymmenen vuoden ajaksi jonka jälkeen se yksinäisyyskin voi maistua taas vähän paremmalle 🤔
Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei keksi elämäänsä muuta sisältöä kuin parisuhteen, niin heikosti menee.
Onko se niin vaikea ymmärtää, että jos kaikki muut ympärillä perheytyneet ja pariutuneet, niin voi tulla siinä aika tylsää ja yksinäistä. Kyllähän kaikissa koronararjoituksissakin kehoitettiin olemaan vain sen oman ydinperheen kanssa, että ulkopuolisia ei nähtäisi. Mitäs ne joilla ei ole perhettä ollenkaan tai ovat riskiryhmään kuuluvia yksin asuvia sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin Thaimaasta löydät vaimon itsellesi. Ja jos taas olet nainen, niin Gambiasta.
Ole sitten yksin. Omapahan on valintasi.
Vierailija kirjoitti:
lukekaa Karla Niemisen kirja Olet hyvä tyyppi. siinä on todella hyviä vinkkejä ihmissuhdeverkoston rakentamiseen, joka on sinkulle tärkeää. niitä sinkkukavereita on hyvä olla useampia, koska joku voi tosiaan jossain vaiheessa pariutua. luonnon seuraaminen on itselle tärkeää.
Kiitos, otan lukulistalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten yksin. Omapahan on valintasi.
Koska mitään muuta vaihtoehtoa elämässä ei ole?
Hyviä nämä muut vinkit millä täyttää päiväänsä. Mutta ihmeen paljon tällaisiin ketjuihin tulee vaan porukkaa nälvimään.
Pitää alkaa taas lukemaan enemmän kirjoja. Varsinkin kun ilmat viilenee ja ei voi olla ulkona enää niin pitkiä aikoja kerrallaan. Kirjan kautta voi paeta mihin vaan, ihan toisiin maailmoihin.
Perusta mafia joka peittoaa valtion mafian niin että nimesi jää historiankirjoihin. Historiankirjoihin itsensä saaminen on jalo elämäntarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Perusta mafia joka peittoaa valtion mafian niin että nimesi jää historiankirjoihin. Historiankirjoihin itsensä saaminen on jalo elämäntarkoitus.
Hei ap, täällä toinen 38v. ikisinkku, tosin en halua lapsia. Olen ollut koko aikuisikäni yksin. Ajattelin aina, että joku kyllä löytyy jossain vaiheessa, kuten kaikille normaalisti elämässä tapahtuu. Mutta, ei mitään. Ei töissä, harrastuksissa, matkoilla, opinnoissa. Ei, vaikka olen muuttanutkin tässä 16 vuoden sinkkuvuoden aikana useita kertoja kaupungeista toisiin ja vaihtanut töitä.
Joten, aivan hyvin tässä voisi aikansa kuluksi pistää vaikka ton mafian pystyyn :D Ehkä mafiakuningattarena kävisi vähän parempi parisuhdemunkki. Olisipahan ainakin tekemistä ja aina lähipiiri siinä vieressä pörräämässä tarjoamassa seuraa ja apua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, täällä toinen 38v. ikisinkku, tosin en halua lapsia. Olen ollut koko aikuisikäni yksin. Ajattelin aina, että joku kyllä löytyy jossain vaiheessa, kuten kaikille normaalisti elämässä tapahtuu. Mutta, ei mitään. Ei töissä, harrastuksissa, matkoilla, opinnoissa. Ei, vaikka olen muuttanutkin tässä 16 vuoden sinkkuvuoden aikana useita kertoja kaupungeista toisiin ja vaihtanut töitä.
Joten, aivan hyvin tässä voisi aikansa kuluksi pistää vaikka ton mafian pystyyn :D Ehkä mafiakuningattarena kävisi vähän parempi parisuhdemunkki. Olisipahan ainakin tekemistä ja aina lähipiiri siinä vieressä pörräämässä tarjoamassa seuraa ja apua :D
Mafiakuningatar! 😍
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että itse huonossa suhteessa roikkujat nälvivät niitä jotka olisivat halunneet löytää oikeaa rakkautta.
No tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah niinpä, ei kaikki halua mitään "ostopuolisoa" tai kulttuurishokkisuhdetta.
Ylipäänsä ajatus, että kumppani on joku kanttura mikä haetaan halvimmalla hinnalla jostain on ällöttävä.
Yksinäisyys on ihan arvokas valinta tuommoiseen verrattuna. On aina ollut.
Itsellä eteni silloin aika seuraavasti:
Klo 7 herätys, aamupala jne, rauhallinen startti
8-1630 töitä sisältäen lounaan ja kahvitauot.
Kaupan kautta kotiin, ruokaa, treenit 1.5h + 1h matkat (30min per suunta). Ei joka päivä. Treenejä 3-5 kertaa viikossa, yksi näistä ohjaajana. Sitten näin ystäviä tai sukulaisia tai kävin treffeillä välillä ja välillä otin sisarusten lapset hoitoon viikonlopuksi.